Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koop jij nog cd's of elpee's, of is het puur downloaden en streamen
(12-03-2023, 17:31)meisbaer2 Wrote: Die Back in angger is een bootleg zo te zien?
Jep.
Morgen eens opleggen
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
(12-03-2023, 17:31)meisbaer2 Wrote: Die Back in angger is een bootleg zo te zien?
side A Klonk alvast niet slecht op het eerste gehoor

ik heb al slechter gehad Smile
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Sounds in Delft had gisteren hun officiële heropening in het grotere pand naast het oude.
De winkel is nu stuk ruimer met heel veel ruimte voor vinyl, maar ook nog steeds een grote collectie cd's gelukkig. Met 10% korting Depeche Mode- Memento Mori en Big Brave - Nature Morte gekocht. Beetje donkere titels als ik het zo zie Wink

Het was lekker druk, altijd fijn om te zien bij een platenzaak!
Toen ik afrekende en zei dat ik de canvas album cover van Memento Mori mooi vond, kreeg ik een poster mee Smile .

Ook grappig om te zien, ze hebben nu een aparte wand voor K-pop, erg slim.
[+] 4 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
zaterdag op het 40jaar studio brussel feest (i know studio brussel maar had tickets voor Xander De Rycke) nadien nog in de vooruit (excuseer 404 Cafe) terecht gekomen en daar bleek brutus op dat moment te signeren.
Ben dan even bij music mania binnengehopt en Burst LP van Brutus gekocht en laten signeren voor mijn dochter incl haar naam erop. 
en dan ook maar ineens de paarse versie van 72 seasons van metallica meegepakt.
Reply
Vond bij de kringloop een bijna mint elpee van Spencer Davis Group. De eerste band waar Steve Winwood actief in was voordat ie met Dave Mason en Jim Capaldi Traffic begon. Mooie vondst voor slechts €1.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Quote:Snoop Dogg went off the script and went in on streaming, AI and the writers strike
https://twitter.com/big_business_/status...35284?s=43
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)