Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Coachella
Ligt het aan mij of hebben ze dit jaar juist helemaal geen verrassingen uit de hoge hoed getrokken? Leuk dat men Blur kan zien voor teveel geld en met een ongeïnteresseerd publiek (want hoe kan dat anders tussen Tyler en Ice Spice?)
Reply
Er zitten wel wat verrassingen in de kleine namen. Clown Core had ik niet van verwacht dat die überhaupt op een festival zouden staan. Van de grote namen zegt de helft mij niets, dus dat zijn voor mij ook verrassingen. Maar misschien niet voor de doelgroep inderdaad.
Reply
Vind 0PN wel verrassend, maar die gaat uiteraard maar duizend mensen lokken ofzo. Voor de rest vrij saai en ongeïnspireerd geboekt. Geen speciale acts of dingen die als one-offs voelen. Slechtste line-up in jaren.
Reply
(17-01-2024, 10:39)thomas9790 Wrote: Ligt het aan mij of hebben ze dit jaar juist helemaal geen verrassingen uit de hoge hoed getrokken? Leuk dat men Blur kan zien voor teveel geld en met een ongeïnteresseerd publiek (want hoe kan dat anders tussen Tyler en Ice Spice?)

No Doubt is op zich een verrassing. Maar het doet mij eigenlijk niets, deze line-up. (Begin nu echt een ouwe lul te worden waarschijnlijk.)
Reply
(17-01-2024, 10:39)thomas9790 Wrote: Ligt het aan mij of hebben ze dit jaar juist helemaal geen verrassingen uit de hoge hoed getrokken? Leuk dat men Blur kan zien voor teveel geld en met een ongeïnteresseerd publiek (want hoe kan dat anders tussen Tyler en Ice Spice?)

Blur is wel een USA exclusive tot dusver. Maar eens qua gebrek aan verrassingen in de categorie Danny Elfman, Aphex Twin, Jean-Michel Jarre, Jai Paul, etc.
Reply
Sublime hologram set?
Reply
Is met de zoon van de overleden zanger op vocals.
Reply
https://www.google.com/amp/s/amp.tmz.com...es-lineup/

Tja.
Reply
Potdomme,

Ik lees dit topic nu pas (en dan doel ik op de voorgaande pagina's en niet het gepost over Coachella).
Dus hierom gewaardeerde Grazzers weg? en Fucking Kurtje die weer eens post!!

Ik zit hier nu meer dan 20 jaar dagelijks maar het is nu wel wat tammere boel aan het worden.
Ik las met veel vermaak en interesse verschillende discussies en skipte soms de te lange stukken die niet persee in mijn interesse liggen.

Dus mochten de lurkers (inc Kurtje) door deze oproep weer actief worden dan ben ik blij.
Fuck it; ik open er gewoon wel een eigen topic voor.
[+] 4 users say Thank You to Fitz for this post
Reply
Settijden: https://twitter.com/TheFestiveOwl/status...ERMYA&s=19

Valt opnieuw een goed parcours samen te stellen. Wordt dit weekend lekker de livestream (opnames) checken.
Reply
Die zondag is…uitdagend?

Zaterdag veruit de beste dag voor normie boomers zoals ik. Maar ik ga me wel weer laten verrassen, altijd leuk om de streams te checken.
Reply
Hoezo speelt Vampire Weekend als tweede op de Outdoor lol, what happend?
Reply
(10-04-2024, 10:09)Kreuz Wrote: Hoezo speelt Vampire Weekend als tweede op de Outdoor lol, what happend?

Verrassingsact die niet op de lineup stond. Maar ja, alsnog heel vroeg. 

Al weet deze band maar goed genoeg hoeveel promo zo'n show, op eender welk tijdstip, oplevert.
Reply
Livestream schema van dag 1: https://www.brooklynvegan.com/coachella-...-schedule/
Reply
Justice tering hard, wordt een must-see deze zomer.

Lana dikke flop, op een gegeven moment kwam er een hologram van haar die nog beter zong dan zijzelf. Wel leuk dat ze een nummer van The Caretaker had als outro. Hatsune Miku vanaf een LED scherm i.p.v. een hologram zag er ook belachelijk uit.

Clown Core lachen. Peggy Gou basic havermelkelitecore. Eartheater cool (spreek je dit nou uit als Ear Theater or Earth Eater?). Chappell Roan vreselijk; waar slaat die hype nou weer op. Sabrina Carpenter zag ik in December en hier was het opnieuw kinderlijk en gekunsteld ondanks de pogingen tot een sexy "volwassen" imago.

Hopelijk verschijnen er snel opnames.
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
(13-04-2024, 16:01)hythloth Wrote: Eartheater cool (spreek je dit nou uit als Ear Theater or Earth Eater?). 

Heb ik me ook al een paar keer afgevraagd. Ik denk/hoop dat de naam bewust gekozen is omdat hij op twee manieren gelezen kan worden.

En tof dat Justice zo goed is; wordt hopelijk mooi op BKS!
Reply
Vampire Weekend: blijft een leuke band, maar waarom nou dat jam-gedoe en die country shuffle mashup op het einde. Paris Hilton guest appearance was ook lame.

