Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lunchmeat Festival Praag
#51
Verder is 500 max met mondmasker gewoon hoe het overal zou moeten zijn, ten minste als er wat meer controle was over het virus. Beter dan dat kan je niet op hopen, lijkt me.
Reply
#52
(14-08-2020, 10:10)Uplift Wrote: Naast het feit dat er nog geen website is voor de 2020 editie, is mijn grootste zorg of we als Nederlanders überhaupt het land zullen in mogen. Wellicht kan ik daarom pas over een maand beslissen.

Ze doen het meeste via facebook.Resident Advisor heeft een up to date pagina met alle info.
https://www.residentadvisor.net/events/1405874
Reply
#53
Ik doel vooral op praktische info.
Reply
#54
Wat voor informatie specifiek?
Reply
#55
Een FAQ m.b.t. Covid en wie welkom is en hoe, de ligging van de venues, hoe de entree's worden georganiseerd, de dagindeling en -wellicht later- een tijdsschema.
Reply
#56
Maar zijn hier nog kandidaten? Dit wordt volgens mij de enige kans op volwaardige live muziek in 2020.
Reply
#57
(14-08-2020, 10:10)Uplift Wrote: Naast het feit dat er nog geen website is voor de 2020 editie, is mijn grootste zorg of we als Nederlanders überhaupt het land zullen in mogen. Wellicht kan ik daarom pas over een maand beslissen.

Niet dat alle antwoorden voor je vragen erop staan, maar: https://www.lunchmeatfestival.cz/2020/

(14-08-2020, 14:45)Uplift Wrote: Maar zijn hier nog kandidaten? Dit wordt volgens mij de enige kans op volwaardige live muziek in 2020.

Ik houd het al een tijdje in m'n achterhoofd. Rond die periode is het toch rustig op werk, dus kan de beslissing prima last-minute maken. Dan maar eens de situatie afwachten en inderdaad of we (quarantainevrij) het land in mogen, gezien de maatregelen die er in het VK vandaag ook genomen zijn.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
#58
Ik zou met de auto gaan. Thomasswap is ook kandidaat, dus zowel qua vervoer als logement kunnen we eventueel samen kijken. Ik denk dat een plan maken dat 0 euro kost om te annuleren wel mogelijk is. Ik moet me nog even verdiepen in de kaartverkoop van Lunchmeat, maar kostenloos annuleren via booking.com of zo zal wel te vinden zijn. En auto is altijd flexibel. Het is niet eens heel ver rijden.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#59
Meer praktische informatie.

Regulations applied in Prague are closing bars and restaurants after midnight, the indoor events are limited to the capacity of 500 people. Here is what we gonna do for us to stay safe:
— the capacity of the three main nights will be limited to 300 people
— we will not shorten the program, but it will start earlier and end at midnight
— no drinks or food will be allowed in the concert halls
— beverages will be sold only outside the venue and in the specially designated area by the entrance
— wearing face masks in all the indoor spaces will be mandatory
— hands disinfection will be mandatory every time somebody passes through the main entrance

Note: — Everyone who has bought tickets so far will get to the events. All ticket categories are still available but from today the FRONTLINE TICKETS (Full Festival Passes) will have a priority over others. Only buying the Frontline ticket secures you access to all the festival events (28/9 - 3/10).


Dat laatste geeft wat verwarring op hun facebook, de vraag is wat er gebeurt als je vanaf nu een normaal driedagen ticket koopt (45 euro t.o.v. 135 voor een frontline ticket), of ze dan meer kaarten verkopen dan er mensen in kunnen en je met een driedagen kaart niet binnen komt? Nog geen duidelijk antwoord gezien.
Reply
#60
Plus
_Aquarian & LUNCHMEAT STUDIO AV Live (*wp)
_Axis Arkestra presents Axis Shift, Telepathic Encounters Live
_Ethno Service & Štěpán Marko AV live
_Glory Affairs
_Know V.A. & Omar El-Sadek AV Live
_Nkisi
_Shackleton Live
Reply
#61
Geen idee of er uberhaupt nog iemand zin had naar Praag af te reizen (Praag is nu hoger risico nu voor Nederland, dus 2 weken quarantaine bij terugkeer), maar er is een nieuwe maatregel afgekondigd dat er bij binnenevenementen met meer dan 10 persoon alleen zitplaatsen mogen zijn.
Reply
#62
Het zou me niet verbazen als Lunchmeat niet kan doorgaan. De cijfers zijn dramatisch en het ontslag van die minister is ook een veeg teken.

