Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie is de mol
(10-01-2022, 13:59)BigBird Wrote:
(10-01-2022, 13:23)Gunnar Wrote: Als laagdrempelig vermaak is het weer prima hoor, mooi reisprogramma door Albanië. Op zich leuke groep kandidaten met het nodige vrouwelijk schoon, om een BigBird-isme te gebruiken.

Wat ook wel helpt is dat ik meestal om het jaar kijk en een laag verwachtingspatroon heb qua intrige, molgedrag en spannende opdrachten.


lekkere wijven dus, om een -isme te gebruiken. Welmoed Sijtsma is een lekker wijf.

Welmoed zorgt bij mij meestal wel voor een goede mood.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Ik ben afgehaakt na aflevering 1. Voelt toch een beetje als een einde van een lange relatie die niet meer werkte; een jaar of 10 geleden was ik echt helemaal gek van dit programma. Maar de laatste jaren vind ik de Nederlandse versie niet meer te doen, waarbij ik niet precies weet in hoeverre het aan mij of 'aan haar' ligt. Maar speltechnisch voelt het een beetje alsof je naar een wedstrijd uit de kelderklasse aan het kijken bent, daar waar ze in Vlaanderen wel op Champions League-niveau spelen. Die versie ga ik dan ook wel weer met plezier volgen.
Reply
Waar kan je de Vlaamse versie volgen?
Reply
(10-01-2022, 15:06)metal bouwie Wrote: Waar kan je de Vlaamse versie volgen?

Vier.be 

Het nieuwe seizoen begint denk ik pas in maart, maar wellicht kun je er nog oudere seizoenen terugkijken? De versie van 2021 was qua opdrachten wel iets minder vanwege coronabeperkingen, maar een weergaloze mol maakte dat meer dan goed.
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
(10-01-2022, 15:10)matthijs603 Wrote:
(10-01-2022, 15:06)metal bouwie Wrote: Waar kan je de Vlaamse versie volgen?

Vier.be 

Het nieuwe seizoen begint denk ik pas in maart, maar wellicht kun je er nog oudere seizoenen terugkijken? De versie van 2021 was qua opdrachten wel iets minder vanwege coronabeperkingen, maar een weergaloze mol maakte dat meer dan goed.

Betaald account van GoPlay nodig?
Reply
Vorige jaren was dat in elk geval niet zo.
Reply
Mee eens, eens je de Belgische variant hebt gezien slaat de Nederlandse echt nergens meer op. Vooral seizoen 2020 was in België briljant.
Reply
(10-01-2022, 15:10)matthijs603 Wrote:
(10-01-2022, 15:06)metal bouwie Wrote: Waar kan je de Vlaamse versie volgen?

Vier.be 

Het nieuwe seizoen begint denk ik pas in maart, maar wellicht kun je er nog oudere seizoenen terugkijken? De versie van 2021 was qua opdrachten wel iets minder vanwege coronabeperkingen, maar een weergaloze mol maakte dat meer dan goed.
Thanks, vanavond kijken of het lukt.
Reply
(10-01-2022, 14:13)Gunnar Wrote:
(10-01-2022, 13:59)BigBird Wrote:
(10-01-2022, 13:23)Gunnar Wrote: Als laagdrempelig vermaak is het weer prima hoor, mooi reisprogramma door Albanië. Op zich leuke groep kandidaten met het nodige vrouwelijk schoon, om een BigBird-isme te gebruiken.

Wat ook wel helpt is dat ik meestal om het jaar kijk en een laag verwachtingspatroon heb qua intrige, molgedrag en spannende opdrachten.


lekkere wijven dus, om een -isme te gebruiken. Welmoed Sijtsma is een lekker wijf.