The Last DP is nog steeds niet mijn ding, maar beter dan op plaat. Die zangeres heeft wel wat. DJ-set van Grimes was een mega treinramp. En dan met zo'n belachelijke verontschuldiging komen. LE SSERAFIM waardeloze live vocalen, die moeten terug naar het k-pop oefenhok van 18 uur lange werkdagen.

Orbital, Brutalismus 3000, en OPN kwamen alledrie goed over. No Doubt overigens ook; wel kansloos dat Olivia Rodrigo meedeed als gast en verkleedt was als een jonge Gwen Stefani, maar geeneens zo'n neppe stip tussen haar ogen had.

JUNGLE zzzzz. Dit moet een nieuwe headliner voorstellen? Tyler opnieuw met een goeie show, maar jammer dat ie geen nieuw materiaal had. Geeft aan hoe dun de spoeling dit jaar was voor headliners.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Tyler was best mid als ik eerlijk ben. No Doubt en Blur weekend 2 maar kijken.

Weekend 2 zijn nog kaarten voor, ook wel een teken aan de wand. Vanmiddag na een paar biertjes nog even overwogen een last minute doen voor mijn 2e keer Coachella maar toch een beetje te gek. Wie weet nog eens bij een echt goede line up…
Reply
(14-04-2024, 20:45)Gunnar Wrote: No Doubt en Blur weekend 2 maar kijken.

Je kan deze nog terugspoelen in de huidige stream, mocht je dat nog niet gezien hebben.
Reply
Dezelfde dude van vorig jaar is weer begonnen met het uploaden en hosten van sets (komt dus nog een hoop bij).

password: ieatassfordinner
mega.nz/#P!AgDTITAFNoiWrWDKRV6UGuAMrAbmq3coavG_gowgGVbHft7BXk2oBbAJ0ctyXUsQjtpVzftfAm0s5So-OKv14g9QqwkqEOtRa6XBP97l-zM8PXlYpePtGw
Reply
Dan had je wel een kek outfit aan moeten trekken Gunnar, misschien had je iets kunnen lenen van de volgende dames.

https://www.ad.nl/show/nederlandse-influ...~a5f55088/
[+] 2 users say Thank You to Willie for this post
Reply
Duh alsof ik zelf geen kekke outfits heb!

Maar het beeld alsof iedereen op Coachella erbij loopt als in een mode reclame is ook wel sterk overtrokken, was althans mijn ervaring. Het gros liep gewoon in doorsnee H&M of Gap setje rond.
Reply
(15-04-2024, 14:25)Willie Wrote: Dan had je wel een kek outfit aan moeten trekken Gunnar, misschien had je iets kunnen lenen van de volgende dames.

Ah, diezelfde influencers die veel voorbijkomen op deze geweldige IG pagina.

(15-04-2024, 16:36)Gunnar Wrote: Duh alsof ik zelf geen kekke outfits heb!

Maar het beeld alsof iedereen op Coachella erbij loopt als in een mode reclame is ook wel sterk overtrokken, was althans mijn ervaring. Het gros liep gewoon in doorsnee H&M of Gap setje rond.

Zal immiddels wel Lululemon of een ander hip athleisure merk zijn geworden.

Betreft de zondagnamen... Doja Cat bracht haar A-game en het was het soort spektakel waar Coachella patent op heeft, maar haar muziek blijft één en al zaad. Is louter een modegril.

Verder kennisgemaakt met Olivia Dean. Mooie verschijning en laatste nummer memorabel, verder veels te brave neosoul. Doet het vast goed bij het NPR Tiny Desk publiek. Jockstrap daarna gezien, rare bende maar die Georgia Ellery heeft ook wat. Hopelijk snel een kans om mee te pikken. Wat ik zag van Reneé Rapp was afgrijselijk, met een super luide backing tape en een guest appearance van een verlepte Kesha die nog oranjerder was dan Trump. En daarvoor is ze gestopt met haar goeie rol in The Sex Lives of College Girls serie?

Khruangbin nog steeds leuke live act, en nieuwe Chroma show van BICEP wel aardig. Barry Can't Swim deed mij weinig maar kan okee vuller worden op Glasto. Mandy Indiana weer cool maar er stond echt geen kip in de tent. Hopelijk betere opkomst op andere toekomstige festivals. Boy Harsher opnieuw super, zelfs met alleen maar oud materiaal. ATARASHII GAKKO! wordt een must-see voor Primavera Sound-gangers.
Reply
(15-04-2024, 14:25)Willie Wrote: Dan had je wel een kek outfit aan moeten trekken Gunnar, misschien had je iets kunnen lenen van de volgende dames.

Dat witte jurkje is lelijk, basic en slecht zittend. Voor als je er uit wil zien als een witte pion.
Reply
(15-04-2024, 19:21)halfempty/full Wrote:

Dat witte jurkje is lelijk, basic en slecht zittend. Voor als je er uit wil zien als een witte pion.

Maar had die Nederlandse delegatie nou eigenlijk super exclusieve guest-VIP toegang? Of liepen ze gewoon doodleuk rond in General Admission met de rest van het plebs.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)