Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primavera Sound
(11-05-2023, 14:30)greenlander Wrote: Daar heb je nu niets aan, maar voor de toekomst (bijv als ze dit ook bij Auditori gaan doen): je kan al een van tevoren een betaalperiode toevoegen aan je account. Dan weet je dus in ieder geval dat hij werkt.

Maar. Vooraf had ik een debit-card toegevoegd om geen gezooi te hebben, werd die zonder problemen toegevoegd en heb ik alsnog problemen. Aan wat ligt het dan. Geef dan gewoon in de app aan dat je enkel met credit cards werkt.
Reply
Nou uiteindelijk een collega kunnen charteren met creditcard en daarmee lukte het wel.

Wellicht dat m'n kaartnummer bij Bunq nog geactiveerd moet worden en dat de app hem daarom niet pakt.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
(11-05-2023, 14:33)Kreuz Wrote:
(11-05-2023, 14:30)greenlander Wrote: Daar heb je nu niets aan, maar voor de toekomst (bijv als ze dit ook bij Auditori gaan doen): je kan al een van tevoren een betaalperiode toevoegen aan je account. Dan weet je dus in ieder geval dat hij werkt.

Maar. Vooraf had ik een debit-card toegevoegd om geen gezooi te hebben, werd die zonder problemen toegevoegd en heb ik alsnog problemen. Aan wat ligt het dan. Geef dan gewoon in de app aan dat je enkel met credit cards werkt.

Dat is wel slordig inderdaad.
Reply
Ik krijg bij Darkside nu “you already have the maximum number of tickets” ipv “out of stock” zoals eerst. Dus misschien is zelfs dat niet uitverkocht?
Reply
Het is dat jullie hier er redelijk bovenop zitten. Anders was er best een kans dat ik dit ook had gemist. Kan me zo voorstellen dat er genoeg mensen met Primavera kaartjes dit moment helemaal niet in de gaten hebben.
Reply
Ik ben blij dat ze dit doen. De duizenden ramptoeristen die vorig jaar blokken lang afzetten omdat ze gratis shows werd beloofd is zowel voor die mensen als voor de organisatie niét oké. Je belooft niet gratis shows en verlangt van mensen uren van op voorhand te komen aanschuiven in de blakende hitte om een show te gaan bezoeken waar je nog niet eens zeker van bent dat je binnen mag.
[+] 1 user says Thank You to Kreuz for this post
Reply
(11-05-2023, 10:27)JorisR Wrote:
(10-05-2023, 16:31)Cel Wrote: Voor wie interesse heeft, in het Tickets-topic heb ik mijn early bird Primavera Sound ticket te koop aangeboden. Vanwege ziekte kan ik dit jaar niet gaan, op de eerste dag van het festival mag ik 's ochtends een onderzoek ondergaan in een ziekenhuis. Ook leuk! ;-)

Anyway, voor wie wel gaat veel plezier!

Wat een vervelende reden om niet meer te kunnen, sterkte Cel!

Thanks, eerste keer dat ik het moet missen sinds 2013, op de geannuleerde edities na. 2023 is qua gezondheid niet mijn jaar, dat is in ieder geval wel duidelijk  Sad
Reply
https://www.primaverasound.com/es/barcel...-programme

Timetable is er. Mordor compleet skippen?
Reply
Timetable is online. Darkside 2 uur lange set tegelijkertijd met Blur dus geen kut Britten. Helaas clasht ook nog met Ascendant Vierge.
Reply
Op mobiel dus iemand anders moet de kaart maar even posten maar ik vind het er gek uit zien. Kan goed uitpakken omdat je minder moet lopen maar ik zie ook al allerlei groepen bezoekers door elkaar lopen. En het gaat ook langer door dan eerst (wegens minder podia denk ik), met nog live muziek tot half zes! Aan de andere kant: het Auditori programma is echt gruwelijk, ik kan dat zo maar voor 10 shows te vinden zijn.
Reply
[Image: pkdei4586mrvcaoasmqk_1683816740609.png]
Reply
Op eerste gezicht:

Donderdag: Emeralds --> Arthur Verocai --> Ghost/Turnstile --> Red Velvet --> Pinkpantheress/Salamanda --> Perfume/Amenra --> Loyle Carner/Blackhaine --> Blur/Darkside/Ascendant Vierge --> Brutalismus 3000

Vrijdag: Avalon Emerson & the Charm --> Julia Holter --> Depeche Mode/Swans/Four Tet --> Voices From The Lake --> Fred Again.. --> Yves Tumor --> Unwound --> VTSS b2b LSDXOXO/Lebanon Hanover/Pangbourne House Mafia surprise set

Zaterdag: bar italia --> James Ellis Ford --> Arlo Parks --> John Cale/My Morning Jacket --> The War On Drugs/Laurie Anderson/Liturgy --> Nia Archives --> Maneskin/Tokischa --> Rosalia --> Charlotte de Witte --> Overmono/DJ Coco
Reply
Het is duidelijk dat ze mensen extra willen spreiden dit jaar want dit is denk ik de meest op elkaar gepropte timetable die ik ooit gezien heb.
Reply
Snelle eerste indruk:

