Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Depeche Mode
Zag op de IG van Beach House dat ze ook (als bezoekers) bij de show op MSG waren.
Reply
Zoeken nog 1 ticket voor de shows in de Ziggo, iemand?
Reply
(07-05-2023, 11:36)eloelo Wrote: Zoeken nog 1 ticket voor de shows in de Ziggo, iemand?

Op TM staan meerdere resales. Ook staanplaatsen. Heb zelf ook een ticket voor de 18e gekocht en mijn  tickets voor Antwerpen verkocht.
Reply
Zin in morgen
[+] 1 user says Thank You to eloelo for this post
Reply
https://www.side-line.com/long-lost-depe...le-series/

Ook hier te zien, ben benieuwd.

Veel plezier aan allen die vanavond en donderdag gaan!
Reply
#zinin
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
#zinin .. sta in de golden circle. Inmiddels 10 jaar geleden dat ik ze gezien heb. Ben benieuwd of ze vnv nog wat deep cuts spelen.
[+] 1 user says Thank You to MyMusic for this post
Reply
Benieuwd naar de setlist. Pak donderdag de trein terug naar Eindhoven (die rijden wel nog rond de nacht) en een kameraad pikt me op die dan net zijn dienst bij de Effenaar erop heeft zitten.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Geef mij maar de 15 jarige die gillen. Echt fuck de pratende kut boomers welke ook nog alles filmen terwijl ze niet begrijpen hoe mobiel werken. Kogel publiek in Nederland.
[+] 6 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Kutjeugd.
Reply
Stuk naar achteren gegaan en een stuk beter publiek. Dit is wel een must see, maar raadt buiten Nederland aan
Reply
Duitsland is een must voor Depeche Mode. Ik heb al meteen een ticket voor Düsseldorf gekocht via TS op basis van jouw vorige post.
Reply
Meer naar achteren werkte een stuk beter. Had niet verwacht dat publiek voorin kutter zou zijn dan achterin + Veel meer ruimte.

10 Jaar geleden dat ik ze zag en ze zijn nog steeds van hoog niveau. Ik dacht onderhand dat stemmen minder waren, maar dat was ronduit fout. Setlist ontbreekt veel persoonlijke bangers, maar nog steeds banger na banger.

Wat een band. Dit is een must see op Primavera voor mij.

Bieren met kalts altijd goede.
[+] 7 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Geniaal.
[+] 2 users say Thank You to eloelo for this post
Reply
Was echt heel erg goed!

Ik zat in vak 103 en had prima publiek om mij heen. Mix van geïnteresseerde luisteraars en enthousiaste fans. Geen probleem met diegene die af en toe en fimpje maakten.Ik zou geen spoilers plaatsten (en het is een beetje laat dus dat gaat vast mis), maar de mannen waren op dreef. Op een heel relaxte, soepele, maar wel gefocuste manier. Ze hadden er duidelijk zin in.

Paar voor mij onverwachte albumtracks (of minder bekende singles), aardig wat nieuw en natuurlijk de knallers. Bij het eerbetoon aan Fletch ongegeneerd gehuild, dat luchtte ook wel op.

Doordat ik bij het gangpad naast de entree van het vak stond, kon ik gewoon gaan staan dansen zonder dat iemand er last van had. Zo had ik ook nog perfect zicht.

Het niet-golden circle stagedeele (ongeveer 2/3 van de zaal) zag er trouwens erg vol uit. Ben blij dat ik wat extra voor deze zitplaatsen had betaald.
Het was trouwens ook eg gezellig met die oude vriend van me. We zien elkaar maar af en toe (ook al wonen we nu weer in dezelfde stad), maar ervoor en erna lekker zitten bijkletsen.
[+] 6 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
https://oor.nl/concerten/depeche-mode-ge...iggo-dome/
Reply
Petje af trouwens voor de visuals, zal niet te veel spoilen, maar man wat vet soms.
[+] 2 users say Thank You to eloelo for this post
Reply
Ja hoor...

Ik ben jaloers! Heel tof om de prachtige ervaringen te horen!
Reply
Just can't get enough, dus ook nog een ticket voor 4 juni in Düsseldorf gekocht.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Vet man als t t zo goed is. Ik zou morgen gaan (golden circle) maar heb een ander feestje.
Maar als ik t zo hoor., baal iik wel beetje.
Have fun morgen allen die gaan.
Reply
Ik zit een beetje op twitter het concert te volgen, en ze hebben nu twee! andere nummers gespeeld die nog niet eerder in de tour werden gespeeld.

Ik had het niet getrokken, hoor twee keer achter elkaar (of ik had de hele week vrij moeten nemen), maar vind het nu wel jammer dat ik er niet bij ben.

Boffen hoor die vanavond zijn! Hopen dat ze over een jaartje er nog wat Europese data achteraan plakken Wink
Reply
Benieuwd wanneer/of de rest van deze gelekte nummers worden gespeeld. Neem aan dat ze volgende zomer op Europese festivals staan, of mogelijk meer arenas in de lente.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Gewoon Rock Werchter doen en ik ben happy. Of gewoon weer Ziggo, ook goed.

Die ene neiuwe die ze doen van MM had ik toch wel graag gehoord, hoor. Een van mijn favorieten van het album. Ook al had ik degene die ze dinsdag speelden ook niet graag willen missen.

Best wel indrukwekkend hoe ze toch nog kunenn groeien als band, na al die jaren,

Wat mij trouwens opviel was dat Dave zo goed zong dinsdag. Ik heb hem wel eens een concert wat geforceerd horen zingen, beetje schreeuwerig. Maar nu zing hij juist weer heel soepel, met z'n volle stem zonder kracht te verliezen. En hij haalde de hoge noten weer zonder moeite.
Reply
Beste DM show die ik ooit van ze gezien heb. Hopelijk volgend jaar (of later) op festivals in de buurt, want zo'n volle warme hal kan ik steeds minder goed hebben.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(18-05-2023, 23:09)Timothy's Monster Wrote: Beste DM show die ik ooit van ze gezien heb. Hopelijk volgend jaar (of later) op festivals in de buurt, want zo'n volle warme hal kan ik steeds minder goed hebben.

Uit nieuwsgierigheid: bij welke DM shows was je eerder? Terugkijkend blijft Barclays Center 2013 mijn favoriet. Al kan dat na de zomer nog veranderen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)