Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3.9 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Series] Welke kijk jij?
#1
Zijn er nog meer mensen hooked aan series?

Zit nu echt weer helemaal in Homeland. Moest er seizoen 1 even inkomen, maar nu seizoen 2 is begonnen heeft het me gelijk weer te pakken. Tof verhaal en vooral heel goed acteerwerk.
#2
Ook Homand hier. Morgen maar eens de nieuwe aflevering bekijken.

Ook laatst begonnen aan Justified. Erg toffe serie, ben bijna door seizoen één heen nu.
#3
ah, wist niet dat seizoen 2 begonnen was, vanavond meteen even binnenhalen.
Wij zijn, ondanks twee mindere seizoenen, nog steeds groot fan van Dexter, waarvan inmiddels ook het nieuwe seizoen is begonnen,
#4
Ben nu ook weer met Dexter seizoen 7 begonnen, sterk begin hoor. Aflevering 2 nog kijken, ben benieuwd.
Verder ga ik Homeland, na een verbluffend goed seizoen 1, ook kijken. Pak die op als ik klaar ben met dexter.
Volg verder nog op dit moment Family Guy, How i met your mother, New Girl en 2 broke girls.
En kan niet wachten op nieuwe seizoen van Community!
#5
Maak je maar op voor wat langer wachten want NBC heeft gisteren aangekondigd dat Community nog niet terugkomt op 19 oktober.

Quote:“Given the success we’ve had for the past four weeks – including winning the first week of the season in A18-49 – we’ve decided to continue to concentrate our promotional strength on our new NBC shows that are scheduled Monday through Wednesday and have therefore decided to hold COMMUNITY and WHITNEY from their previously announced premieres of October 19th. Without having to launch these comedies on Friday at this time, we can keep our promotion focused on earlier in the week -- plus we will have both comedies in our back pocket if we need to make any schedule changes on those nights. When we have a better idea of viewing patterns in the next few weeks, we will announce new season premieres of WHITNEY and COMMUNITY. “

Dit is het officiële statement.
#6
Afleveringen van series spaar ik op tot ze (bijna) klaar zijn, kun je tenminste in je eigen tempo achter elkaar door kijken. Dus ik wacht even met Boardwalk Empire, Homeland en Dexter. Afgelopen tijd Breaking Bad en Game of Thrones tot einde gevolgd, tussendoor bezig met oudere series Six Feet Under en The Wire van begin tot eind te zien. Druk zat dus.
#7
Ik kijk helaas amper series.
Werk in een videotheek en probeer zoveel mogelijk up to date te blijven kwa films.
Gepaard met een muziekverslaving en andere bezigheden schieten series er dan echt bij in.

Wat ik wel heb gezien en erg goed vond: Rome, Game of Thrones.

En natuurlijk de koning onder de series: Deadwood
#8
Allemaal HBO dus Tongue

Ach en wat series betreft hoef je, je niet snel te vervelen. Er zijn voor mij nog tig oude series die ik nog eens wil zien. Zo heb ik dit jaar bijvoorbeeld Firefly en Freaks and Geeks zitten kijken. Eerst keek ik ook meer films maar nu ik minder tijd is het andersom. Een serie kost in z'n geheel meer tijd dan een film maar je kan wel makkelijker even een aflevering opzetten. Bij een film ben je minimaal anderhalf uur kwijt.
#9
Ik kijk momenteel This Life. Voor mijn gevoel is het helemaal niet zo lang geleden dat ik dat elke week op tv keek, maar mán, wat is 1996 ineens lang geleden als je die kleding en die kapsels ziet!
#10
Gewoon weer de aflevering 'pine barrens' van de sopranos gekeken...omdat het kan!!
#11
voor de rest moet ik nog beginnen aan BB sezoen5 en Game of thrones, wel een beetje nieuwe seizoen van Weeds aan het volgen.
ook goede dingen gehoord over homeland..
#12
Piet Knaak Wrote:Maak je maar op voor wat langer wachten want NBC heeft gisteren aangekondigd dat Community nog niet terugkomt op 19 oktober.