Ik overwoog eerder Heart of Noise in Innsbruck dat weekend, maar wegens onzekerheid en andere afspraken gaat dat ook niet door.
Reply
#63
Innsbruck is nu ook oranje, lol
Reply
#64
(21-09-2020, 19:27)Uplift Wrote: Het zou me niet verbazen als Lunchmeat niet kan doorgaan. De cijfers zijn dramatisch en het ontslag van die minister is ook een veeg teken.

Ik overwoog eerder Heart of Noise in Innsbruck dat weekend, maar wegens onzekerheid en andere afspraken gaat dat ook niet door.
Ze hebben schijnbaar gisteren nog met de autoriteiten overlegd en hun plan van aanpak (zie hierboven) is goedgekeurd. Maar ja, drie avonden zitten, mondkapjes...weet niet of ik daar zin in heb. Op fb worden aardig wat kaarten aangeboden inmiddels. Geen idee of ze nog dagkaarten gaan verkopen zoals andere jaren. Een avond met goeie programmering zou nog wel te doen zijn.
Ik heb sowieso een kaartje voor Nonotak de avond voor het festival in een ander venue; dat wordt dus maximaal 100 mensen in een zaal waar er normaal gesproken 1000 ingaan.
De nieuwe minister is degene die in maart de succesvolle lockdown aanpak heeft ingezet, zeg maar hoofd van het Tsjechische OMT, een hardliner en epidemioloog, dus er worden snel strengere maatregelen verwacht.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
#65
Dat is gewoon goed nieuws, want iemand zonder (partij) politieke belangen. Hopelijk kan Tsjechië het nog omkeren. Op de meeste plaatsen in West-Europa is het daar al te laat voor.
Reply
#66
Eerste lichting voor 2022, het driedaagse hoofprogramma is van 29 sep - 1 oct.
- Ancestral Vision & h5io6i54k & realitycongress AV live WP 
- A World of Service by JASSS & Ben Kreukniet
- Blackhaine live   
- Cloudhitects AV live   
- Holy Other & Sian (NYX Electronic Drone Choir) & Pedro Maia AV live WP
- Karenn live   
- Lucas Gutierrez AV live   
- Lucy & Wanton Witch live   
- Paraadiso (TSVI & Seven Orbits) AV live   
- Rlung & Tasya AV live WP 
- SKY H1 & Mika Oki AV live   
- Squarepusher AV live 
- µ-Ziq & ID:MORA AV live WP 

MORE TBA 
[+] 3 users say Thank You to Enzo for this post
Reply
#67
Plus:
- Acre & Lorem present Distrust Nature / Distrust Everything AV live
- Akiko Haruna live
- Cocktail Party Effect & Jan Hladil AV live WP
- DJ GÄP
- E-Saggila
- Ehua
- elastix
- Emma Binder
- g0drm2 by Emmadj & cxoxc live
- Hüma Utku & Utku Önal present The Psychologist AV live WP
- Kobayashi Maru
- Kuedo live
- Lee Gamble
- Mika Oki
- Mor Wen b2b Liz Wiz
- MUMDANCE
- Pan Daijing live
- SAFA AV live
- Sapphire Slows live

Prima line-up en dus drie dagen aanwezig, tesamen met de Engels-Tsjechische Off groep, voor het eerst in 4 jaar. #zinin
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)