Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met welk kutnummer loop je nu in je hoofd?
#26
Ja man. Lekker wijf. Meesterlijke tieten.
Reply
#27
Clip is heerlijk, er is ook een ongekuiste versie van.
Reply
#28
Mooi is dat hè, als audio en video elkaar zo versterken Tongue
Reply
#29
BigBird Wrote:Clip is heerlijk, er is ook een ongekuiste versie van.

Waarom zou je in godsnaam de gekuisde kijken?
Reply
#30
Godzijdank heb ik een eigen werkkamer, 100% NSFW. Moest er zelfs voor inloggen op youtube. Maar goed, ik ben weer bij qua hypes.

En ja, het blijft een kutnummer.
Reply
#31
Hoe, hoe, hoe, hoe.

Shoot me
Reply
#32
Imagine Dragons - On top of the world

Allejezus wat een blijigheid op de vroege ochtend
Reply
#33
De Franse vervoeging van 'être' met 'formidable' earchteraan geplakt.
Reply
#34
pharrell williams - happy
Na biosbezoekje met dochterlief al een aardig poosje terug.
Zo langzamerhand......arrgghhgg!!!!!
Reply
#35
Major Lazer - Bubble butt
Reply
#36
Feel This Moment van Pitbull & Christina Aguilera

Maar stiekem hoort die eigenlijk in het Guilty Pleasures topic.
Reply
#37
Lorde - Royals
Reply
#38
BigBird Wrote:Lorde - Royals

Ik vind dat daar op 1 of andere manier wel een lekker ritme in zit, maar tekstueel slaat het helemaal nergens op.
Reply
#39
Ik word schijtziek van de cupsong of hoe dat heet
Reply
#40
Willie Wrote:
BigBird Wrote:Lorde - Royals

Ik vind dat daar op 1 of andere manier wel een lekker ritme in zit, maar tekstueel slaat het helemaal nergens op.
Ritme???

Ik dacht dat het onmogelijk was om dit jaar een irritanter nummer tegen te komen. Want na Major Lazor, Robin Thick, Daft Punk en nog een resem toppers op dat vlak, moést de strijd wel gestreden zijn.

Nee dus... Ik hoop echt dat die Lorde eens met Miley Cyrus op stap gaat en OD't.
Reply
#41
Ik hoor het nummer alleen op de sportschool en dat werkt prima, beter dan die teringzooi van Macklemore en Lewis of hoe die rukkers ook mogen heten.
Reply
#42
Die was ik vergeten.

Maar nee, Lorde is erger. Het is tenenkrommend dat wat schrijfsels van een middelbare scholier uit Nieuw-Zeeland een wereldhit kunnen worden. Een aparte chart voor niet-volwassenen, tot daaraan toe. Dat is op hun niveau.
Reply
#43
Het valt zo ver buiten al mijn referentiekaders dat ik me er niet eens aan kan storen, net zoals bij de nieuwe, Bieber, Miley of Jan Smit, lekker boeiend.

Maar die andere kolereherrie komt op festivals waar ik ook ben en dan wordt het een groter probleem, hoewel dat ook steeds makkelijker van mij af lijkt te glijden.
Reply
#44
Willie Wrote:Het valt zo ver buiten al mijn referentiekaders dat ik me er niet eens aan kan storen, net zoals bij de nieuwe, Bieber, Miley of Jan Smit, lekker boeiend.

Dat heb ik dus ook. Nog veel lekkerder is, is dat je naarmate je ouder wordt je geen flauw benul hebt waar het over gaat. Toen het hier over Lorde ging dacht ik dat het die Finse metalband van het songfestival ging. Van welk nummer we Miley Cyrus of Bruno Mars van zouden moeten kennen? Totaal geen idee. (Wat is trouwens het verschil tussen twerken, schuren en daggeren?)

Ignorance is bliss.
Reply
#45
Schobbeyak Wrote:Ignorance is bliss.
Reply
#46
Schobbeyak Wrote:(Wat is trouwens het verschil tussen twerken, schuren en daggeren?)

Twerken is met je billen schudden

[Image: tumblr_m8ctrtPgsi1r19qf1.gif]

Schuren is droogneuken

[Image: tumblr_inline_mq49i1DmB31qz4rgp.gif]

Daggeren is droogneuken met een doodswens

[Image: tumblr_midv3m234b1s2vgy3o1_500.gif]
Reply
#47
Big Grin
Reply
#48
Willie Wrote:Big Grin
Daar weten ze in Rotterdam wel raad mee.
Reply
#49
Op Zuid, zeker.
Reply
#50
Fatboy Slim - Eat, Sleep, Rave, Repeat

Lijkt me de Serious Request hit van 2013 te gaan worden :/
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)