Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3.9 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Series] Welke kijk jij?
#51
Aflevering 5 van Homeland had twee stevige jump-the-shark momenten, benieuwd hoe de makers dat voortzetten. Volgens IMDB is er trouwens sowieso een seizoen 3 op komst.
#52
Boardwalk Empire was weer episch.
#53
Uplift Wrote:Boardwalk Empire was weer episch.

Geweldige serie! Eerste seizoen gevolgd, maar van tweede seizoen (dat zijn ze nu toch het uitzenden op Ned.3?) nog niet veel gezien.
#54
Gister is het tweede seizoen van Penoza begonnen! Mooie Nederlandse serie!
#55
Ah, CBS besteld "Under the dome" miniseries bij Steven Spielberg en Stephen King. Nice!
#56
Gerrit Wrote:Gister is het tweede seizoen van Penoza begonnen! Mooie Nederlandse serie!
Vanavond de eerste 4 aflevering van seizoen 1 zitten kijken nadat ik er goede verhalen over had gehoord.

Sterke serie.
#57
Vind Dexter dit seizoen ook weer erg leuk
#58
Beginnen kijken naar Twin Peaks, dé serie uit de jaren '90 werd mij verteld
#59
supermuys Wrote:Vind Dexter dit seizoen ook weer erg leuk
Ben ik het helemaal mee eens, de afgelopen twee seizoenen waren erg teleurstellend maar ik vind dit seizoen toch wel weer erg tof. Niet zo goed als seizoen 1 en 4, maar wel vlak daaronder.
#60
Modern_Man Wrote:Beginnen kijken naar Twin Peaks, dé serie uit de jaren '90 werd mij verteld

Mwah halverwege seizoen 2 was de koek wel op, al is de finale wel echte TV cult

Homeland en Boardwalk Empire naderen een spannend seizoenseinde, laatste afleveringen waren weer geweldig!
#61
Martijn Wrote:
supermuys Wrote:Vind Dexter dit seizoen ook weer erg leuk
Ben ik het helemaal mee eens, de afgelopen twee seizoenen waren erg teleurstellend maar ik vind dit seizoen toch wel weer erg tof. Niet zo goed als seizoen 1 en 4, maar wel vlak daaronder.

Welke hebben jullie het over? 7?
#62
halfempty/full Wrote:
Martijn Wrote:
supermuys Wrote:Vind Dexter dit seizoen ook weer erg leuk
Ben ik het helemaal mee eens, de afgelopen twee seizoenen waren erg teleurstellend maar ik vind dit seizoen toch wel weer erg tof. Niet zo goed als seizoen 1 en 4, maar wel vlak daaronder.

Welke hebben jullie het over? 7?
Neem aan van wel, die nu loopt dus.
#63
Poeh gisteren de allerlaatste aflevering van Six feet under gekeken, geniale serie, zonde dat dit altijd zo debiel laat kwam bij de PO. Laatste keer dat ik 5 minuten apatisch naar mijn beeld heb staan turen bij het einde van een aflevering was bij de finale van seizoen 4 van Dexter.

Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat, kan ik nu eindelijk beginnen aan de nieuwe seizoenen Treme, Dexter, The walking dead. En Fringe afkijken voor de vorm, maar wat een boutserie is dat toch, idem True blood, zonde van de tijd eigenlijk, maar goed ik word vrij onrustig van series die ik ooit begonnen ben, een aardig begin kende en vervolgens zich volledig laten gaan qua niveau en waarvan ik het einde niet ken.
#64
Gisteren aflevering 8 van Breaking Bad gezien. Een aardige cliffhanger naar de laatste 8 delen die volgend jaar zomer worden uitgezonden. Ik ben nu toch wel benieuwd hoe het zal eindigen.

In de Kerstvakantie kijk ik de eerste 8 afleveringen van The Walking Dead, ben ik daar ook weer bijgekeken.

Verder staat nog op verlanglijst:
- Boardwalk Empire
- Deadwood
- The Wire

Nog genoeg te kijken dus komend jaar. Twijfel alleen nog of ik aan Dexter moet beginnen.
#65
BigBird Wrote:Gisteren aflevering 8 van Breaking Bad gezien. Een aardige cliffhanger naar de laatste 8 delen die volgend jaar zomer worden uitgezonden. Ik ben nu toch wel benieuwd hoe het zal eindigen.