Quote:“Given the success we’ve had for the past four weeks – including winning the first week of the season in A18-49 – we’ve decided to continue to concentrate our promotional strength on our new NBC shows that are scheduled Monday through Wednesday and have therefore decided to hold COMMUNITY and WHITNEY from their previously announced premieres of October 19th. Without having to launch these comedies on Friday at this time, we can keep our promotion focused on earlier in the week -- plus we will have both comedies in our back pocket if we need to make any schedule changes on those nights. When we have a better idea of viewing patterns in the next few weeks, we will announce new season premieres of WHITNEY and COMMUNITY. “

Dit is het officiële statement.
Zucht, daar bij NBC werken een stelletje lutsers.
#13
Wat ook een aardige serie is is het Australische Underbelly. Vooral serie 1 is een aanrader.
Wij zijn nu ook begonnen aan de comedy Raising Hope, erg leuk
#14
De Regels van Matthijs (2012)

Prijs gewonnen voor beste lange documantaire
Is behoorlijk indrukwekkened..


Hier nog terug te kijken op Uitzendinggemist.nl. Voor hoe lang, geen idee.
#15
Hmm ja, die ouder series waar jij het over hebt lijken mij ook vet Joris. Ik stoor me dan alleen mateloos dat de eerste paar siezoenen niet op 720p te vinden zijn van bijv. The Wire of Entourage, dus dan laat ik het vaak al zitten.

Sons of Anarchy is trouwens ook vrij awesome. Wel erg lomp zo nu en dan.
#16
Ben erg benieuwd naar The Walking Dead, gaat zondag weer beginnen.
Verder moet ik nog verder met seizoen 3 van Breaking Bad.
Ik vind dit geen slechte series, erg spannend, maar vaak te ver gezocht.

Ik kijk ook American Chopper, en Gold Rush Alaska, dit zijn reality series.

Deadwood en The Wire staan nog op de verlanglijst.
#17
niemand die al begonnen is aan seizoen 3 van Boardwalk Empire? Ik heb alleen aflevering 1 gezien maar be daarna toch eerst verder gegaan met de Sopranos (zit nu halverwege seizoen 3 en snap niet dat ik er niet eerder aan begonnen ben)
#18
BigBird Wrote:Ben erg benieuwd naar The Walking Dead, gaat zondag weer beginnen.
Me too. Was er toen een tijdje mee gestopt omdat iedere aflevering zo ongeveer op hetzelfde neer kwam, maar de laatste paar afleveringen van het afgelopen seizoen waren wel tof.
#19
Momenteel Boardwalk Empire S3 en binnenkort maar eens beginnen aan Homeland S2. Verder liggen er 4 seizoenen Breaking Bad te wachten om eindelijks eens bekeken te worden...
#20
Snel Breaking Bad kijken dan, één van de beste series die ik ken. Duurt helaas nog even voor we eindelijk de ontknoping gaan zien. Zojuist aflevering twee van seizoen twee van Homeland gekeken, fantastische aflevering Big Grin

Zal anders opsommen wat ik op dit moment volg (series waar ik bij ben en die nu lopen): Dexter, Homeland, Boardwalk Empire, Revolution, Last Resort, New Girl, Parks and Recreation, Modern Family, Hunted en Arrow. Daar komt vanaf aankomende week The Walking Dead bij en wanneer NBC er zin in heeft nog Community.

Daarnaast kijk ik dan Justified wat al langer loopt en waar ik onlangs aan begonnen ben. Bevalt erg goed tot dusver. Oh en Person of Interest volg ik op de Nederlandse TV Tongue

Series zijn leuk.
#21
Zit ook weer middenin Homeland, Dexter en Boardwalk Empire. Qua sitcoms nog Modern Family, Big Bang Theory, South Park en laatste restje van The Office US. Balen dat Breaking Bad wederom een jaartje wachten is.
#22
-Boardwalk Empire
-Alles van McFarlane
-South Park
-Breaking Bad
-Californication
-The Walking Dead
-Mad Men
#23
Hier bezig met het tweede seizoen van The Walking Dead en het tweede seizoen van Everybody Loves Raymond. Wacht met smart op nieuwe afleveringen van The Big Bang Theory.
#24
Momenteel: One Piece (anime), Big Bang Theory, Game of Thrones en Breaking Bad.
#25
Piet Knaak Wrote:Snel Breaking Bad kijken dan, één van de beste series die ik ken. Duurt helaas nog even voor we eindelijk de ontknoping gaan zien. Zojuist aflevering twee van seizoen twee van Homeland gekeken, fantastische aflevering Big Grin

Ik kom aan max 2 series per week toe, dus zal eind van het jaar worden Wink

Ben erg te spreken over het 3e seizoen van Boardwalk Empire, zit wat mij betreft meer vaart en dreiging in dan het vorige seizoen.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)