Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie is de mol
#1
donderdag begint het weer met semi-bekende Nederlanders, ben benieuwd!
http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_13...OMruHdZiot
Reply
#2
Heb ergens gehoord dat een deelnemer zwaar gewond het spel heeft moeten verlaten. Geen idee wie en of het waar is (en hoe gewond).

Ga het in ieder geval weer volgen. Zijn hier ook kijkers van Expeditie Poolcirkel? Vind ik ook een leuk programma hoewel dat grotendeels bepaald wordt door de omgeving.
Reply
#3
metal bouwie Wrote:Heb ergens gehoord dat een deelnemer zwaar gewond het spel heeft moeten verlaten. Geen idee wie en of het waar is (en hoe gewond).

Ga het in ieder geval weer volgen. Zijn hier ook kijkers van Expeditie Poolcirkel? Vind ik ook een leuk programma hoewel dat grotendeels bepaald wordt door de omgeving.

wie het was weet ik ook niet, maar die is met klimmen of abseilen gevallen en heeft meerdere maanden moeten revalideren
Reply
#4
Zo onbekend is Janine Abbring toch ook weer niet? Slimme Schemer! Jelle!
Reply
#5
Janine Abbring spreekt voor het eerst openhartig over haar ongeluk tijdens haar deelname aan Wie Is De Mol? Voor het programma sprong ze van elf meter hoog in het water en verbrijzelde daarbij haar ruggenwervel. 'Ik vond het ook doodeng, maar ik wilde het wel doen. Ik riep nog: wat is het ergste dat ons kan gebeuren? Nou, zei iemand, dat je doodgaat.'
Na de sprong wist Janine direct dat het goed mis was. 'Toen ik aan de kant was gehesen, zei iedereen: niks aan de hand, je kwam goed terecht, met je voeten in het water. Maar ik weigerde overeind te komen', zegt ze in Volkskrant Magazine.
'Ik voelde meteen dat er iets heel erg stuk was.' Abbring ging naar eigen zeggen door een hel in het ziekenhuis in Zuid-Afrika: 'In het eerste ziekenhuis lag ik op een grote intensive care met 35 mensen op zaal. Om vier uur 's ochtends floepten de tl-buizen aan en werd ik hardhandig gewassen door Nigeriaanse verpleegsters in een winterjas - het was daar winter, ze hadden het koud. Het was een soort nachtmerrie. Van de zeep die ze gebruikten kreeg ik overal jeuk, maar ik kon me niet krabben. Als ik huilde omdat ik eenzaam was en bang en pijn had, zeiden ze alleen maar met boze stem: 'Why you cry?'

Blijvende schade
Helaas heeft de presentatrice blijvende schade overgehouden aan de sprong. 'Ik ben erg van de yoga, maar dat gaat niet meer. Ik heb enorm gejankt toen mijn yogaleraar zei: 'Die tenen ga je nooit meer aanraken'. Ik zal mijn rug nooit meer zo ver kunnen buigen. Toen ben ik even heel erg ingestort.' Toch heeft het ook wat moois gebracht. Janine en ex-vriend Rogier zijn weer samen. 'Je moet je voorstellen hoe ik er uit zag: ik was kilo's afgevallen, lag daar in een gestreepte pyjama, met vet haar en een infuus in mijn nek. En toch boog Rogier zich elke dag over me heen om me uitgebreid te zoenen.'

Briljant.
Reply
#6
Te voor de hand liggend om Tim als mol te hebben?
Reply
#7
Wat heeft hij dan gemold? Hij ging niet mee met het busje en hij ging tegen Joep in, die dat plannentje had bedacht voor de vrijstellingen.
Het enige wat ik na deze aflevering weet is dat: Janine niet de mol is (zie ongeluk) en Joep niet, vanwege zijn idee voor de vrijstellingen.
Reply
#8
atthedrive-in Wrote:Wat heeft hij dan gemold? Hij ging niet mee met het busje en hij ging tegen Joep in, die dat plannentje had bedacht voor de vrijstellingen.
Het enige wat ik na deze aflevering weet is dat: Janine niet de mol is (zie ongeluk) en Joep niet, vanwege zijn idee voor de vrijstellingen.

