11-03-2024, 17:57
Ik ben echt een pareltje in het vliegtuig van Warschau-Eindhoven tegengekomen vandaag <3
Wat heb jij beleefd vandaag?
|
11-03-2024, 17:57
Ik ben echt een pareltje in het vliegtuig van Warschau-Eindhoven tegengekomen vandaag <3
11-03-2024, 22:42
*boekt ticket naar Warschau*
11-03-2024, 22:47
Benieuwd naar de boots.
15-03-2024, 23:51
Ik ben gisteren naar het Erasmus MC geweest voor controle van mijn nekblessure. Eerst röntgenfoto's, daarna een gesprek met de neurochirurg
De genezing van mijn nekwervelfractuur gaat op zich goed, maar ik zal wel nog veel geduld moeten uitoefenen voordat ik weer alles kan en mag. Ik zal eerst nog ongeveer 6 weken de nekkraag om mijn nek moeten dragen. Daarna moet ik nog rekenen op ongeveer 6 weken voor herstel van de nekspieren voordat deze weer sterk genoeg zijn om mijn hoofd weer volledig te kunnen bewegen en te kunnen auto rijden, fietsen etc. Gezien mijn goede conditie zou dit bij mij wellicht sneller kunnen gaan, volgens de neurochirurg. Hoe dan ook, ik moet erop rekenen dat ik pas medio juni weer kan en mag auto rijden en fietsen (en andere dingen). Als het een beetje meezit, kan ik Graspop net halen (ik zou niet weten hoe ik daar zonder auto zou moeten komen, en nog minder hoe ik na afloop nog thuis zou kunnen komen zonder auto).
20-03-2024, 18:20
Omdat ik mij toch een beetje aangesproken voelde als lurker en al een paar dagen twijfelde of ik het in dit topic ging plaatsen. Maar afgelopen week mijn tweede zoon geboren. Ik vrees nog minder concerten dan de twee a drie per jaar. Hoewel in april naar Juf Roos met andere zoon.
20-03-2024, 18:26
(This post was last modified: 20-03-2024, 18:30 by matthijs603.)
Ha, van harte! Hopelijk hebben jullie een goede kraamweek.
Bij mij komt er in de zomer ook een tweede aan waardoor ik ook hooguit met een schuin oog naar de shows in aug - dec kijk; in april met de oudste naar Loulou & Lou in Tivoli, hopelijk spelen ze De wielen van de bus!
Prachtig nieuws, van harte gefeliciteerd en veel geluk gewenst!
Ook aan Matthijs, weer raak geschoten!
20-03-2024, 19:25
Ik ga ook de nieuwe fase in...
Na 3,5 jaar proberen en ziekenhuistrajecten verwachten mijn vriendin en ik in oktober ons eerste kindje.
20-03-2024, 19:33
Gefeliciteerd allemaal, wat een goed nieuws!
20-03-2024, 19:50
Babyboom Gefeliciteerd allemaal!
20-03-2024, 19:57
Proficiat allen!
20-03-2024, 20:11
Gefeliciteerd mensen! Wat een mooi nieuws!
Straks echt een stelletje motherfuckers hier!
20-03-2024, 20:13
Ik zou straks om 20u bij Bert Visscher moeten zitten... Oppas geregeld, vervoer van en naar voetbaltraining.
Wordt dochterlief ziekjes op een kinderfeestje.. dan telt maar een ding.. er zijn! Maar wel zuur.. zou mn eerste keer Bert zijn, en tevens laatste kans gok ik ... Nu heeft mijn lief een leuk avondje uit met een vriendin
20-03-2024, 20:18
En.. ivm zomervakantie voor de boeg . Vandaag besloten toch maar een trekhaak onder de auto te laten zetten .. kost paar.centjes...maar dan hebben we ook wat.
Auto is al uit 2006.. maar vorige week weer apk goedgekeurd en een.het is een Toyota...die gaat nog wel even mee.. Blijkt wel met.beetje goed zoeken zit er veel prijsverschil in waar je het laat doen... Met beetje zoeken ben ik nu al 200 euro goedkoper uit.. en nog steeds een normale betrouwbaar (uitziende) garage.
20-03-2024, 20:21
Sociaal en nog een gezinsman ook die Wailer
20-03-2024, 20:37
Wij hoeven geen kinderen, naar hebben sinds november wel een labradoedel.
20-03-2024, 21:19
Aan de nieuwe en aanstaande jonge vaders: van harte gefeliciteerd!
21-03-2024, 09:50
(20-03-2024, 20:13)Wailer Wrote: Ik zou straks om 20u bij Bert Visscher moeten zitten... Oppas geregeld, vervoer van en naar voetbaltraining. En alle -toch wel iconische- typetjes zijn voorbij gekomen.. De veteraan, bloemschikken, de stewardess, kamperen.. Man, ik had op de grond gelegen van het lachen...
Ik kreeg de schrik van mijn leven vanavond.
Teruggekomen van boodschappen doen sta ik voor mijn voordeur en wil mijn sleutels pakken om de deur te openen. Ik steek mijn hand in mijn jaszak en ... shit, waar zijn mijn sleutels? O nee, mijn sleutelbos hangt nog aan de winkelwagen bij Albert Heijn. Ik dacht dat het handig zou zijn om mijn winkelwagenmuntje aan mijn sleutelbos te laten hangen in plaats van hem in mijn portemonnee te bewaren. Achteraf gezien is dit misschien toch niet zo handig. Ik als een haas met angstzweet en bonzend hart terug naar Albert Heijn. Daar gekomen: een pak van mijn hart, gelukkig hangt mijn sleutelbos nog aan de winkelwagen. Wat een opluchting! O ja, onderweg ben ik ook nog door de hondenstront geglibberd. Een avond met het verkeerde soort opwinding.
23-03-2024, 13:14
maar als je je wagentje terugzet dan komt je muntje er toch weer uit, inclusief sleutelbos
23-03-2024, 14:04
En in veel wagentjes hoef je niet eens meer een muntje te doen, bij een groot deel van de wagentjes bij mijn AH en Jumbo tenminste.
23-03-2024, 14:05
Ik ben tegenwoordig gewend dat ik haast altijd wel een wagentje kan pakken zonder er een muntje in te hoeven doen. Gisteravond kon dat bij uitzondering niet. Dus uit macht der gewoonte zette ik, toen ik uit de winkel kwam, het wagentje terug, zonder erg te hebben in het muntje (met daaraan mijn sleutelbos) dat er nog in zat.
En als dat nou de eerste keer was dat dit mij gebeurde, maar dat was het niet. Een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen, zo luidt het. Maar ik ben dan ook geen ezel.
25-03-2024, 11:23
Ik had bijna een brood gekocht bij de bakker, maar de bakker kon niet precies vertellen wat er in het brood zat en waar het vandaan kwam en waarom hij juist die ingrediënten heeft gekocht en of hij daarbij gekeken heeft of het proces van aankoop niet wat beter kon. Toen ik vervolgens vroeg om een tijdlijn van zijn beslissingen werd ik de winkel uitgetrapt.
Hoe kopen NSC-kamerleden dan hun brood? |
« Next Oldest | Next Newest »
|