Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij uit je scherm stralen?
(28-03-2022, 10:24)Gunnar Wrote: Zou ook nogal hypocriet zijn als Hollywood stijl achterover slaat van een goede face slap, terwijl de films en series die het uitbraakt bol staan van veel heftiger geweld.

De Oscars gaven kinderverkrachter Polanski ooit een staande ovatie, tuurlijk liggen ze niet wakker van een face slap. En gezien alle negatieve aandacht over irrelevantie dat de show in aanloop kreeg, zijn ze stiekem bij de Academy hier al te blij mee.
Reply
(28-03-2022, 14:11)hythloth Wrote:
(28-03-2022, 10:24)Gunnar Wrote: Zou ook nogal hypocriet zijn als Hollywood stijl achterover slaat van een goede face slap, terwijl de films en series die het uitbraakt bol staan van veel heftiger geweld.

De Oscars gaven kinderverkrachter Polanski ooit een staande ovatie, tuurlijk liggen ze niet wakker van een face slap. En gezien alle negatieve aandacht over irrelevantie dat de show in aanloop kreeg, zijn ze stiekem bij de Academy hier al te blij mee.
Ik hoorde op de radio dat ze dit makkelijk uit hadden kunnen knippen gezien ze het bewust met vertraging uitzenden voor "incidenten". 

Maar ze weten maar al te goed dat dit kassa is.
Reply
(28-03-2022, 09:48)Loov Wrote: Blijkt dat Will Smith ook maar een mens is.

Nou nee, tijdens zijn acceptance speech zei hij dat hij een vessel of love is is, of een river to his people.
Dit was nog een stuk grappger dan die slap. Smile

https://news.yahoo.com/smith-best-actor-...55980.html
Reply
(28-03-2022, 16:05)Enzo Wrote:
(28-03-2022, 09:48)Loov Wrote: Blijkt dat Will Smith ook maar een mens is.

Nou nee, tijdens zijn acceptance speech zei hij dat hij een vessel of love is is, of een river to his people.
Dit was nog een stuk grappger dan die slap. Smile

https://news.yahoo.com/smith-best-actor-...55980.html

Ik zie het probleem niet zo? Hij is oprecht geschrokken. Hij geeft aan dat hij zo niet wil zijn, dat hij liever lief is voor mensen. Wat mis ik?
Reply
Billie Eilish op Coachella 2022.
Mooie headliner.
Reply
Reply
De bezoedeling van de heldhaftige overwinning op het fascisme door het Poetin-regime.
Reply
[+] 3 users say Thank You to Koen for this post
Reply
Fijn, hopelijk komen delen 2 t/m 11 snel. Misschien Bregmans boek maar eens plukken van een dubieuze website, want waar het heel erg op lijkt in deel 1 is dat Bregman wel The Selfish gene aanhaalt, maar het niet gelezen lijkt te hebben en volledig vertrouwt op de vernistheorie van Frans de Waal, wat een totaal verkeerde interpretatie van het boek is. Aan de andere kant, fuck Bregman.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Dat mierenneukersformat van De snijtafel blijft mooi. 


Reply
Voor de liefhebbers van The Bug

https://m.youtube.com/watch?v=h5WUmstfmKg

Interessant en integer interview met Kevin Martin. Hij vertelt over het gebruik van een 'lawine aan geluid' tijdens zijn optredens. Daarnaast vertelt hij open over de financiële kant van het muziekschap.
[+] 1 user says Thank You to nam-tso for this post
Reply
(09-05-2022, 09:11)Uplift Wrote: De bezoedeling van de heldhaftige overwinning op het fascisme door het Poetin-regime.
Absoluut heb je hier een zeer belangrijk punt aangesneden. 
Ik denk echter, dat je de afgelopen maanden iets in de interpretatiebalans van geweld - versus vrijheid hebt gemist, maar alle rapporteringen zijn dan ook wel erg verwarrend. BRT, NPO of CNN bieden nu ook niet bepaald een objectieve inkijk op hoe tegenwoordige oorlogsvoeringen tijdens een strijd als deze zouden kunnen fluctueren. Ik zou je in dit onderwerp dan ook niet middels sterkere argumenten kunnen tegenspreken. Vanuit mijn visie komt 't hele gebeuren waarschijnlijk minstens zo wazig over. Wanneer je zou kunnen wijzen: Zijn NAVO/EU minstens zo schuldig aan dit conflict als 't Kremlin en 't luxe deel van Rusland. En een diplomatische oplossing is slechts vindbaar wanneer je ook elkaars fouten weet te onderkennen. Helaas zijn er in dit conflict te weinig knappe koppen paraat.
Reply


Deeltje twee. Gaat in een lekker tempo zo!
[+] 2 users say Thank You to Koen for this post
Reply
Zembla. Dictatuur geen bezwaar.
Deze titel moest schijnbaar nu naar de linkse politiek van een overigens heel ander tijdsbestek wijzen.

Nederland stak ten tijde van minister van ontwikkelingssamenwerking Pronk ruim 140 miljoen t.b.v. een nieuwe rechtsstaat en/of democratische samenleving voor de nieuwe staat Rwanda. In deze docu blijkt 't hoe enorm fout het mede dankzij deze opzet ging. Meer dan 920.000 doden vielen er bij elkaar in de strijd tussen Tutsi 's en Hutus. Een enorm gewelddadige autocratische leider ontpopte zich, die overigens nu nog altijd met z 'n milities een enorme dreiging voor de gehele regio vormt.

Deze docu moest klaarblijkelijk aantonen dat een naïeve vorm van denken zoals nu telkens aan liberale zijde, destijds ook op links kon ontstaan. Een stuk beeldvorming van BNN/VARA die me verbaasd.
Reply
Ontknoping van de EPL en Serie A via een Ziggo account waarop ik leech.
Reply
En die is nog spannender dan verwacht.
Reply
Jammer van het eindresultaat.
Reply
Via uitzending gemist nog even naar Buitenhof gekeken, waar Twan Huys Robert Kaplan interviewde. Deze Amerikaanse schrijver wordt klaarblijkelijk al meer dan 40 jaar om z 'n geopolitieke analyses geprezen. In 2016 informeerde hij iedereen die 't maar wilde horen of lezen over de plannen van Vladimir Putin.
Reply
Deze clip...
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=z-s6OidntFk

en door
Reply
Placebo @ Rock am Ring 2022.
Het eerste nummer vond ik goed, het vervolg valt mij vooralsnog tegen.
Reply
ik ben ermee gestopt. De stream stotterde (zal wel aan mijn oude PC liggen). Bij Muse: idem dito.
Reply
Fragmenten van de show van Nine Inch Nails in Cornwall bij The Eden Project.
Prachtige locatie en omstandigheden (gekleurde hemel, regenboog), maar wat een rotpubliek helaas.
Reply
(19-06-2022, 00:18)Timothy\s Monster Wrote: Fragmenten van de show van Nine Inch Nails in Cornwall bij The Eden Project.
Prachtige locatie en omstandigheden (gekleurde hemel, regenboog), maar wat een rotpubliek helaas.

Een regenboog tijdens La Mer, tering hoor.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(19-06-2022, 03:01)hythloth Wrote:
(19-06-2022, 00:18)Timothy\s Monster Wrote: Fragmenten van de show van Nine Inch Nails in Cornwall bij The Eden Project.
Prachtige locatie en omstandigheden (gekleurde hemel, regenboog), maar wat een rotpubliek helaas.

Een regenboog tijdens La Mer, tering hoor.

Helaas verstoord door non-stop pratende Britten.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)