Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met welk kutnummer loop je nu in je hoofd?
#1
Helaas soms iets dichter bij de realiteit dan het speakers blazen-topic

Momenteel: iets van Lazy Jay en 'On the Rocks' of zo. Botsautomuziek. Prima naam voor op de ILT-affiche, nu ik eraan denk.

Trouwens, waarom niet meteen een festival organiseren dat I Love Sludge heet, om er vervolgens Dream Theatre, Lacuna Coil en Opeth neer te zetten. Qua mindfuck kan het wel tellen.

Achja, ik ga maar eens slapen.
Reply
#2
'You gonnaa takke me out!"

En dan was ik nog niet eens op Lowland of heb Franz Ferdinand al meer dan 2 jaar niet gehoord.
Reply
#3
Bastille - Jupiler League themalied
Reply
#4
Loov Wrote:'You gonnaa takke me out!"

En dan was ik nog niet eens op Lowland of heb Franz Ferdinand al meer dan 2 jaar niet gehoord.

Ja!! ik nu ook!!
Gohver!!
Reply
#5
Kijk, dat maakt het topic zoveel leuker.
Het wordt pas een echt succes als er een slotje op komt, hehe.
Reply
#6
Nielson en Miss Montreal - Hoe

En ik dacht oeh - oeh (aarrgh)
Reply
#7
Ik hoor soms op willekeurige momenten de duiven meneer ook in mijn hoofd: "Hoe hoe hoe hoe".
Reply
#8
The Fray-Over My Head
Reply
#9
Loov Wrote:Ik hoor soms op willekeurige momenten de duiven meneer ook in mijn hoofd: "Hoe hoe hoe hoe".

Hahaha, ik moet dan altijd aan dit fragment denken

http://www.dumpert.nl/mediabase/1925301/..._out_.html
Reply
#10
Dat nummer met een intro waarin een meisje een baby poogt na te doen. Of zo.

Het is in elk geval iets dat zeer donkere facetten van mezelf naar boven doet brengen.
Reply
#11
Loov Wrote:'You gonnaa takke me out!"

En dan was ik nog niet eens op Lowland of heb Franz Ferdinand al meer dan 2 jaar niet gehoord.

Dit is een topic voor kutnummers :O
Reply
#12
Off with their heads - Start walking teveel meegezongen in voorbereiding op de show van vanavond Smile
Reply
#13
FUCKING BAKERMAT! BEDANKT SLAM TERING FM.
Reply
#14
Door het interview in Spits vandaag leek het me al geen goed idee om het te gaan checken. Maar waarom slam fm?
Reply
#15
Dat skihut nummer met Aton! Anton! Anton! erin. Kut.
Reply
#16
Murdoc Niccals Wrote:Door het interview in Spits vandaag leek het me al geen goed idee om het te gaan checken. Maar waarom slam fm?

Ja die zeldzame momenten dat ik daadwerkelijk werk word er meteen de hele dag kut muziek gedraaid.
Reply
#17
Stop! In the naaaaaaaame of love

Inclusief dansje.

Godverdomme.
Reply
#18
Loov Wrote:FUCKING BAKERMAT! BEDANKT SLAM TERING FM.

Hier het zelfde. Ik doe mijn productie baantje met 'plezier' maar die radio staat altijd op slam of 538.

Dat La La La is nog een graadje erger echter.
Reply
#19
http://www.youtube.com/watch?v=Fmtmgxk2J1g

*what year are we in?*
Reply
#20
Uplift Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Fmtmgxk2J1g

*what year are we in?*

Dat album is toch wel voor mij een 'guilty pleasure'.
Reply
#21
Blurred Lines. Ben er weken in geslaagd niet te weten hoe dat nummer klonk en nu krijg ik het niet uit mijn hoofd. Luister ik eens geen 3fm op het werk, komt het zelfs op Radio1 voorbij.
Reply
#22
Gunnar Wrote:komt het zelfs op Radio1 voorbij.

Radio 1 heeft een andere muziekcoördinator gekregen en die snapt er de ballen van, krijg je dezelfde teringmuziek als op 3fm, Zelfs tijdens met het oog op morgen word je geconfronteerd met kutmuziek als van Velzen.
Reply
#23
Willie Wrote:
Gunnar Wrote:komt het zelfs op Radio1 voorbij.

Radio 1 heeft een andere muziekcoördinator gekregen en die snapt er de ballen van, krijg je dezelfde teringmuziek als op 3fm, Zelfs tijdens met het oog op morgen word je geconfronteerd met kutmuziek als van Velzen.

Verklaart een hoop, laatst was godbetert Ben Saunders te gast tijdens het lunchprogramma. Heb Het oog.. al een tijd niet meer geluisterd, vroeger (10-15 jaar terug) had je daar altijd heel behoorlijke platen.

Naast eerdergenoemde Blurred Lines nog zo'n kutnummer met een hoop lalala's. Volgens mij Naughty Boy als ik de 3fm playklist ff check.
Reply
#24
Vinden jullie dat Blurred lines nou echt zo'n kutnummer? Of gaat het om de onevenredige aandacht die het krijgt?
Reply
#25
Als het echt zo'n kutnummer zou zijn, bleef het niet in mijn hoofd hangen natuurlijk. Dat is de genialiteit en verdorvenheid tegelijk van (goede) popmuziek; je krijgt het niet meer uit je kop, of je nu wilt of niet.

In het kader van "met welke kut loop je nu in je hoofd", is dat clipje nog het checken waard?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)