Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met welk kutnummer loop je nu in je hoofd?
#76
Dielie Wrote:oeh-aah

schitterende tekst trouwens
Reply
#77
Dat van Waar is Ken, of Waar is Kevin of WHATEVER THE FUCK. DIe jizz die Radio 1 nu al twee maanden de ether in pompt.

Het is een tumor in mijn hoofd
Reply
#78
Dat stomme kutnummer uit die film Frozen.
Reply
#79
Door dat internetfilmpje van die vader & dochter?
Reply
#80
Niet van gehoord, maar ga die zeker niet opzoeken. Het nummer zelf is gewoon kut en wordt veel te veel gehyped. Net als die stomme kutfilm trouwens.
Reply
#81
Grappig, ik heb het origineel dus nog nooit ergens gehoord of gezien.
Reply
#82
Journey - Don't Stop Believing

Aaaaaaaaaaaargh
Reply
#83
Dat stomme BANG BANG nummer van die drie huppelkutjes.
Reply
#84
Wout Wrote:Journey - Don't Stop Believing

Aaaaaaaaaaaargh


Kutnummer?
Reply
#85
Schobbeyak Wrote:
Wout Wrote:Journey - Don't Stop Believing

Aaaaaaaaaaaargh


Kutnummer?

inderdaad, ik vind het juist een goed nummer
Reply
#86
Die intro van Orange is the New Black. Bij deze haat ik Regina Spektor.
Reply
#87
Hozier, de tyfus wat een schijtnummer.
Reply
#88
Take me to church? Die is echt heel erg kut, inderdaad.
Reply
#89
Uptown funk van mark ronson met die Bruno mars
Reply
#90
14 years van guns n roses
Reply
#91
Ik word momenteel 5x per dag op het werk gemindfucked door het nummer Galantis - Runaway (U & I). Geen absoluut rampnummer, alleen wel als je hersenen bij de intro denken de intro van Animal Collective - My Girls te horen.
Reply
#92
Uptown funk sowieso. Die plaat moet DOOD.
Reply
#93
Zo catchy is Uptown Funk helemaal niet eens, snap niet waarom de massa er zo gek van is.
Reply
#94
Was Pompei van Bastille dat wel? Bijna twee jaar later is dat nog steeds een belangrijke oorzaak van hersentumoren. Je kunt alles catchy maken, zolang het genoeg afgespeeld wordt.
Reply
#95
Blijkbaar lukt het me, nu ik niet meer op kantoor werk, steeds beter om dit soort nummers te ontwijken. Ik moest hem opzoeken en hoor hem nu net voor het eerst.

Hoewel...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=h1qQ1SKNlgY[/youtube]


Of is dit bewust een soort van mash-up?
Reply
#96
Pompeii was een anthem, dus dat slaat makkelijker aan. Bij Uptown Funk zie ik niet wat de "hook" moet voorstellen.
Reply
#97
Typische Ronson-productie met een shitload afgevlakte blazers die je doorheen de meest crappy geluidsinstallaties kunt horen. Ergo, je brein zal het hoe dan ook wel oppikken.
Reply
#98
Ik zag hem net toevallig bij RTL late night zitten, maar ik had dat nummer nog nooit gehoord. Zo slecht vind ik het trouwens ook niet. Maar is het niet zo dat je de grootste grafhekel hebt aan nummers die relatief dicht bij je eigen muzieksmaak staan?
Reply
#99
Ja, dat houdt ergens wel steek. Omdat je de rip-off en sodomisering in meer detail kunt aanschouwen.
Reply
Uplift Wrote:Ja, dat houdt ergens wel steek. Omdat je de rip-off en sodomisering in meer detail kunt aanschouwen.

Dat, en omdat het je meer aan het hart gaat. De verkrachting van je eigen vriendin (door iemand anders) maakt je nou eenmaal kwader dan een verkrachting in de bossen van Afrika.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)