Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met welk kutnummer loop je nu in je hoofd?
Hahaha, ik vind dat het leukste nummer van die plaat.
Reply
Ik vind het ook wel een leuk nummer maar niet lang meer als dit zo doorgaat Wink
Reply
Claudia de Breij - Mag Ik dan bij jou. Pfff...
Reply
(10-02-2023, 12:01)Fenderboy Wrote: Claudia de Breij - Mag Ik dan bij jou. Pfff...

dat is t perfecte nr voor dit topic
Reply
venbee, goddard. - messy in heaven

Wat een volstrekt belachelijk en cliché nummer...
Reply
Dat ene nummer van Bastille uit 2013. Officieel ook het kutnummer dat - veruit - het meeste in mijn hoofd terechtkomt. Jezus, wat haat ik dit nummer. Met een passie.
Reply
Die van EO EO EEO EEO?

Vond het wel grappig toen de Evangelische Omroep die ging gebruiken.
Reply
Mij doet het altijd denken aan deze: https://www.youtube.com/watch?v=4nkUCCkUBAk

Gratuite bombast.
Reply
(27-03-2023, 10:21)thomas9790 Wrote: Die van EO EO EEO EEO?

Vond het wel grappig toen de Evangelische Omroep die ging gebruiken.

Ah fuck... en bedankt...
Reply
Zo blijf ik het een gemiste kans vinden dat de PvdA in het tijdperk Asscher nooit Yeah! van Usher heeft gebruikt. 'Asscher, Asscher'.
[+] 2 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(27-03-2023, 11:05)Schobbeyak Wrote: Zo blijf ik het een gemiste kans vinden dat de PvdA in het tijdperk Asscher nooit Yeah! van Usher heeft gebruikt. 'Asscher, Asscher'.

Die heeft die wel eens eerder gehoord!

[+] 2 users say Thank You to Locor for this post
Reply
Haha, mooi dat ik dezelfde gedachtengang heb als DJ-Jean. Misschien ook maar weer de plaatselijke discotheken in duiken om achter 16-jarige meisjes aan te zitten.
Reply
En dan in bed keihard "Get ready for the launch" schreeuwen.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Reply
[+] 4 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Höllenboer - Busje Komt Zo
Reply
You know it's not the same as it was.. as it was

Al de hele dag, inclusief het a-ha-fluitje
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=LAjIn6SJK5Y

Dankzij een IG-filmpje van Sammy Mahdi (denk ik) dat ik dan weer te zien kreeg via een satire IG-account.

De grens tussen zelfkastijding en wat ik als een soort allesomvattende mengelmoes van cringe en angst voor de totale overwinning van oppervlakkigheid zou omschrijven, wordt steeds dunner.
Reply


Echt een tering nummer, maar zo tering dat het briljant is. Echt fuck alles aan dit nummer, maar als ik kut refrein hoor of dirigent stuk uit de videoclip zie ga ik stiekem goed op (incl volle zelfhaat). Alle credits aan Kalters die dit naar mij stuurde.

Zelf volledig dronken in een melige bui zou ik niet op de productie van dit nummer kunnen komen, zeker niet het refrein. Gewoon wtf hoe. Een uitgehand lopende CKV opdrach waarbij de oudere zus/broer die iets kon van productie maar mee ging helpen en wel de middelbare gedachte intact hield ofzo?
[+] 4 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Dankjewel. Meteen doorgestuurd naar mijn kleinkinderen, die gaan dit wel appreciëren. Ik hoor niets anders dan dit soort muziek.
Reply
Patrick Hernandez - Born To Be Alive
Reply
komop fender, dat is geen kutnummer!!!
Reply
Zag 'm in die KPN spot, daar zal 't aan gelegen hebben.
Reply
(10-10-2023, 02:07)Melliw Naj Wrote:

Echt een tering nummer, maar zo tering dat het briljant is. Echt fuck alles aan dit nummer, maar als ik kut refrein hoor of dirigent stuk uit de videoclip zie ga ik stiekem goed op (incl volle zelfhaat). Alle credits aan Kalters die dit naar mij stuurde.

Zelf volledig dronken in een melige bui zou ik niet op de productie van dit nummer kunnen komen, zeker niet het refrein. Gewoon wtf hoe. Een uitgehand lopende CKV opdrach waarbij de oudere zus/broer die iets kon van productie maar mee ging helpen en wel de middelbare gedachte intact hield ofzo?

Haha goeie tip van Kalters. Heb deze echt grijs gedraaid bij release, NiziU heeft stiekem best veel van dit soort oorwurmen.
[+] 1 user says Thank You to teedeebee for this post
Reply
Ik wil het snappen. Help mij.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)