Je leest dus iig nog mee hier Wink

Lekkere wijven leek me niet woke genoeg anno 2022, ik twijfelde nog even tussen 'mensen die als feminien identificeren met een uitstraling die als bovengemiddeld aantrekkelijk wordt beschouwd' en het nu gebruikte 'vrouwelijk schoon'. Maar als jij Welmoed een lekker wijf vindt mag dat natuurlijk, I concur. Laetitia idem dito.
Ik ben ook fan van Fresia. Het vrouwelijk schoon is dit seizoen inderdaad bovengemiddeld aanwezig, ik zal liegen als ik zeg dat dat niet meespeelt bij hoe ik een seizoen vind.
Dat er dit seizoen (nog) geen enkele kandidaat is waar ik me kapot aan erger is ook positief.
Reply
(10-01-2022, 18:31)metal bouwie Wrote:
(10-01-2022, 15:10)matthijs603 Wrote:
(10-01-2022, 15:06)metal bouwie Wrote: Waar kan je de Vlaamse versie volgen?

Vier.be 

Het nieuwe seizoen begint denk ik pas in maart, maar wellicht kun je er nog oudere seizoenen terugkijken? De versie van 2021 was qua opdrachten wel iets minder vanwege coronabeperkingen, maar een weergaloze mol maakte dat meer dan goed.
Thanks, vanavond kijken of het lukt.

Is dit je nog gelukt?

Na alle argumenten die me ervan hadden moeten weerhouden toch maar de Nederlandse versie gaan kijken. Waar ziek zijn na een booster wel niet goed voor is. Conclusie tot dusver; leuke mensen, duidelijke combinatie van goede en slechte opdrachten.
Reply
Ondanks een aantal moeilijkheden (met name een mol die halverwege stopt) was de Vlaamse versie weer genieten. Ik was wat huiverig voor een liveshow aan het einde, en voor mij hoeft dat nog steeds niet, maar gelukkig deden ze ook dit veel beter dan hier in het Vondelpark.
Reply
Helemaal mee eens. Ik vind een normale finale-aflevering nog altijd leuker, maar deze livevariant was zeker een pak beter dan in NL. Vooral ook omdat het alleen draaide om de laatste 3 en alle andere kandidaten enkel vanaf de zijkant mochten meekijken. Dat komt dan weer wel omdat ze in België de finale loskoppelen van de terugblikaflevering...
Reply
Zijn er hier nog mensen die de Vlaamse Mol volgen?

Ik vind hem weer erg sterk dit jaar. Goede opdrachten die ook goed te volgen zijn, mooie omgeving, fanatieke groep die de mol probeert buitenspel te zetten. Vooral Lieselot, die telkens voor de pot kiest i.p.v. voor vrijstellingen en pasvragen. Mocht Toos Evenepoel of Lancelot de mol zijn, dan snap ik wel dat ze niet durfden tegen te werken. Zelf zet ik nu in op Thomas als mol, nog het meest omdat hij een paar keer voorstellen deed (gemixt slapen die nacht met de 'knop-druk-opdracht) of voorstellen van anderen niet navolgde (Ruben die alle andere eieren wilde verstoppen) die goed pasten bij de lijn van het programma.
Reply
Sterk seizoen inderdaad, en ik zat weer eens fout qua mol. Niet erg, ik word graag om de tuin geleid in dit programma. Al veel zin in de aflevering van volgende week waarin de molacties uitgebreid uit de doeken worden gedaan.
Reply
Ik zat ook fout, had na de opdracht waarin ze een rood scherm kreeg niet verwacht dat ze het nog kon zijn, omdat dit volgens mij alleen zo kan als de mol van de organisatie had gehoord hoe anderen de test hebben gemaakt en/of als een eventueel op-een-na-slechtste test ineens geen rood scherm zou opleveren. Ben benieuwd naar de uitleg volgende week (en ook naar de uitleg waarom ze zo op de juiste kleur bleef hameren toen Ruben de verkeerde kleur had gezien; dacht ze dat Ruben haar aan het testen was en haar toch niet zou geloven als mol?).
Reply
Ze zei de goede kleur omdat de anderen haar al verdachten. Je ziet vervolgens hoe ze het antwoord van Ruben volgen omdat ze Commy niet vertrouwden. Voor mij een geniale molactie.
Reply
Ja, als dat de uitleg is (of is die buiten het programma om al gegeven?) dan is dat inderdaad een mooie vorm van omgekeerde psychologie.

Ik zat de laatste weken op Lancelot, maar dat korte lontje bleek dus niet geacteerd. Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)