Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
Fischmarkt op zondag om 8u 's ochtends. 100% aanrader.
Reply
En op mijn leeftijd een onhaalbare kaart.
Reply
(26-04-2023, 10:20)Schobbeyak Wrote: Ah, ik ga vrijdag t/m zondag naar Hamburg. Mocht je nog tips hebben....

Genoeg! Als ik niet aan een uitgebreid verslag toekom zal ik ergens de komende dagen even een lijstje posten
Reply
Reeperbahn-St. Pauli gebied is meer dan genoeg te doen. Speicherstadt is een bezoek waard. Volgens mij vroeg meisbaer2 onlangs tips voor Hamburg. Die staan in het vakantie topic.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
De buurt rond Sternschanze is ook heel vet. Elbtunnel doen en dan gewoon door de avond heel ploegen tot in Wilhelmsburg is ook een dikke aanrader. In het Uplift's Grote Dick move topic staat mijn Hamburg-verslag uit 2017.

Leukste stad die ik ken, sowieso.
Reply
Op zaterdag is de tweedehands markt (Flohmarkt Flohschanze) ook tof om te bezoeken. Boel goede platenzaken ook in de buurt daar.
Reply
PROOOOOOST WILLLLLIEEEE ALEXAAANDRO
Reply
Hoorde net om 12:15 een reggaeton remix van Nielson op de vismarkt, mijn dag kan niet meer stuk.
Reply
Morgen is het internationale jazz dag. Nee, ik absoluut geen liefhebber, maar door dit artikel werd ik erop gewezen.

https://www.bangkokpost.com/life/social-...paign=guru
Reply
Circusstadfestival geweest. We gaan al jaren, want voor iedereen met kinderen in de buurt van Rotterdam is dit een must. 2 gratis shows op Schouwburgplein gezien en een kaartje voor een goochelshow gekocht. Kinderen lekker in de weer met jongleerattributen, trapezes en alle andere dingen die er bij horen en ik af en toe helpen en voordoen en daarnaast een Kaapse acrobaat naar binnen gieten, topdag.
[+] 2 users say Thank You to Willie for this post
Reply
De markt. 't circus, de winkels op de Coolsingel. Kralingen. naar Hoek van Holland Het was m 'n happy jeugd. Helaas is Rotterdam ongeveer wild west tegenwoordig.
Reply
Nog niet beleefd vandaag maar ik ga met m'n band spelen op een festival in Oss (come out and play) in de Groene Engel. Het is gratis en we staan om 17:15 op de planken. Aestrid speelt daar voor. Mocht je niks te doen hebben wellicht tot daaro.
Reply
(13-05-2023, 11:39)stefleijten Wrote: Nog niet beleefd vandaag maar ik ga met m'n band spelen op een festival in Oss (come out and play) in de Groene Engel. Het is gratis en we staan om 17:15 op de planken. Aestrid speelt daar voor. Mocht je niks te doen hebben wellicht tot daaro.

Heel veel plezier!
Reply
Net terug van 5 dagen Berlijn. Of ja, beter gezegd 5 dagen op een paar vierkante kilometer in Köpenick want ik was daar voor een beurs en heb dus niets van de stad zelf gezien.
Ik heb het hier wel al eens eerder vermeld maar voor het werk ontwerp ik deeltijds modulaire synth modules (sluikreclame). Ieder jaar in mei vind Superbooth plaats in de Wuhlheide, in de sportfaciliteiten vlak naast de hier wel bekende Parkbühne. Superbooth is de grootste beurs/festival in Europa rond synthesizer gear, een echt nerdfest, en dit jaar hadden we daar voor het eerst een eigen stand.

De drie dagen dat we daar stonden waren enkele van mijn meest vermoeiende maar bevredigende dagen ooit. Helemaal kapot van hele dagen met mensen te moeten spreken in een luide omgeving, maar toch kan ik niet anders dan uiterst tevreden zijn. De voorbije maanden was de motivatie soms wat laag - ons merkje kreeg weinig feedback en is absoluut niet rendabel - maar die is nu helemaal terug. Mensen die op de eerste ochtend al langskomen specifiek om naar onze nieuwe module te luisteren, dat geeft echt een enorme boost (en geeft het idee dat die stomme social media posts toch iets opleveren). Ik heb ook een paar interviews moeten doen, een grote winkel wilt onze modules stocken omdat er blijkbaar wel wat buzz is over ons en enkele grote 'concurrenten' waren oprecht onder de indruk. De kans dat we dit ooit full time gaan kunnen doen is heel klein, maar ik heb alleszins het gevoel dat ik aan iets moois kan meebouwen. Ik voel me echt geïnspireerd en we hebben al massa's ideeën over wat we tegen volgend jaar willen doen.

Superbooth is verder ook gewoon een heel fijn festival. Heel wat nerds, heel wat alternatief volk en een open sfeer. De drie organisatoren zijn heel aanspreekbaar (een van hen gaf ons zelfs een knuffel als dank) en zie je overal rond het terrein met dingen bezig zijn. Ik had ook enkele momenten vrijaf waarop ik die 'sense of community' enorm voelde, alleen maar vriendelijke mensen ontmoet. Nooit gedacht op voorhand dat ik dat gevoel ging krijgen op een beurs lol. In die vrije momenten ook de kans gehad om optredens, interessante lezingen en workshops te checken. Er liep ook wat bekend volk rond zoals Richie Hawtin en Nils Frahm. En tijdens ons etentje met de Belgische exposanten was plots fucking Jamie Lidell mee, geen flauw idee wat die daar kwam doen.

