Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij uit je scherm stralen?
#76
Dielie Wrote:Game of Thrones Se03E01

Net gezien ook. Blijft gewoon lekker om volgen, ondanks de vele mindere facetten die de reeks heeft.
Reply
#77
Live-stream Wilco in Sydney Opera House.
Reply
#78
Classic albums op Canvas; mooie docu over "So".
Erg blij dat ik een kaartje voor dit najaar heb.
Reply
#79
Een seniele Jan Mulder.
Reply
#80
Die man is zichzelf de laatste tijd zo belachelijk aan het maken.
Reply
#81
Reyers Laat met oa Karel De Gucht
Reply
#82
Ik verspil mijn tijd niet en kijk de nieuwe Mad Men.

Karel De Gucht... zelfredzaamheid pleiten maar wel zelf met voorkennis handelen. Even hypocriet als een ordinaire tjeef, om nog maar te zwijgen over z'n rol in de Europese Commissie.
Reply
#83
http://skylinereviews.com/?p=11621#more-11621

+10000. Mooi verwoord Uplift.
Reply
#84
Thx Smile
Reply
#85
http://www.youtube.com/watch?v=2rEwOhbSbeI
Reply
#86
Allen - King
Reply
#87
http://www.youtube.com/watch?v=dF6E47Pn6mY
Reply
#88
Wat een prachtige en aangrijpende uitzending van College Tour met A F Th van der Heijden. Kan m iedereen aanraden om terug te kijken (ook voor de mooie studentes die vragen stelden).
Reply
#89
Ik zat in de zaal. Denk dat het voor Van der Heijden ook een prettige manier was om weer naar buiten te treden.
Reply
#90
De ronde van België op de Redoute. Reed daar op hemelvaartsdag nog op, op mijn slechtste moment van de route. Zien doet bijna opnieuw pijn.
Reply
#91
Heerlijk ongemakkelijk: Ik heb HET nog nooit gedaan
Reply
#92
Die Marc dat is gewoon satire, zo ongemakkelijk en klunzig.
Reply
#93
Singer songwriter meuk met een ex van een vriendin van mij en een kerel die schijnbaar Rimmer heet.
Reply
#94
Rimmer.

Dat verzin je. Toch?
Reply
#95
zojuist Tomtestorom die de rotswand el capitan van 1000m ging beklimmen.
Reply
#96
Zal ik het dan maar gewoon zeggen?

Ik vind Heel Holland bakt dus echt geweldig. Fijn aan elkaar gebabbeld door onze nationale oppermoeder. Lekker rustige tv (geen geschreeuw en harde muziek/tunes) en mooi opgenomen. En Evert is een opperbaas van een kandidaat.
Reply
#97
Kijk ook iedere week braaf, hoop dat Evert gaat winnen maar vrees dat de volgende aflevering te moeilijk voor hem zal worden.
Reply
#98
Schobbeyak Wrote:Zal ik het dan maar gewoon zeggen?

Ik vind Heel Holland bakt dus echt geweldig. Fijn aan elkaar gebabbeld door onze nationale oppermoeder. Lekker rustige tv (geen geschreeuw en harde muziek/tunes) en mooi opgenomen. En Evert is een opperbaas van een kandidaat.

Ik vrees ook te moeten toegeven dat ik mijn series onderbreek om met mijn vriendinnetje mee te kijken. Ik moet er wel om lachen.

Ook fijn: "jij wint, jij verliest, tot volgende week" en dat in 12 seconden i.p.v. de 3,5 uur die de commercielen nodig hebben om een uitslag bekend te maken.

Maar Evert is inderdaad koning, gaat het nog wel een weekje volhouden
Reply
#99
Ik was voor George.
Reply
Het taartenforum hahahaha
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)