Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
eigenlijk net geen 2 jaar geleden, maar fuck it. 
het is nooit uitgezonden geweest en het is shelved bij de zender dus kans is klein dat het ooit nog op het scherm komt vermoed ik.

2 jaar geleden meegedaan aan de belgische first dates programma Big Grin

was een ervaring om u tegen te zeggen
een blind date en dat met camera's derbij. 

moet zeggen, ze hebben hun best gedaan aan de hand van de vragenlijsten en heb er geen spijt van dat ik heb meegedaan.
al hoeft het nu echt niet meer uitgezonden worden want in 2 jaar is er veel veranderd en dus hopeloos achterhaald
veel meer nda gewijs kan ik best nog niet zeggen maar ga dat wel even uitpluizen

als er mensen vragen hebben daarover
shoot Smile
[+] 2 users say Thank You to reaper for this post
Reply
(07-08-2024, 11:50)reaper Wrote: als er mensen vragen hebben daarover
shoot Smile

Kwam er een tweede date?
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(07-08-2024, 13:24)hythloth Wrote:
(07-08-2024, 11:50)reaper Wrote: als er mensen vragen hebben daarover
shoot Smile

Kwam er een tweede date?

Er werd positief geantwoord en er is een 2de date geweest
Maar daar ook bij gebleven en stil gevallen. 
Net daarna mijn huidige partner leren kennenSmile
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Gisteren voor het eerst in 10 jaar weer met de fiets naar het werk geweest, dat ging 's middags beter dan ik op basis van de ochtend mocht verwachten. Hopelijk blijkt de blessure aan mijn been niet iets blijvends (gaat wel steeds beter, maar ging nooit echt over, tot nu lijkt het) en fiets ik dat deze week er nog definitief uit, zodat ik volgende week mijn atletiektraining weer op kan pakken
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Voor het eerst wezen zuipen en dansen in de beroemde Stonewall Inn, was lachen. Aanrader.
Reply
Afgelopen weekend is ons nieuwe nummer 045 op Spotify en al die andere streamingsdiensten geplaatst. Begonnen als grap en door Snackbar, die er iets over in de krant schreef, is dit een beetje uit de hand gelopen. Emile Szarkowicz schoof aan en de rest is geschiedenis.

https://open.spotify.com/track/2Hq94JgBT...142a90408e

Ik heb zelf geen Spotify of een of andere streamingsdienst, maar ik ga er van uit dat bovenstaande link de juiste is.
[+] 13 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(20-08-2024, 09:46)pudpong3 Wrote: Afgelopen weekend is ons nieuwe nummer 045 op Spotify en al die andere streamingsdiensten geplaatst. Begonnen als grap en door Snackbar, die er iets over in de krant schreef, is dit een beetje uit de hand gelopen. Emile Szarkowicz schoof aan en de rest is geschiedenis.

Ik heb zelf geen Spotify of een of andere streamingsdienst, maar ik ga er van uit dat bovenstaande link de juiste is.
straks checken Cool
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
(20-08-2024, 09:46)pudpong3 Wrote: Afgelopen weekend is ons nieuwe nummer 045 op Spotify en al die andere streamingsdiensten geplaatst. Begonnen als grap en door Snackbar, die er iets over in de krant schreef, is dit een beetje uit de hand gelopen. Emile Szarkowicz schoof aan en de rest is geschiedenis.

straks even checken. Jij zelf op zang Pudpong?
[+] 1 user says Thank You to geluksknikker for this post
Reply
(20-08-2024, 12:26)geluksknikker Wrote:

straks even checken. Jij zelf op zang Pudpong?

Jazeker, maar in dit nummer zingen we om en om, maar ik begin, dus makkelijk te herkennen.
Reply
doet me wel pijn om als mestreechteneer een nummer te spelen dat 045 heet! Wink
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
(20-08-2024, 09:46)pudpong3 Wrote: Ik heb zelf geen Spotify of een of andere streamingsdienst, maar ik ga er van uit dat bovenstaande link de juiste is.

Ik ook niet. Ik kan het dus helaas niet beluisteren.
Reply
(21-08-2024, 00:52)Rael Wrote:
(20-08-2024, 09:46)pudpong3 Wrote: Ik heb zelf geen Spotify of een of andere streamingsdienst, maar ik ga er van uit dat bovenstaande link de juiste is.

Jawel, toch? Gewoon op de link klikken. Daar hoef je de app volgens mij niet voor te hebben, laat staan een betaald abonnement.
[+] 2 users say Thank You to Maynard-J for this post
Reply
(20-08-2024, 22:56)kesselman Wrote: doet me wel pijn om als mestreechteneer een nummer te spelen dat 045 heet! Wink

Daar zullen ze in Sittard net zo over denken, maar als je het nummer beluisterd, kan je dit zo inruilen voor meerdere achterbuurten, waar in één klap een industrie wegviel. Het is geen voetbal/hooligan nummer, zoals iemand op social media beweerde.
Reply
(21-08-2024, 01:17)Maynard-J Wrote:
(21-08-2024, 00:52)Rael Wrote:

Jawel, toch? Gewoon op de link klikken. Daar hoef je de app volgens mij niet voor te hebben, laat staan een betaald abonnement.

