Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij uit je scherm stralen?
#26
Top Gear 19x02
Reply
#27
38?
Reply
#28
Ik weet niet helemaal zeker of het sarcasme was of oprecht, maar het staat uiteraard voor aflevering twee van seizoen negentien.
Reply
#29
Via time4tv.com, en daarnet ook Valencia-Barça gezien via streaming.

Tv's zijn nutteloos.
Reply
#30
Nu Sport 1 een maandje gratis is zou ik toch liever internationaal voetbal op TV kijken.
Reply
#31
Je betaalt altijd wel wat voor een aansluiting als je een Tv hebt. Wat ik de laatste maanden alleen al daarop heb bespaard, is niet te doen.
Nu is het wel zo dat tv/telefonie/internet in België belachelijk duur zijn.
Reply
#32
Oh je hebt helemaal geen TV abbo? Dan is het anders ja Tongue

Maar toch zou ik niet zonder kunnen, ik vind het wel prettig om gewoon de TV te kunnen aanzetten en het nieuws even te zien of DWDD terwijl ik bezig ben met eten of andere zaken. En voor voetbal uiteraard.
Reply
#33
http://www.youtube.com/watch?v=OdjfbYGgHQU

DJ jazzy jay over zijn platencollectie.
Reply
#34
Beauty and the Beat. Hilarisch slecht.
Reply
#35
Piet Knaak Wrote:Oh je hebt helemaal geen TV abbo? Dan is het anders ja Tongue

Maar toch zou ik niet zonder kunnen, ik vind het wel prettig om gewoon de TV te kunnen aanzetten en het nieuws even te zien of DWDD terwijl ik bezig ben met eten of andere zaken. En voor voetbal uiteraard.

Ik hou wel van tv kijken, maar waarom ik bij de kabelaar niet gewoon kan aangeven enkel Ned 1,2 en 3 te willen ontvangen zonder daarvoor te betalen (het is immers niet voor niets publieke omroep en antennes op je dak plaatsen zorgt voor problemen bij de welstand) snap ik nog steeds niet, al die rotzooi van de commercielen hoef ik eigenlijk niet, dan neem ik liever voor dat geld een HBO abonnement, dan betaal ik tenminste voor de series die ik bekijk (en wat niet op HBO komt hebben de publieken meestal al wel een keer aangeschaf), maar ja nu wordt het maandbedrag te hoog.
Reply
#36
halfempty/full Wrote:Beauty and the Beat. Hilarisch slecht.

Toevallig zapte ik langs een moment in DWDD en dat was tamelijk treurig.

Dacht dat het programma zou gaan over vrouwelijke dj's en hun passie voor muziek, de moeite die ze hebben in een mannenwereld en dergelijke, maar het lijkt gewoon een RTL5 achtige reality soap te zijn, sneu voor de dames die wel echt van jongs af aan dit echt willen.
Reply
#37
Nu op 3Doc: Achtung Baby
Reply
#38
Bij DWDD Blaudzun die wildenthousiast is om op Pinkpop te spelen
Reply
#39
Dielie Wrote:Nu op 3Doc: Achtung Baby

Zapte ik ook langs en bleef hangen, vond het wel interessant.
Reply
#40
Fitz Wrote:Bij DWDD Blaudzun die wildenthousiast is om op Pinkpop te spelen

Mooi moment was dat ja. En daarna nog even erover heen: "Ik ging altijd naar Lowlands en toen was het geld op" Tongue
Reply
#41
Fitz Wrote:Bij DWDD Blaudzun die wildenthousiast is om op Pinkpop te spelen
Moah, dat was vooral omdat hij het officieel nog niet mocht bekendmaken. Dat hij het al op 3fm had verklapt maakte dit een gek toneelstukje.
Reply
#42
Tournée Générale, dus nu zin in bier.
Reply
#43
Schotland - Ierland

Eindelijk heeft de NOS een goede keuze gemaakt, heerlijk.
Reply
#44
Manchester City - Chelsea
Reply
#45
Vanavond 22.00 uur op Ned 3: Rambam undercover in de wereld van schimmige ticketverkopers.
Reply
#46
BigBird Wrote:Vanavond 22.00 uur op Ned 3: Rambam undercover in de wereld van schimmige ticketverkopers.

Viel een beetje tegen. Of eigenlijk niet eens een beetje.
Reply
#47
Schobbeyak Wrote:
BigBird Wrote:Vanavond 22.00 uur op Ned 3: Rambam undercover in de wereld van schimmige ticketverkopers.

Viel een beetje tegen. Of eigenlijk niet eens een beetje.

Klopt, erg kinderachtig die mensen, beetje blij lopen doen op einde, die auto op Marktplaats zetten. Maak dan 1 goede docu van een uur ofzo, met wat goede interviews van diverse partijen.

Ook de antwoorden van de mensen die naar Doe Maar gingen, hoe ze aan een kaartje waren gekomen. Ja, dan heb ik ook geen medelijden als je dubbele prijs gaat betalen.
Reply
#48
http://pitchfork.com/reviews/albums/1773...xperience/

Dat dus. Belachelijk (geschreven) review.
Reply
#49
Voor de doelgroep een prima eerste kennismaking met de dubieuze wereld van de kaartverkoop.
Reply
#50
Nou dat vond ik niet. Heel erg oppervlakkig, en juist voor de doelgroep nul extra informatie. Ook heel kinderachtig om die man dan voor 25 euro op te lichten. Het is wel nationale televisie waarop je het uitzend, geen facebook pagina.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)