Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Green Day
PJ past toch totaal niet meer bij het huidige DTRH (met hoofdzakelijk allesbehalve gitaarmuziek)? Die zetten PJ eerder in de Ziggodome of toch op PP lijkt me.
Reply
Pearl Jam op DTRH gaat natuurlijk nooit gebeuren, niet hip genoeg, dat wordt gewoon weer 3x ziggo en pinkopop als ze naar Europa komen. PJ Harvey daarentegen, ben er bang voor, misschien past het ook niet echt maar het moet nog wel alternatief ogen en beter dan dat ze op BKS staat.
Reply
Pearl Jam, Pinkpop, Kane, Dua Lipa in een Green Day topic, doei flapdrollen.

Voor ons heel weinig opties om toch Green Day te gaan zien deze zomer. Meest logische zal London zijn of Canada.
Reply
(02-11-2023, 19:14)pudpong3 Wrote: Voor ons heel weinig opties om toch Green Day te gaan zien deze zomer. Meest logische zal London zijn of Canada.

In Londen moet je wel Nothing But Thieves doorstaan als voorprogramma. Welke Canadeze datum overwegen jullie? Ik zag dat ze op Osheaga staan in Montreal, waar vast nog meer leuks bijkomt.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(02-11-2023, 19:19)hythloth Wrote:
(02-11-2023, 19:14)pudpong3 Wrote: Voor ons heel weinig opties om toch Green Day te gaan zien deze zomer. Meest logische zal London zijn of Canada.

In Londen moet je wel Nothing But Thieves doorstaan als voorprogramma. Welke Canadeze datum overwegen jullie? Ik zag dat ze op Osheaga staan in Montreal, waar vast nog meer leuks bijkomt.

Toronto is met Rancid en Smashng Pumpkins, dat is voor mij al voldoende erbij. Ik moet echt even gaan uitzoeken hoe en wat. Liever een stadion dan een veld, ivm lengte van mijn vrouw.
Reply
https://www.aviewfrommyseat.com/venue/Ro...pe=concert

Ik zou dan even kijken naar alle concertfoto's op bovenstaande link, want voor optredens in honkbalstadions moet je altijd goed opletten wat voor tickets je koopt i.v.m. de opzet en dat het achteraan op het veld altijd leegstaat vanwege de dugout.
Reply
In huize Pud is er iets fout gegaan met de aanmelding/bestelling in de Green Day winkel. Heeft iemand een pre sale code, ivm aanschaf tickets voor Wembley, zitplaatsen?
Reply
Pre sale code is toch nog binnen gekomen.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Golden Circle kaarten bemachtigd. Ben erg benieuwd wat de prijs is van de overige kaarten.
Reply
kan je mij de pre sale code sturen. Ik heb alleen de USA code ontvangen.
Reply
(08-11-2023, 11:47)pudpong3 Wrote: kan je mij de pre sale code sturen. Ik heb alleen de USA code ontvangen.

Ik stuur je een pb. Voor Arnhem is hij niet meer te gebruiken in ieder geval.
[+] 1 user says Thank You to TheBlack for this post
Reply
(08-11-2023, 14:10)TheBlack Wrote:
(08-11-2023, 11:47)pudpong3 Wrote: kan je mij de pre sale code sturen. Ik heb alleen de USA code ontvangen.

Dank je wel, ik heb die code nodig voor Wembley.
Reply
(08-11-2023, 14:12)pudpong3 Wrote:
(08-11-2023, 14:10)TheBlack Wrote:

Dank je wel, ik heb die code nodig voor Wembley.

Als het goed is, zit het in je inbox.
[+] 3 users say Thank You to TheBlack for this post
Reply
Dit is een van de dingen waar Graz zo goed in is, mekaar helpen daar waar het kan. Tickets zijn binnen voor Wembley, heyyyyyyy hoooooooo.

Ontzettend bedankt The Black!
[+] 4 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(08-11-2023, 14:48)pudpong3 Wrote: Dit is een van de dingen waar Graz zo goed in is, mekaar helpen daar waar het kan. Tickets zijn binnen voor Wembley, heyyyyyyy hoooooooo.

Ontzettend bedankt The Black!

Kleine moeite, geniet ervan!
[+] 1 user says Thank You to TheBlack for this post
Reply
https://www.brooklynvegan.com/green-day-...dium-tour/

Neem aan dat dit ook geldt voor Europa.
Reply
(17-01-2024, 18:51)hythloth Wrote: https://www.brooklynvegan.com/green-day-...dium-tour/

Neem aan dat dit ook geldt voor Europa.

En dat in het Wembley met ogenschijnlijk topplaatsen. Misschien toch nog snel Arnhem erbij scoren.
Reply
2 juli 2025 Ziggodome. Zal dan wel headliner zijn op Werchter.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Toch wel jammer dat ze niet op Pinkpop staan.
Reply
En al uitverkocht.
Reply
(25-10-2024, 11:03)metal bouwie Wrote: En al uitverkocht.

Logisch.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)