Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 2.63 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klein en minder fijn popnieuws
#26
Uplift Wrote:Wie of wat de fuck is One Direction?

Is dit zoals Gotye? Voor mij dan toch. Want ik hoorde pas z'n hit meer dan een half jaar nadat het kennelijk als een bom was ingeslagen.

Heerlijk toch, dat nooit naar de radio luisteren.

5 jonge Britten (geboortejaar 1991 tot 1994) die elk afzonderlijk deelnamen aan X-factor in 2010 maar door een jurylid samen werden gesmeten tot 1 groep (1 richting, 1 direction) en derdes eindigden. Hebben Justin Bieber zowat van de troon gestoten als grootste tieneridool. Bekendste hit: http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E

Iets totaal anders dan Gotye dus.
#27
Potato, potato. Beide zijn het resultaat van marketing.
Maar toegegeven, ik zou eerder een lading hagel in het gezicht schieten van dit vijftal t.o.v. Gotye (waarvan ik niet eens weet hoe hij eruit ziet).
#28
Uplift Wrote:Potato, potato. Beide zijn het resultaat van marketing.
Maar toegegeven, ik zou eerder een lading hagel in het gezicht schieten van dit vijftal t.o.v. Gotye (waarvan ik niet eens weet hoe hij eruit ziet).

Gotye heeft nog getwijfeld om dat ene nummer, dat uiteindelijk zou uitgroeien tot een wereldhit, niet op z'n plaat te zetten, en dat had hij beter niet gedaan. Heb hem in 2008 gezien in de zaal op Leffingeleuren en dat was goed. Hij heeft goede nummers, jammer van de massahysterie errond.
#29
Uplift Wrote:Potato, potato. Beide zijn het resultaat van marketing.

Ben ik in het geval van Gotye niet met je eens. Gotye was in Australie al bekend sinds 2006, stond met 2 nummers in de Triple J hottest 100 van 2006 etc. Is al vanaf jongsaan met muziek bezig en heeft niet hoeven meedoen aan een "talentenshow".
#30
Eens, maar zijn supersterstatus (Sportpaleis en arena concerten op basis van één nummer, laten we eerlijk zijn) werd slim georchestreerd. De Vlaamse pers, bijvoorbeeld, schreef meer over Gotye dan over welke artiest ook gedurende een specifieke periode. Dat was een verwarrende tijd voor mij.
Voor het overige zou ik dergelijke argumentatie trouwens niet extrapoleren. Want Bruno Mars was ongetwijfeld ook al vroeg bezig met muziek.
#31
Gisteren naar Gotye geweest in Düsseldorf, laat ik het maar gewoon zeggen, HET concert van het jaar!
#32
YouBube Wrote:Gisteren naar Gotye geweest in Düsseldorf, laat ik het maar gewoon zeggen, HET concert van het jaar!
Naar welke concerten ben je nog geweest dan?
#33
Dit gaat echt niet meer goedkomen ben ik bang.
#34
Misschien is KoS gewoon met onze voeten aan het rammelen onder de alias YouBube.
#35
Karel Wrote:
YouBube Wrote:Gisteren naar Gotye geweest in Düsseldorf, laat ik het maar gewoon zeggen, HET concert van het jaar!
Naar welke concerten ben je nog geweest dan?

7 Festivals:
- Pinkpop (hoogtepunt: Linkin Park)
- Park City Live
- Rockin' Park o.a. dEUS, Elbow en Snow Patrol
- Bospop (hoogtepunt: Tom Jones)
- Bokpop (1 dag o.a. Therapy?)
- Sziget (hoogtepunt: The Killers)
- Pinkpop Classic (hoogtepunten: Bush en Toto)

Solo-concerten van:
- Spin Doctors
- The Black Keys (+ Band of Skulls)
- Di-Rect
- Incubus (+Fin)
- Alabama Shakes
- Paul Simon (+Ladysmith Black Mambazo + Hugh Masekela)
- The Reasoning (+Touchstone)
- School is Cool (+Puggy)
- Steve Miller Band
#36
zullen we er maar weer een virus opgooien jongens?
#37
geluksknikker Wrote:Dit gaat echt niet meer goedkomen ben ik bang.
Haha
#38
Anders veranderen we dit ook gewoon in een Pinkpop topic.

Daar mag het
#39
Ik begin het vermoeden dat Uplift uitte toch wel serieus te nemen. Ik denk dat we er toch echt rekening mee moeten houden dat KoS undercover is teruggekeerd in de gedaante van Youbube. Sommige posts liggen er te dik boven op.
#40
Het zou in elk geval ontzettend geslaagd zijn van KoS!

Check ook de persoonlijke website: http://ralphys.suddenlaunch3.com/

Tientallen topics en twee leden of zo... lijkt allemaal steeds meer op een hoogstaande hoax.
#41
Zat er niet al een RalphyS op het oude forum?
#42
Ja
#43
RalphyS, c'est moi! KoS ken ik niet!
#44
Geweldig.

Feestje is compleet
#45
Op twitter trouwens gelezen dat bij Gotye het podium in het sportpaleis in de helft van de zaal stond en dat de bovenste ring niet open was. Dan hadden ze beter gewoon de Lotto Arena of Vorst gevuld, lijkt me.
#46
Vreemd dat ze de boel niet verplaatsten dan.
#47
En dat is klein popnieuws?
#48
ja
#49
Alt-J wint Mercury Prize
#50
Gunnar Wrote:Alt-J wint Mercury Prize
Terecht.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)