Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klein en minder fijn popnieuws
De laatste keer dat ik Massada zag is alweer dik 40 jaar geleden  Smile
Reply
live is live nieuwe namen
affiche tot dusver
War on Drugs, Deus, Grace jones, Suede, Balthazar, Warpaint, Belle & Sebastian, Sylvie Kreusch, Whitney, Whispering Sons, School is cool, The Hickey Underworld, Novastar solo & Admiral  Freebee Solo
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Quote:Dear friends,

Thank you for your patience and words of encouragement over the past months, and we're sorry we were not able to answer your messages regarding the future of the festival.

We gave our best efforts to welcome the festival back this year, but sadly we have to inform you that INmusic festival will not be able to take place in 2023.

For the past 17 years we have invested all of our efforts and resources into delivering the festival to you at the recognizable level of international programming and production quality which you as our audience expect and deserve.

The ongoing repercussions of the pandemic, the war in Ukraine, inflation, and general sense of insecurity many of us feel in our everyday lives, have resulted in conditions which do not allow for a fully independent festival such as INmusic to take place. In the current circumstances, it is not possible to deliver the best possible international live music programme for a ticket price set in accordance to the local audience's financial limitations.

Unwilling to give up either one of the those principles which make INmusic festival what it is, and honouring your support since 2006 and attendance which enabled the festival to grow and develop with each edition, we have concluded it is best to focus our activities on securing the necessary preconditions for a stable continuity of INmusic festival in the future.

We hope that the 16th edition of INmusic festival will take place in 2024 and that we will be able to share its dates with you in the following months.

Thank you for 15 wonderful festival editions, your vibrant presence and love for the music full of strength and beauty we personally believe in. Thank you also in advance for your understanding and patience while we try to overcome existing hurdles and secure the return of yours and ours INmusic festival.

<3 your INmusic team

https://www.inmusicfestival.com/en/news/...ant-notice
Reply
Mooie lichting namen voor Absolutely Free Festival op 4 & 5 augustus in Genk:

Duik mee in de eerste 20 namen van Absolutely Free Festival 2023
Beak> , Protomartyr , Porridge Radio , King Hannah , Lander & Adriaan , DEADLETTER , Personal Trainer , Avalanche Kaito , Horse Lords , Mayorga , Lambrini Girls , Fat Dog , Ada Oda , Ão , Movulango , 30,000 Monkies , Elephant , The Christian Club , Novgrod en STEVE

Meer namen en info binnenkort op onze sociale kanalen en www.absolutelyfree.be
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Echt jammer dat het in Belgisch Limburg is. Gewoon een hele dikke line-up voor een (bijna) gratis festival.
Reply
(29-03-2023, 11:35)Timothy\s Monster Wrote: Mooie lichting namen voor Absolutely Free Festival op 4 & 5 augustus in Genk:

Duik mee in de eerste 20 namen van Absolutely Free Festival 2023
Beak> , Protomartyr , Porridge Radio , King Hannah , Lander & Adriaan , DEADLETTER , Personal Trainer , Avalanche Kaito , Horse Lords , Mayorga , Lambrini Girls , Fat Dog , Ada Oda , Ão , Movulango , 30,000 Monkies , Elephant , The Christian Club , Novgrod en STEVE

Meer namen en info binnenkort op onze sociale kanalen en www.absolutelyfree.be
hier ben ik wel bij
Reply
Als het niet tegelijk was met Rammstein in Brussel dan was ik hier 100% zeker bij. Misschien dat ik toch probeer de 5e erbij te zijn. Tweede dag was vorig jaar ook de beste dag (met Tramhaus, Scalping, Gilla Band en Whispering Sons o.a.).
Qua setting/locatie, indeling van het terrein, publiek, sfeer en programmering één van de fijnste festivals in de Benelux. Gelukkig ook lekker dicht in de buurt.
Reply
(29-03-2023, 12:15)Timothy\s Monster Wrote: Als het niet tegelijk was met Rammstein in Brussel dan was ik hier 100% zeker bij. Misschien dat ik toch probeer de 5e erbij te zijn. Tweede dag was vorig jaar ook de beste dag (met Tramhaus, Scalping, Gilla Band en Whispering Sons o.a.).
Qua setting/locatie, indeling van het terrein, publiek, sfeer en programmering één van de fijnste festivals in de Benelux. Gelukkig ook lekker dicht in de buurt.
ik ga donderdag en vrijdag naar rammstein dus kan misschien gewoon de 2 dagen van AFF meepikken
nog nooit geweest, lijkt me heel fijn
Reply
Ga ik bij zijn. Is er al een dag indeing?
Reply
Nog niet.
Reply
Ik kende het festival niet, maar zal zeker een kijkje gaan nemen. Toch vakantie, en is nagenoeg in de achtertuin.
Reply
https://archive.is/KAvv5

