Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dude kan ik niet uitstaan...
Yes!
Reply
Grieken.
Reply
Nouja... het toont enkel maar aan dat angst de grootste politieke voorspeller is geworden onder het neoliberalisme. In 2015 was die angst er bij de Griekse bevolking veel minder, maar des te meer bij Tsipras. Dan moet je niet verwachten ooit de verkiezingen nog te kunnen winnen.

Ook bij ons is angst overigens de grootste factor. Neoliberalisme en de pensée unique maken per definitie ongelukkig, fantasieloos. Het is een vorm van totalitarisme die nog niet gedefinieerd en ontleed is door historici en politicologen, maar als een soort onzichtbare hand is het totalitaire aspect wel aanwezig. Zoals dus "we zijn armer dan tien jaar geleden, maar de economie groeit wel, dus laten we op die corrupte dude stemmen want misschien kan het nóg erger." Waarvoor dank, Dijsselbloem, Lagarde en co.
Reply
Die mongolen van vandaag inside, waardoor je bijna sympathie en/of waardering zou gaan krijgen voor Mark Rutte... te genant voor woorden.
Reply
WTF doet de premier van Nederland dan ook bij dat zaadprogramma.
Reply
Zijn beeld van een rechts, apolitiek en acultureel, uniform Nederland verder cementeren. Dat hij daarvoor wat klappen vangt, hoort erbij. Hij creëert grotendeels zelf het hufter-rechts dat 'tegen' hem is, maar toch komt hij er op termijn altijd sterker uit, want van de politiekers van het grootkapitaal is hij de enige die 'de onderstroom' kan temmen.
Reply
Het was de tweede keer dat hij er zat, en was niet echt spannend gisteren. De eerste keer werd hij 'hard' aangepakt, maar Rutten zou zich in Guantanamo nog staande hebben gehouden. Hij rijdt trouwens een oude Saab, dat is wel mooi.
Reply
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat mensen naar dit programma kijken.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Cafépraat en opinies vormen klaarblijkelijk in 't rechtse commerciële (SBS) denken een serieus concept. Dat multinationalvertegenwoordiger Rutte bij VI aan tafel gaat vormt wel 't bewijs dat v/d Plas en hij volgend jaar de hoofdpersonen tijdens coalitiegesprekken zullen zijn. In een ingezonden dagblad item van de afgelopen week werd Rutte zelfs de teek van Den Haag genoemd. Omdat er al genoeg polarisatie is onstaan uit ik me liever wat meer genuanceerd, maar dat de BV NL aan 't verpauperen is, werd op een dergelijke wijze wel pijnlijk zichtbaar.
Reply
Nog maar een keer Djokovic
Reply
Festileaks, waaronder ook een aantal gebruikers van hier daar modereren. Jullie zijn fucking laf.

Je krijgt een waarschuwing als je wat negatiefs zegt over de opbouw van het forum. Maar wel in podcasts zelfs grapjes maken over “heb je gezonde nieren, verkoop ze voor bier”. Als je daar wat van wil zeggen als vader van een niet patient van 8 jaar oud, deleten ze je posts, of zeggen ze dat je je maar niet zo moet aanstellen, en negeren vooral alles. Ik zal vast niet de makkelijkste persoon op aarde zijn, sure. Maar kosten wat het kost dit soort kritieken proberen weg te wuiven is gewoon bizar en in en in triest.
[+] 4 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Ik lurk daar af en toe en heb niets tegen iemand daar, maar nu ga ik even op zoek naar dat topic want ben benieuwd. Er zijn overigens zat andere communities binnen de internationale live muziekscene die daadwerkelijk verschrikkelijk zijn; Festileaks is tenminste nog geen echokamer van wat ik zie.
Reply
Ik ben rechtstreeks betrokken en vind het enorm spijtig dat deze discussie per se naar hier moet overwaaien. Ik hoop dat iedereen hier inziet dat dit nogal een eenzijdige lezing is van de situatie.
Maar goed, ik denk dat we dit ondertussen al tussen ons hebben afgehandeld. Geen nood om verder in detail te gaan.
[+] 1 user says Thank You to teedeebee for this post
Reply
Et voilà. Gelijk weer weerwoord, en geen andere discussies hier los van kunnen koppelen. Terwijl een simpele excuus of begripvorming had gewoon voldoende geweest.
Reply
Rutger Bregman.
Reply
Onze CEO en CFO. Totaal geen verstand van onze business, maar wel een grote bek, rijden een dikke bak van €80.000, hebben een interim manager nodig die €300.000 per jaar kost en we dragen €1.000.000 af aan de aandeelhouders en vinden het dan gek dat een omzet van €5.600.000 verlies oplevert. Goh, wat gek, stelletje klootzakken.

Zo dat moest ik even kwijt.
Reply
Jason Mraz. Omwille van zijn hit 'I Feel like Dancing' en, specifiek, de lyrics van dat nummer: https://www.kkbox.com/tw/en/song/0nwRg_o8HT59ZH4XKO
Reply
(06-06-2023, 21:59)Uplift Wrote: Jason Mraz. Omwille van zijn hit 'I Feel like Dancing' en, specifiek, de lyrics van dat nummer: https://www.kkbox.com/tw/en/song/0nwRg_o8HT59ZH4XKO

van het album "Mystical Magical Rhythmical Radical Ride"
[+] 2 users say Thank You to halfvollemelk for this post
Reply
Conner Rousseau
Reply
Omdat hij uit de kast komt?
Reply
(15-06-2023, 18:20)halfempty/full Wrote: Omdat hij uit de kast komt?
Maar neen. Ben zelf lid van die "familie"... 

Tgaat me er vooral om over hoe m Bart De Pauw gewijs aan damage control lijkt te doen, nu er meer (edit: en meer) berichten over grensoverschrijdend gedrag aant uitlekken zijn.
Reply
Thibaut Courtois.
Reply
Elon Musk.

Ja twitter is volkomen kut, maar voor veel zaken blijft het toch het beste platform. Momenteel esport dingen aan het volgen en updates komen voornamelijk op twitter ipv andere platforms + gewoonte om te kijken als ik verveel. Maar fuck deze hele maatregel dat je beperkt aantal tweets kan lezen als je niet betaald. Ook überhaupt dat je ingelogd moet zijn om twitter te lezen.

Enige positieve sinds de overnamen is de voor jou tab. Ja begin was de tab kut, maar na enkele dagen was perfect van wat ik wil lezen (wat ook iets slechts is, maar ach).
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Oh damn, dacht dat er sinds vanmiddag gewoon een storing was maar blijkbaar is dit dus met opzet. Was via de search wat dingen aan het opzoeken en dan zit je wel heel snel aan die limiet, wat voor kutbeslissing is dit nu weer.
Reply
Dacht ook een storing was, maar fuck dit nog steeds. Voor mij gevoel tellen antwoorden op tweet ook mee dus binnen enkele minuten zit er al aan. Limiet is nu 800 berichten, was eerst nog 600.

Waar blijft goede twitter alternatief dat ook echt aanslaat.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 5 Guest(s)