Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige sporten
(26-01-2020, 22:03)metal bouwie Wrote:
(26-01-2020, 21:57)Indiaantje89 Wrote: Heftig, dat was een grote hoor...
Dat is toch een minimum vereiste om basketballer te worden?

Patrick Ewing ligt nog steeds wakker van die keer dat Muggsy Bogues hem blokte en Nate Robinson is de enige die 3 keer de dunk contest heeft gewonnen en ondanks dat hij een stuk langer is dan Muggsy komt hij net aan de 1.75.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Stil op straat hier...
https://www.lc.nl/sport/Volg-hier-live-d...90566.html
Ik heb een nieuwe favoriete atleet. Duplantis, al van jongs af aan een gigantisch talent en sinds die fenomenale EK finale in 2018 wisten we dat deze jongen nog heel veel zou kunnen winnen. En dan is hij nu 20 en heeft hij de beste prestatie ooit op zijn naam.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
(08-02-2020, 23:09)Willie Wrote: Ik heb een nieuwe favoriete atleet. Duplantis, al van jongs af aan een gigantisch talent en sinds die fenomenale EK finale in 2018 wisten we dat deze jongen nog heel veel zou kunnen winnen.  En dan is hij nu 20 en heeft hij de beste prestatie ooit op zijn naam.

Gaan we Boebka taferelen meemaken in de toekomst. Wat heb ik daar van genoten toen hij keer op keer 1 cm bij zijn record erbij plakte voor veel geld.
Opvallend stil hier Big Grin

https://sporza.be/nl/matches/schaatsen/2...schaatsen/
Opvallend saaie provoke over een sport die hier al 15 jaar weinig besproken wordt.
Ik blijf schaatsen mooi vinden om te volgen. Met name de langere afstanden.

Afgelopen 10 jaar heeft de sport pech gehad dat zowel bij de mannen als de vrouwen de beste schaats(t)er aller tijden actief waren. Vond de 5 km daarom nu mooi om te zien, moest echt voor gestreden worden en dan zie je aan een Roest dat het niet vanzelfsprekend is om 'even' te winnen.
Roest heeft nog niet het vermogen echt te kunnen pieken, daar moet hij echt wat aan gaan doen. Dan zie je ook weer hoe goed een Kramer is, hij is op zijn retour, zijn rug gaat hem nu echt opbreken, maar dan nog wordt hij 2 jaar achter elkaar 2e op de 5km.

Maar het record dat je wist dat ging komen na donderdagavond. Hele mooie rit van Fish. Wel vreemd dat er weinig meer vernomen wordt van de roep om het afschaffen van de 10 kilometer.

En het wordt een mager toernooi voor Nederland (volgende keer toch ook maar op een echte hoogtestage gaan), Kuli gaat vanavond even laten zien wat Nuis vorig jaar had willen laten zien. Ben ook benieuwd wat Leerdam kan vanavond, zou me niet eens verbazen als ze onder de 1.12 duikt.
Mooie niche sport geworden dat schaatsen.
Vruchtbaar weekend voor de Nederlanders
Toch bijzonder hoe Wüst elke keer toch weet te pieken.
De kans wordt nu wel groot dat het gaat gebeuren; we hebben straks een nummer 2 van het WK in de RS:X klasse die niet naar de Spelen mag, dan ben je tweevoudig olympisch kampioen, de wereldkampioen van 2 jaar terug, nummer 2 van 2020 en dan mag je niet naar de Spelen.

Niet dat Dorian dit een probleem vindt, ze weten het namelijk al een tijdje, maar het geeft wel weer aan hoe bijzonder zijn titelprolongatie was
2 punten, supermooi.
Steph is terug. 

https://streamable.com/05yly
LeBron is aan het warmdraaien voor de play-offs. Het zou toch zo maar eens kunnen gaan lukken.
.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)