Donderdag: Built to Spill -> Sudan Archives -> Pusha T -> NX Worries (deels) -> New Order -> Blur -> Hudson Mohawke/Comet is Coming/Brutalismus 3000

Vrijdag: The Beths -> Julia Holter -> Depeche Mode/Alvvays -> Kendrick Lamar -> Fred Again -> Yves Tumor

Zaterdag: Bar Italia -> Arlo Parks -> My Morning Jacket -> St. Vincent -> Jockstrap -> Rosalia -> Jpegmaffia
Reply
Ik krijg de indruk dat het nieuwe Ron Brugal podium het zicht naar Amazon Music podium zal versperren als je op dat grasgedeelte staat wat vroeger voor Binance podium was.
Reply
Zo'n blokkenschema waar het gelijk begint te duizelen. Al met al toch weer een ontzettend sterk programma. Met name het Auditorium blijft zo'n meerwaarde, en al helemaal met zo'n programma. Dit jaar uiteindelijk andere plannen gemaakt, maar voor volgend jaar stiekem toch maar alvast een accommodatie vastgelegd. Veel plezier aan allen die gaan!
Reply
Hoop ook niet op soundbleed tussen Cupra en Ron Brugal podia.
Reply
Het kan aan mij liggen, maar ik vind de acts in het Auditori als geheel wat minder interessant dan vorig jaar. Laurie Anderson, John Cale, Beth Orton.. Idk. Het zal wel, denk ik dan. Swans, Boris, Arthur Verocai, Emeralds zijn wel cool.

Maar inderdaad belachelijk blokkenschema. Héél erg gespreid en een aantal totaal overbodige clusterfucks.
Reply
Met timetable ziet het er stukken interessanter uit. Al zou ik me kapot lopen om alles te zien. Verder zonde dat ze zo'n fantastische nachtelijke liveband als Ghost boeken en dan in de avond in het licht neerzetten. Boek dan niet zo'n act.
Reply
Op eerste gezicht bak ik er dan zo iets van, maar mezelf kennende blijf ik nog wel puzzelen de komende weken

Do: Emeralds, Arthur Verocai, Come, Boris, New Order, Karenn, Darkside, The Comet Is Coming
Vr: Avalon Emerson & The Charm, Beth Orton, Julia Holter, Karate, zappen tussen Alvvays en Honour (afhankelijk van rij warehouse), stukje Lala Ace & Low Jack, The Soft Pink Truth, Yves Tumor trainwreck, Unwound
Za: DOMi & JD Beck, Wednesday, Villano Antilliano, My Morning Jacket, Laurie Anderson, Jockstrap, Tokischa, Death Grips, CCL, JPEGMAFIA

Swans is helaas in geen enkel serieus schema in te bouwen. Het zij zo.
Reply
Ik heb zo'n klein vermoeden dat de verkoop hiervan eigenlijk niet zo goed loopt, afgaande op de verkopen van de La Ciutat-shows alleszins.

Hoop ergens ook dat het bij The Warehouse wat zal meevallen qua drukte. Heerlijke sets meegemaakt daar. Ik mik vooral op die PAN-avond.
Reply
(11-05-2023, 19:35)hythloth Wrote: Ik krijg de indruk dat het nieuwe Ron Brugal podium het zicht naar Amazon Music podium zal versperren als je op dat grasgedeelte staat wat vroeger voor Binance podium was.

Los van bovenstaande, zijn er ook nog wat opstakels op het terrein.

[Image: Screenshot-2023-05-11-at-1-25-18-PM.png]

Benieuwd hoe ze dat gaan fixen.
Reply
Zet dat Amazon podium gewoon op de plek waar Binance stond, en dan kun je Ron Brugal op de plaats van Amazon zetten. Rare lay-out gewoon.
Reply
(11-05-2023, 21:33)Kreuz Wrote: Ik heb zo'n klein vermoeden dat de verkoop hiervan eigenlijk niet zo goed loopt, afgaande op de verkopen van de La Ciutat-shows alleszins.

Hoop ergens ook dat het bij The Warehouse wat zal meevallen qua drukte. Heerlijke sets meegemaakt daar. Ik mik vooral op die PAN-avond.

Ach, mocht de verkoop minder zijn verlopen is het op het terrein alleen maar relaxt voor ons. Maar voorlopig stel ik me wel in op aanloop problemen op dag 1. Dan kan het alleen maar meevallen.
Reply
Porto was 80% verkocht, zetten ze gisteren op hun Twitter. Ik weet niet of je dat zomaar door kan trekken naar Barcelona, maar dat zou betekenen dat het wel rustiger is, maar ook weer niet uitgestorven.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)