Tsja, oud nieuws natuurlijk, maar wat een kortzichtigheid weer.
Reply
(30-03-2023, 17:05)eloelo Wrote: https://archive.is/KAvv5

Tsja, oud nieuws natuurlijk, maar wat een kortzichtigheid weer.

Ben benieuwd hoeveel Financieel Dagblad lezers het zal opvallen dat er boven het onderschrift "Lowlands maakt het dorp Biddinghuizen, in Flevoland, voor drie dagen tot een kleine stad" een foto van Down the Rabbit Hole staat.
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply
Ik denk dat er maar heel weinig toekomstige headliners 70K volk zullen trekken. Festivals als Pinkpop die afhankelijk zijn van grote klappers, kunnen maar beter onderzoeken hoe ze met 50K bezoekers nog steeds rondkomen.
Reply
Wat dat betreft heeft Graspop een mooie metamorfose ondergaan de afgelopen 10 jaar. Staat maar zelden een grote naam die 50k of meer tickets weet te verkopen. En ondanks dat is Graspop elk jaar stijf uitverkocht. Die richting zou PP ook meer op moeten gaan.
Reply
Gaaf festival in een grot in Balve, nabij Dortmund. 

[Image: FB-IMG-1680344935691.jpg]
Reply
Rock in Bourlon begint ook een mooie vorm te krijgen:

[Image: 339110074-6146157915423133-8821414449423529883-n.jpg]

Heel benieuwd wat ik er van ga vinden.
Reply
Of wat te denken van Sonic Blast:

[Image: 337156190_245258871273725_35077384717295....jpg?w=827]

Doet niet onder voor een Austin Psych Fest. Volgend jaar misschien toch maar heen.
Reply
Mooi idee voor een zomervakantie in Portugal. Valt perfect voor mij, dus ga ik zeker overwegen.
Reply
O.a. Trentemøller en Warhaus naar Bruis.
Reply
(04-04-2023, 12:58)eloelo Wrote: O.a. Trentemøller en Warhaus naar Bruis.

Blij met Trentemøller.
Reply
Eerste lichting namen voor Soulcrusher 2023:
AHAB (jawel!), Alcest, Svalbard, LLNN, Plebeian Grandstand, Dawn Ray'd, FVNERALS, Wake.
Reply
Quote:'Nederlandse festivalbranche vreest na jaren van groei voor kaalslag'
Veel festivals in problemen: kosten voor evenement én bezoeker rijzen de pan uit.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/39610472...r-kaalslag


Helaas achter een paywall die ik niet kan omzeilen met archive.ph
Maar de titel spreekt boekdelen lijkt me.
Reply
Het is een beetje zoals huisjesmelkers he. Iedereen springt op de wagen omdat het ze tof lijkt en goed geld te verdienen is. Hoe vaak is er hier de term 'festival bubbel' hier wel niet gevallen. Ik hoef het artikel niet te lezen om te weten dat het een groot huil artikel is van de grote jongens. Het was onvermijdelijk dat ook de festival/concert branche moeilijke tijden zou krijgen na jaren van enorme groei. Ik betaalde 10 jaar geleden 120 euro voor een festival ticket. Dat is inmiddels verdubbeld: waarbij we echt geen inflatie van 100% hebben gehad. Het is ook deels te verwijten aan de grote artiesten die de hele festival branch uit knijpen. Dat zo'n Guns 'N Roses op hun bek gaan vind ik bijvoorbeeld prachtig. 

Geen idee hoe dit gaat uit pakken. Ik probeer eigenlijk dit jaar de meeste majors te verwijderen en vind zo'n Roadburn met Ticketmaster inmiddels al best lastig. Gelukkig heb ik ook niet echt meer interesse in grote festivals/shows.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
[Image: IMG-20230407-WA0000.jpg]

Damn, wat een drukke maand wordt dat met Soulcrusher, Desertfest en Samhain achter elkaar.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)