Conclusie: toptijd gehad, klaar voor de volgende stap. En in september Berlijn zelf maar eens deftig ontdekken.
[+] 7 users say Thank You to teedeebee for this post
Reply
(15-05-2023, 21:53)teedeebee Wrote: Helemaal kapot van hele dagen met mensen te moeten spreken in een luide omgeving,

Herkenbaar, ik zou na één zo'n dag al op zijn. Maar fijn dat het zo mooi liep!
Reply
Ja dat was hier ook het geval. Naast ons stonden een paar Italianen die eerst nog de sfeermakers waren, maar tegen de derde dag waren veranderd in zombies. Tegenover ons stonden er daarentegen Nederlands met eindeloze energie. Hele dag door non-stop live synth set, die moeten iets speciaals in koffie gehad hebben.

Oh ja, nog vergeten vermelden hierboven! In mijn verslag van DTRH vorig jaar schreef ik dat ik daar onze eerste module aan Colin Benders had overhandigd. Helaas niets meer van gehoord tot ik dit weekend op Instagram zag dat hij hem heeft geïntegreerd in zijn live setup op Awakenings, echt heel vet!
[+] 4 users say Thank You to teedeebee for this post
Reply
Alweer even geleden dat ik wat heb bijgedragen op Graz. Man wat een hectische tijd... Druk.op het werk... Verbouwing die met horten en stoten gaat.. rennen, vliegen.. veel dingen 'even' tussendoor doen...

Maar.. volgende week verwachten we over te kunnen..moet da nog wel waar gebeuren hoor . Maar man, wat wordt het mooi! Ik knijp mezelf regelmatig, dat ik zo enorm bof, dat ik dat mezelf kan veroorloven.

Kamers van de kinderen bijna klaar .. dochterlief wilde een knalblauwe muur.. die heeft ze Smile
Zoon wilde dolgraag jungle behang.. dat zit morgen op de muur!

Leuk.om ze er bij betrekken, en belangrijk. Het is niet niks om weer te verhuizen en samen te wonen met de vriendin van papa en haar kindje. Maar alle vertrouwen in, kijken er allemaal.naar.uit. Zal vast.nog wel eens knetteren, maar dat mag ook. Alle ruimte voor.

Kinderen hebben een kleur voor de.trap.naar zolder uitgekozen... We doen eens gek ipv wit/zwart .. maar mooi kleurtje er op.

To be continued...
[+] 3 users say Thank You to Wailer for this post
Reply
Ik heb gisteravond eens een rondje door de stad gefietst i.p.v. een wandelingetje in de wijk en als het gaat schemeren is Rotterdam echt heel vet, stad kan het daglicht niet verdragen, maar ik blijf hier nog wel een tijdje wonen.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Zelf hebben we totaal geen behoefte om kinderen op de wereld te zetten (er zijn er al genoeg). Maar vandaag wel aangemeld als pleegouders. Hopelijk kunnen en mogen we zo wat bijdragen aan het opgroeien van kinderen die dat van huis uit niet altijd (kunnen) krijgen.
[+] 17 users say Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Mooi initiatief mb.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Tip voor wie een houten tuintafel heeft (al dan niet van teakhout), en volledig grijs en groen is na de winter: Met het schuurapparaat erover, en dan 'verven' met transparante olie/beits. Alsof je een nieuwe tafel hebt.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
(25-05-2023, 10:01)BigBird Wrote: Tip voor wie een houten tuintafel heeft (al dan niet van teakhout), en volledig grijs en groen is na de winter: Met het schuurapparaat erover, en dan 'verven' met transparante olie/beits. Alsof je een nieuwe tafel hebt.

Je kan zo'n set ook gewoon binnen zetten of goed afdekken, scheelt weer een klote klus om uit te voeren. Zo is onze set al sinds 2002 alsof die uit de winkel komt, zonder ooit een schuurpapier of beits te hebben gezien. Maar ik weet dat 95% van de mensen die set buiten laten staan, want ja, hard hout en sommige vinden dat verweerde mooi. 

Buiten dat een goede tip BB.
Reply
De laatste weken heb ik in de gaten dat ik ouder word. Eerst die jicht die me 2-3 weken heeft bezig gehouden, een lipoom die nu wel heel erg groot wordt, maar gelukkig goed aardig is en nu afwachten op een MRI en eventueel operatie om die te laten verwijderen, komt er afgelopen weekend een 2-tal ontstekingen in de mond bij. Een snijtand waar reeds een wortelkanaal behandeling voor is geweest, maar waar ik afscheid van moet gaan nemen (zit los en is niet meer te redden) en dat valt me heel erg zwaar. De andere ontsteking is er een aan een van mijn verstandskiezen. Hierdoor een BBQ moeten afzeggen die voor vandaag gepland stond met oa Snackbar als gast. Dit allemaal weer in die verotte maand mei, die ons wel lijkt te haten. Met die BBQ wilde ik die maand leuk afsluiten, maar nee hoor. Hopelijk alles een beetje opgelost voor de concertmaand juni/juli.
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Beterschap!
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Beterschap pud! Familielid van mij had eerder dit jaar tandontstekingen die bijna verkeerd afliepen, dus hoe sneller behandeld des de beter.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)