Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij uit je scherm stralen?
(05-08-2022, 09:53)matthijs603 Wrote: Trainwreck Woodstock '99 op Netflix (driedelige docuserie). Of wat je krijgt als je een onnozele hippie en een kwaadaardige kapitalist die zelfs ruim twintig jaar later nog geen greintje zelfreflectie toont een festival laat organiseren.

Aha, daar is mijn antwoord. Ga ik vanavond kijken.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(05-08-2022, 10:01)Timothy\s Monster Wrote:
(05-08-2022, 09:53)matthijs603 Wrote: Trainwreck Woodstock '99 op Netflix (driedelige docuserie). Of wat je krijgt als je een onnozele hippie en een kwaadaardige kapitalist die zelfs ruim twintig jaar later nog geen greintje zelfreflectie toont een festival laat organiseren.

Aha, daar is mijn antwoord. Ga ik vanavond kijken.

Volgens mijn vrouw kun je de HBO-docu over hetzelfde festival er meteen aan vast plakken voor een iets genuanceerdere kijk.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
(05-08-2022, 11:27)Maynard-J Wrote:
(05-08-2022, 10:01)Timothy\s Monster Wrote:
(05-08-2022, 09:53)matthijs603 Wrote: Trainwreck Woodstock '99 op Netflix (driedelige docuserie). Of wat je krijgt als je een onnozele hippie en een kwaadaardige kapitalist die zelfs ruim twintig jaar later nog geen greintje zelfreflectie toont een festival laat organiseren.

Aha, daar is mijn antwoord. Ga ik vanavond kijken.

Volgens mijn vrouw kun je de HBO-docu over hetzelfde festival er meteen aan vast plakken voor een iets genuanceerdere kijk.
Aha... lijkt mij ook wel wat voor vanavond.
Overigens: Heeft iemand deze gig al eens gezien?
Quote:https://www.youtube.com/watch?v=ACh04DwnUT0
Reply
Nu ook de Woodstock docu op Netflix aan het bekijken. Het doet me toch wel behoorlijk wat. Ik zie veel ellende die ik ook op Dynamo Open Air in de jaren '90 heb gezien en ervaren. Zo is één van mijn beste vriendinnen in '97 bijna om het leven gekomen in haar tent toen idioten besloten om tenten op de camping in de fik te steken. Ik snap nog altijd niet waarom mensen dit soort ellende willen veroorzaken.
Reply
(05-08-2022, 22:30)Timothy\s Monster Wrote: Nu ook de Woodstock docu op Netflix aan het bekijken. Het doet me toch wel behoorlijk wat. Ik zie veel ellende die ik ook op Dynamo Open Air in de jaren '90 heb gezien en ervaren. Zo is één van mijn beste vriendinnen in '97 bijna om het leven gekomen in haar tent toen idioten besloten om tenten op de camping in de fik te steken. Ik snap nog altijd niet waarom mensen dit soort ellende willen veroorzaken.

Psychopathisch gedrag na 't gebruik van enkele avonden crack + uppers in de ochtenden?
Reply


Damn, deze song live helaas nog niet gezien. Als ze dit op Hellfest hadden gespeeld, had ik minimaal 6 minuten gejankt. Wat een nummer. 
Hopelijk volgend jaar alsnog.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Die track moet ik ook eens dringend live beleven.
Reply
(05-08-2022, 11:27)Maynard-J Wrote:
(05-08-2022, 10:01)Timothy\s Monster Wrote:
(05-08-2022, 09:53)matthijs603 Wrote: Trainwreck Woodstock '99 op Netflix (driedelige docuserie). Of wat je krijgt als je een onnozele hippie en een kwaadaardige kapitalist die zelfs ruim twintig jaar later nog geen greintje zelfreflectie toont een festival laat organiseren.

Aha, daar is mijn antwoord. Ga ik vanavond kijken.

Volgens mijn vrouw kun je de HBO-docu over hetzelfde festival er meteen aan vast plakken voor een iets genuanceerdere kijk.

Heb de Netflix docu eindelijk gisteravond uitgekeken. Vond hem net iets beter dan de HBO versie, omdat deze geen arrogante talking heads had die niet eens op het festival waren. Maar allebei het kijken waard vanwege de verschillen.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Ik heb afgelopen week weer eens de wat oudere BBC documentaire "Synth Britannia" gekeken. Hierin wordt de opkomst van de electronica in de Britse popmuziek getoond, aan de hand van veel interviews.

Ze lieten ook het clipje van OMD met de Maid of Orleans zien. Ik zei tegen mijn vriend dat ik dat zo'n bijzonder lied vond toen ik klein was, en dat ik het clipje intregerend vond. Maar pas jaren later wist ik de titel en de naam van de band. Even opgezocht wanneer dit een nummer 1 hit was, in begin 1982. Dus ik was toen iets meer dan 4,5 jaar oud (!).

