Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met welk kutnummer loop je nu in je hoofd?
(30-03-2021, 22:35)Indiaantje89 Wrote:
(30-03-2021, 21:32)Rael Wrote: Sinds ik afgelopen zondagavond het optreden van Radiohead op het Main Square Festival 2017 teruggekeken heb, verkeer ik weer helemaal in Radiohead-sferen. Op mijn fietstocht van vandaag speelden voortdurend afwisselend Karma Police en Climbing Up The Walls (in de live-versies) door mijn hoofd.
Totdat ik onderweg iemand met een Motörhead-T-shirt zag lopen. Daarna hoorde ik natuurlijk prompt Lemmy "Ace Of Spades" in mijn hoofd grommen.
Dat is toch geen kutnummer? Alleen live was het niet veel meer op het laatst.

Geen van alle kutnummers, nee. Maar ze bleven wel voortdurend door mijn hoofd spoken.
Reply
Gisteren reed ik op mijn fiets langs de Rottemeren, toen er op het water een stel in een motorbootje passeerde (of passeerde ik hen?). Romantisch, hoor ik U zeggen, een genoeglijk vaartochtje door de natuur. Minder romantisch was dat het volume van de muziekinstallatie aan boord op volle oorlogssterkte stond. Tot in de wijde omtrek was onontkoombaar het gegil van Celine Dion in "My Heart Will Go On" te horen.
Waarom moeten mensen zo nodig in de natuur iedereen mee laten genieten van hun lawaai, muzikaal of anderszins (dit zou een passend onderwerp zijn voor de Volkskrant Magazine-rubriek "LAAT HET STOPPEN")?

Hoe dan ook, nu zit dus om de haverklap Celine Dion in mijn hoofd te blèren.
[+] 1 user says Thank You to Rael for this post
Reply
Lijkt een beetje op Zuid-Koreaanse toeristen in Azië. Zo kan ik Gangnam Style en alle 123.000 remixen niet meer aanhoren.
Reply
(17-04-2021, 19:10)Rael Wrote: Gisteren reed ik op mijn fiets langs de Rottemeren, toen er op het water een stel in een motorbootje passeerde (of passeerde ik hen?). Romantisch, hoor ik U zeggen, een genoeglijk vaartochtje door de natuur. Minder romantisch was dat het volume van de muziekinstallatie aan boord op volle oorlogssterkte stond. Tot in de wijde omtrek was onontkoombaar het gegil van Celine Dion in "My Heart Will Go On" te horen.
Waarom moeten mensen zo nodig in de natuur iedereen mee laten genieten van hun lawaai, muzikaal of anderszins (dit zou een passend onderwerp zijn voor de Volkskrant Magazine-rubriek "LAAT HET STOPPEN")?

Hoe dan ook, nu zit dus om de haverklap Celine Dion in mijn hoofd te blèren.

Zoiets spot ik ook vaak genoeg in de bossen. Belachelijk dat het altijd op volle oorlogssterkte moet.
Reply
(17-04-2021, 19:10)Rael Wrote: Gisteren reed ik op mijn fiets langs de Rottemeren, toen er op het water een stel in een motorbootje passeerde (of passeerde ik hen?). Romantisch, hoor ik U zeggen, een genoeglijk vaartochtje door de natuur. Minder romantisch was dat het volume van de muziekinstallatie aan boord op volle oorlogssterkte stond. Tot in de wijde omtrek was onontkoombaar het gegil van Celine Dion in "My Heart Will Go On" te horen.
Waarom moeten mensen zo nodig in de natuur iedereen mee laten genieten van hun lawaai, muzikaal of anderszins (dit zou een passend onderwerp zijn voor de Volkskrant Magazine-rubriek "LAAT HET STOPPEN")?

Hoe dan ook, nu zit dus om de haverklap Celine Dion in mijn hoofd te blèren.
Zo gaan ze hier ook door de wateren heen, met een beetje pech om 23:00 nog. Ontzettend irritant. Wordt een lange zomer...
Reply
Iemand draaide hier net een stukje Laura Pausini, en nu heb ik die cover van Paul de Leeuw in mijn hoofd...

Godverdomme wat een kutdag
[+] 2 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(06-05-2021, 12:47)Schobbeyak Wrote: Iemand draaide hier net een stukje Laura Pausini, en nu heb ik die cover van Paul de Leeuw in mijn hoofd...

Godverdomme wat een kutdag

Ik ook nu. En bedankt.

Alle respect voor Pausini trouwens, won onlangs nog bijna een Oscar.
Reply
Moet ik nu dus echt Strani Amori gaan draaien om dat weer uit mijn hoofd te krijgen. Thanks he.
Reply
Echte Sky (saai) Radio muziek.
Reply
Niet met een kutnummer, maar met een mooi nummer. Sinds ik afgelopen woensdagavond de documentaire over The Band heb gezien, hoor ik voortdurend "The Weight" in mijn hoofd (wat geen straf is).
[+] 1 user says Thank You to Rael for this post
Reply
Ook niet bepaald kut maar na hervatting van de serie Peaky Blinders: Red Right Hand - Nick Cave and the Bad Seeds.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Ook niet bepaald kut maar het is wel Samson & Gert met Alles is op.
[+] 2 users say Thank You to kurtje for this post
Reply


De 'nieuwe' versie hakt er wel in.
Reply
Waarom word ik hier boos van? Wat is een Marie? Gert's recentste Marlèneke?
Reply
Gert's dochter.
Reply
Gert Verhulst kennende, kon ze ook z'n nieuwste scharrel zijn.
Reply
Des'ree - Life Sick
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Geen rotnummer, maar Cardigans- carnival.
Ik had ooit eens gelezen dat ze een soort van herhalend nummer als the Power van Snapmwilde maken. En toen maakten ze dit. Maar als je goed luistert, zit onder de coupletten het synth-rifje van de Power Wink
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Wist niet dat dit Cardigans waren. Maar blijft inderdaad Cry danig in m 'n kop hangen.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
(09-05-2021, 14:16)Fenderboy Wrote: Des'ree - Life Sick

dit is nou precies een van de nummers die in dit topic thuishoren

@ fender: sterkte!!
Reply
Ding-a-dong (Teach-In). Hoe zou dit nu komen?
[+] 1 user says Thank You to Rael for this post
Reply
Ik had op de radio en nieuwe versie gehoord, misschien van Froukje?, dus ja...
Reply
(21-05-2021, 20:15)meisbaer2 Wrote: Ik had op de radio en nieuwe versie gehoord, misschien van Froukje?, dus ja...

Nee, door dat spotje op NPO-weetikhoeveel met die vals zingende types. En ik dacht ook door de één of andere reclame.
Reply
Euphoria - Loreen. You're welcome.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Woke nummer
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)