Bijv dat hij zogenaamd niet meer wist dat Joep een nekhernia heeft?
Reply
#9
Ik zet m'n kaarten voorlopig ook op Tim, al is het natuurlijk bij voorbaat kansloos om na aflevering 1 al conclusies te trekken. Het blijft een leuke mind fuck, vorig jaar zat ik er tot op het laatst volledig naast.
Reply
#10
Het is joepie.
Reply
#11
Dacht ik ook even, maar zie voor hem als nestor toch meer een Frits Huffnagel-achtige rol weggelegd. Leuk meespelen, af en toe een gekke actie en dan paar weken voor het einde naar huis.
Reply
#12
Vorige week dacht ik Daniel, nu ga ik toch meer voor Zarayida.

Tim, en Kees zijn het iig niet.
Reply
#13
Nou, het is dat Janine volgende week uit het programma valt...
Ik snap die überfanatieke kandidaten nooit, is tactisch toch niet erg sterk. Of de mol moet weten dat er nog een opdracht gaat komen dat hij/zij de hele pot kan leegtrekken.
Reply
#14
Nou ik ga niet meer gokken nadat ik op Joep zat. Blijft wel een leuke groep dit jaar.
Reply
#15
ben toch bang dat het die operazangeres is
Reply
#16
Het zal toch niet weer een vrouw zijn? Ik zet in op Tim of Kees.
Reply
#17
Pauline..!!

Zarayda is te dom...Joep zou een goede geweest zijn, maar die is er jammergenoeg uit... En misschien is het Janine wel en hebben ze het hele programma om moeten gooien!!
Reply
#18
Terug van vakantie, en met dikke jetlag van het weekend om 4 uur snachts dan maar de mol kijken zodat ik weer bij ben.
Vond die Ewout een pannenkoek, blij dat ie er uit ligt.
Joep is veel te lief voor het spel. Zit voorlopig op Tim als Mol
Reply
#19
Raar slot van de aflevering! En toch denk ik nog dat Tim de Mol is.
Reply
#20
Melliw Naj Wrote:Hij s vrij irritant maar zitten goede theorieën bij.
Wow, dafuq at die gast.
Reply
#21
Gunnar Wrote:Raar slot van de aflevering! En toch denk ik nog dat Tim de Mol is.

Zeker raar einde, volgens mij zit Tim er volgende week gewoon nog bij. Die molacties van hem zijn wel te opzichtig!
Ik weet het nu al niet meer....toch die operazangeres dan?
Reply
#22
Vind trouwens dat maar weinig bezig zijn het spel te winnen en zoveel mogelijk geld te verdienen. Waarom je concurrenten jokers gunnen door deze in het makkelijkste vak te leggen bij het springen van de rots?
Reply
#23
supermuys Wrote:
Gunnar Wrote:Raar slot van de aflevering! En toch denk ik nog dat Tim de Mol is.

Zeker raar einde, volgens mij zit Tim er volgende week gewoon nog bij. Die molacties van hem zijn wel te opzichtig!
Ik weet het nu al niet meer....toch die operazangeres dan?

Toch niet: http://live.avro.nl/#spel
Reply
#24
Tim (komt nog wel terug), Daniël en Paulien hebben 500 euro gepakt bij het springen, Carolien 1000 bij het laserpark. Die vallen wat mij betreft dus af.

Van de 3 die overblijven hoop ik dat het Kees is. Tania zou het iig nog aardig actreren, Zarayday vind ik vooralsnog te passies voor een Mol. Beetje zo'n Soundos; grote bek maar doet amper mee.

Mochten hier nog mensen tussen de 18 en 30 rondhangen die graag zelf eens aan iets soortgelijks mee zouden doen; ik kan jullie van harte UcDeans 'De Saboteur' aanraden. 12-22 juli voor de zesde keer, van Utrecht naar Roemenie, 15 kandidaten, érg goed georganiseerd. Ik heb vorig jaar meegedaan en het was echt alsof je meedeed aan Wie is de Mol.

http://www.youtube.com/watch?v=0VBy5L6nPrY
Reply
#25
Tania
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)