Grappig dat ik mijn gedachtes van 40 jaar geleden nog onthouden had, de combinatie van het afwijkende nummer en het clipje was blijkbaar bijzonder genoeg om zo'n sterke herinnering te maken. En dat je als je nog een kleuter bent, bent van volwassenen muziek kan houden Wink
Reply
De speech van Putin

Deze vibes: https://www.youtube.com/watch?v=8UUD3zyu7Ek
Reply
Satanisme vind ik ook wel een groeiend probleem. Of zou hij niet op het oprukkend fascisme doelen?
Reply
Putin richt zich met die speech op de ongeveer 25% van de mensen in het westen die al van het padje af zijn. 3/4 van zijn woorden waren inwisselbaar met die van Baudet, of Orban, of motregen. Hij weet donders goed waar hij mee bezig is, nog steeds. En onze leiders helaas niet.
Reply
Remkes. Je kan zeggen over die man wat je wilt, maar tussen het sjekkies roken door is het een bekwame politicus.
Reply
(05-10-2022, 14:51)Schobbeyak Wrote: Remkes. Je kan zeggen over die man wat je wilt, maar tussen het sjekkies roken door is het een bekwame politicus.

En een echtte baas ook. Ondanks z 'n VVD achtergrond geeft ie maar even aan dat 't coalitie beleid betreffende te grote boerenfirma 's en een steeds meer vervuild milieu 't afgelopen decennium stil stond.
Reply
(05-10-2022, 16:18)Fenderboy Wrote:
(05-10-2022, 14:51)Schobbeyak Wrote: Remkes. Je kan zeggen over die man wat je wilt, maar tussen het sjekkies roken door is het een bekwame politicus.

En een echtte baas ook. Ondanks z 'n VVD achtergrond geeft ie maar even aan dat 't coalitie beleid betreffende te grote boerenfirma 's en een steeds meer vervuild milieu 't afgelopen decennium stil stond.

Da's natuurlijk gewoon een eentweetje met Rutte, zodat die niet weer zijn oprechte excuses voor falend beleid hoeft te gaan maken.
[+] 3 users say Thank You to Enzo for this post
Reply
https://www.2doc.nl/documentaires/2022/1...udent.html

Deze komt vanavond op tv om 22:15 op NPO 2.
Reply
Kendrick Lamar live uit Parijs op Amazon Prime.
Reply
(22-10-2022, 21:14)Gunnar Wrote: Kendrick Lamar live uit Parijs op Amazon Prime.

Straks ook op Twitch. Gratis.

https://www.twitch.tv/amazonmusic
Reply
Hopelijk komt er een bootleg online.
Reply
Dikke pleister op de wonde voor wie er in Ziggo Dome niet bij was, zoals ik. Erg mooie registratie, ook thuis op de bank een 5-sterren show. Totaal anders ook weer dan Glastonbury.
Reply


Snel downloaden voordat het offline wordt gehaald.

En er is nog een kans om hem in Keulen of Antwerpen te zien.
Reply
Gvd, krijg ik alsnog weer fomo. Maar mijn concertagenda zit gewoon al te vol en ik heb toch iets meer de voorkeur voor een rechtoe-rechtaan muziekshow met enige theatraliteit dan een theatershow met enige muziek. Is wat ik mezelf vertel.
Reply
(24-10-2022, 05:27)hythloth Wrote: Snel downloaden voordat het offline wordt gehaald.

Heb hem opgeslagen, stuur PM voor wie de link wilt.
Reply
How Can You Mend A Broken Heart?, docu over de Bee Gees. Echt zo'n band waarvan ik niet wist hoe goed ze eigenlijk waren doordat een doodgedraaide superhit als Stayin' Alive mijn beeld teveel bepaald heeft.
Reply
Gister Woodstock: The Director's Cut gekeken. Lang geleden al eens gezien maar wist er niet heel veel meer dan dat er heel veel split screen in voor kwam. Meest opvallende vond ik de primitiviteit, zowel in het publieksgebied als op het podium, vooral goed te zien tijdens een regenbui met een beetje wind. De lengte van drie uur en drie kwartier maakt het wel een avond vullend programma maar je kunt er prima doorheen kletsen. Wij hebben ons ook nog vermaakt met het opzoeken of de artiesten die er te zien waren nog leven. Mijn gezelschap wist overigens niet dat Jimi Hendrix dood is en had als excuus dat ze ook niet dacht dat hij nog leefde. Als je de bands van toen zonder historie naar Lowlands 2023 zou timewarpen denk ik dat Sly and the Family Stone het beste aan zou slaan bij het hedendaagse publiek.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)