Nog genoeg te kijken dus komend jaar. Twijfel alleen nog of ik aan Dexter moet beginnen.

Gewoon doen!! Seizoen 7 is weer erg fijn!! veel verhaallijnen maar goed spannend!
#66
Willie Wrote:Poeh gisteren de allerlaatste aflevering van Six feet under gekeken, geniale serie, zonde dat dit altijd zo debiel laat kwam bij de PO. Laatste keer dat ik 5 minuten apatisch naar mijn beeld heb staan turen bij het einde van een aflevering was bij de finale van seizoen 4 van Dexter.

Dat is denk ik wel mijn favoriete serie. Seizoen 3 en 4 vond ik wat minder, niet in de laatste plaats door Lisa. In het begin moest ik ook wennen aan het idee dat 'David' 'Dexter' zou gaan spelen.
#67
halfempty/full Wrote:
Willie Wrote:Poeh gisteren de allerlaatste aflevering van Six feet under gekeken, geniale serie, zonde dat dit altijd zo debiel laat kwam bij de PO. Laatste keer dat ik 5 minuten apatisch naar mijn beeld heb staan turen bij het einde van een aflevering was bij de finale van seizoen 4 van Dexter.

Dat is denk ik wel mijn favoriete serie. Seizoen 3 en 4 vond ik wat minder, niet in de laatste plaats door Lisa. In het begin moest ik ook wennen aan het idee dat 'David' 'Dexter' zou gaan spelen.
Seizoen 4 minder? John Lithgow speelde fantastisch als Arthur Mitchell aka trinity.
Samen met de eerste twee seizoenen is 4 toch mijn top 3.
Zeven kan hier ook nog inkomen, beste seizoen sinds 4.
#68
Ik had het over SFU. Van Dexter was seizoen 4 inderdaad erg sterk.
#69
halfempty/full Wrote:Ik had het over SFU. Van Dexter was seizoen 4 inderdaad erg sterk.
Oh my bad, had beter moeten lezen Tongue
#70
Pimm Wrote:
halfempty/full Wrote:Ik had het over SFU. Van Dexter was seizoen 4 inderdaad erg sterk.
Oh my bad, had beter moeten lezen Tongue

Ah dat is ook nog steeds niet veranderd :-P

Maar seizoen 3 was inderdaad minder, jammer dat lisa niet het naieve hippiemeisje was zoals ze haar in eerste instantie in de serie introduceerde, maar eigenlijk een vreselijk mens was (en gelukkig dat de actrice die de hospes speelde ruzie maakte met de producers zodat ze haar er ook snel uitschreven, minst boeiende gedeelte van de hele serie) vond de finale dan wel weer mooi, maar seizoen 4 vond ik eigenlijk wel sterk, beetje sensatiezucht, maar ik vond het ergens wel mooi en er was Mena Suvari
#71
Willie Wrote:
Pimm Wrote:
halfempty/full Wrote:Ik had het over SFU. Van Dexter was seizoen 4 inderdaad erg sterk.
Oh my bad, had beter moeten lezen Tongue

Ah dat is ook nog steeds niet veranderd :-P
Speciaal voor jou, welkom terug.
#72
Pimm Wrote:
Willie Wrote:
Pimm Wrote:Oh my bad, had beter moeten lezen Tongue

Ah dat is ook nog steeds niet veranderd :-P
Speciaal voor jou, welkom terug.

Dank, overigens lees ik wel regelmatig dat mensen het vierde seizoen Dexter echt geen hol aan vonden, maar ja, die waren wel weer lyrisch over het derde seizoen, toch grappig dat het zo kan verschillen bij mensen.
#73
Derde seizoen Boardwalk Empire in twee weken gezien. Soms echt wat te traag hier en daar, maar de payoff in het laatste kwart loonde ontzettend. Briljante serie.
#74
Net aflevering 1 van Black Mirror gezien, waar ik het al eerder over had. Net zo briljant als afl. 3.
#75
4 afleveringen onderweg in het nieuwe seizoen The walking dead en dat hebben ze toch weer serieus opgepikt, des te onbegrijpelijker dat ze het eerste deel van vorig seizoen zo traag hebben laten verlopen.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)