Ik heb ook geen spotify abonnement, maar gebruik het af en toe wel. Werkt prima.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Bedankt, Maynard. Het werkt inderdaad. Ik moest mij hiervoor wel aanmelden bij Spotify, wat ik eigenlijk liever niet gedaan had. Maar goed, ik heb de vinkjes voor toestemming om mij te benaderen met persoonlijke aanbiedingen en reclame verwijderd. Dus ik ga er maar vanuit dat het geen kwaad kan.
Reply
(21-08-2024, 09:01)pudpong3 Wrote:
(20-08-2024, 22:56)kesselman Wrote: doet me wel pijn om als mestreechteneer een nummer te spelen dat 045 heet! Wink

Daar zullen ze in Sittard net zo over denken, maar als je het nummer beluisterd, kan je dit zo inruilen voor meerdere achterbuurten, waar in één klap een industrie wegviel. Het is geen voetbal/hooligan nummer, zoals iemand op social media beweerde.

weet ik toch.
moet zeggen dat ik t eigenlijk wel een vet nummer vind, toch al een paar keer geluisterd.
Reply
(22-08-2024, 18:07)kesselman Wrote:
(21-08-2024, 09:01)pudpong3 Wrote:

weet ik toch.
moet zeggen dat ik t eigenlijk wel een vet nummer vind, toch al een paar keer geluisterd.

Blijf luisteren, want bij 100.000 streams kunnen we als band een avond gaan stappen  Big Grin
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
De videoclip bij ons nummer 045 is zojuist viraal gegaan.

https://www.youtube.com/watch?v=pa9pc0KKLF0
Reply
Goed bezig! Ik neem aan dat Pinkpop al gebeld heeft?
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Of toch Bunkerpop?
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(29-08-2024, 20:28)Timothy's Monster Wrote: Of toch Bunkerpop?

https://www.youtube.com/watch?v=i2knTCr1ISs

Wink
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Vandaag was de lancering van de documentaire die behoort bij het nummer 045. Volle kroeg en zenuwachtig, want ja, hoe kom je er zelf uit en hoe is het geheel. De documentaire is erg goed geworden en vanaf 5 september te zien op RTV Parkstad. Wellicht later ook op L1 en 2Doc. Geen idee of die ook via Youtube komt, maar als zal ik de link delen. Verder is die de hele maand september te zien op RTV Parkstad.
Reply
Naam van de docu is 045-Sporen van Mijnstreek-Oost.
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Het gaat maar door. Vandaag in De Limburger op pagina 6.

Documentaire over punkband die ‘volkslied van Heerlen-Noord’ maakte op tv: ‘Niet gaan janken voor je klappen krijgt’

De documentaire ‘045: Sporen van Mijnstreek-Oost’ gaat deze week in première op RTV Parkstad. De videoproductie volgt de punkband Hangover die onlangs met het nummer ‘045’ een officieus volkslied maakte voor Heerlen-Noord, het gebied waar de bandleden opgroeiden en wonen.

De Heerlense punkband Hangover werkte de afgelopen maanden onder leiding van muzikant Emil Szarkowicz aan het nummer ‘045’, een lied over de teloorgang en het weer opkrabbelen van de Oostelijke Mijnstreek. Dat nummer werd vorige week met een videoclip gepresenteerd.

Opgroeien
Het muzikale proces werd ook door een cameraploeg vastgelegd, wat resulteerde in de documentaire 045: Sporen van Mijnstreek-Oost die vanaf donderdag op televisie te zien is. De bandleden gaan daarvoor terug naar de straten van wijken als Vrieheide en Versiliënbosch, waar ze opgroeiden. De vrienden vonden elkaar in een gezamenlijke liefde voor The Ramones en richtten in 1991 hun eigen punkband op: Hangover. Szarkowicz, die opgroeide in Nieuw-Einde en al eerder met de onlangs overleden cameraman Math Nilwik video’s maakte, produceerde de documentaire.

Lees ook: Punkband Hangover de studio in voor opnames ‘volkslied Heerlen-Noord’: ‘Het is behoorlijk uit de hand gelopen’

Zondagochtend was er voor genodigden al een voorvertoning in café De Braadharing. Ron Meyer, directeur van het nationaal programma Heerlen-Noord omarmde 045 en betitelde het als een officieus volkslied voor Heerlen-Noord. „De zin ‘niet gaan janken voor je klappen krijgt’ staat symbool voor de mentaliteit van deze streek.”

De documentaire ‘045: Sporen van Mijnstreek-Oost’ is vanaf 5 september op donderdagen vanaf 18.00 uur en op zondagen vanaf 12.00 uur te zien op RTV Parkstad.
[+] 4 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
volgende stop: Pinkpop Tongue
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)