Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie is de mol
#76
heb er ook zin in! Verdenk nu al vast Tygo :p
Reply
#77
Dielie Wrote:Vanavond het beste uit de eerste 13 seizoenen. Morgen begint alweer SE14. Zin aan!

Gaat al een tijd mee. Eerste seizoen was volgens mij in Portugal zonder BNers. Die kan ik me nog redelijk goed herinneren, toen was het bovendien mogelijk de mol te ontdekken. Dat is nu vrijwel uitgesloten.
Reply
#78
Portugal was het 3e seizoen, en het is zeker niet uitgesloten de mol te ontdekken. Door een beetje op te letten kon afgelopen jaar iedereen weten dat Kees normaal gesproken wel de Mol moest zijn, omdat Paulien en Carolien duidelijk nooit op elkaar hadden gezeten (en de finale logischerwijs niet hadden kunnen halen als een van hen de Mol was geweest).
Reply
#79
Behoorlijke A-list aan kandidaten, voor Wie is de Mol dan toch. En qua vrouwelijk schoon hebben we ook mindere jaren gekend.

Aangezien Tygo te obvious is als mol, zet ik in op Jan Willem Roodbeen. Heeft als radio DJ relatief weinig profiel en kan zich zo flegmatiek opstellen. Pure gok natuurlijk aangezien de reeks nog moet beginnen Wink
Reply
#80
Mooie locatie! Vond die executies toch wel erg lang duren! Daar mogen ze wel iets sneller doorheen fietsen. So far is Owen lekker bezig!
Reply
#81
Volgens mij is het Susan Visser, waarom weet ik eigenlijk niet.
Ben in feb 2013 nog in HongKong geweest en de lichtshow die ze gisteren uitzonden ook mogen aanschouwen. Is wel indrukwekkend als je daar aan de kade staat...
Reply
#82
Gaat t hele seizoen in Hong Kong plaatsvinden?
Reply
#83
Geen idee. Misschien doen ze Macau nog wel aan...
Reply
#84
Ze verhuizen toch vaak van land?
Reply
#85
Dielie Wrote:Ben in feb 2013 nog in HongKong geweest en de lichtshow die ze gisteren uitzonden ook mogen aanschouwen. Is wel indrukwekkend als je daar aan de kade staat...

Ik was er afgelopen zomer maar vond die lichtshow echt een aanfluiting.
Reply
#86
hmmm, misschien hebben ze hem aangepast? of ik ben sneller tevreden...
Reply
#87
Even een spoiler alert:

http://zappen.blog.nl/files/2013/10/1-1024x665.png
Kijk even naar de handen.

http://www.freebits.nl/images/702widm_sc...weging.gif
"Schijnbeweging" en "MOL"
Reply
#88
Ja het zou allemaal kunnen. Aaf zei ook letterlijk de tekst 'Ik ben de mol".
Reply
#89
Lijkt me een prima groep. veel te moeilijke 2e opdracht. Voorlopig vind ik Jennifer en Daphne het minst verdacht, Tygo en Freek ook niet echt.. Susan en Owen het meest. Maarja, pas 1 aflevering gehad..
Reply
#90
Ik verdenk nog steeds Susan. Of Tygo? Misschien Sophie...
Reply
#91
Ik blijf ook nog even op Susan. Jennifer, Daphne en Sophie vind ik het minst verdacht.
Reply
#92
Die cameraman had natuurlijk achter Jennifer aan moeten kruipen. Gemiste kans
Reply
#93
Sophie
Reply
#94
supermuys Wrote:So far is Owen lekker bezig!

Tjonge, ik ben alweer net zo op dreef als vorige seizoenen!
Nou, nu dan maar switchen naar Jan Willem, zul je zien dat die er volgende week uitvliegt
Reply
#95
Tygo lijkt me in ieder geval niet. Owen zat daar waarschijnlijk op.
Reply
#96
Jan-Willem was wel heel duidelijk bezig daar op het dak. Beetje rondlopen, traag doen, Daphne afleiden en pas wanneer het eigenlijk al te laat is (1:00) opeens wel zijn best doen.

Jan-Willem is het.
Reply
#97
Volgende week naar de Filipijnen. Begin zat ik vol op Jan Willem maar begin nu steeds meer te twijfelen.
Reply
#98
Toffe aflevering, leuke groep. Wat meer spelers die wat van het spel lijken te snappen dan vorig jaar.

Daphne was het voor mij duidelijk niet, Jennifer ook niet. Ik blijf nog twijfelen tussen Susan en Jan Willem, maar Tygo zou ook wel mooi zijn.
Reply
#99
Ik zap er af en toe langs, wat mij opvalt is dat Tygo eruitziet zoals Tom Hanks er uit had moeten zien in Philadelphia.

Maar goed misschien is de homoseksuele aidslook wel in dit jaar, paar jaar geleden zag hij er nog uit als een heroïnejunk.
Reply
Vanaf aflevering 1 verdenk ik Susan, was eigenlijk te duidelijk.. Maar sinds gisteren hou ik sofie ook wat meer in de gaten
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)