Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dit bedrijf moet vandaag (en alle andere dagen) in de hoek blijven staan
Het voordeel van elite-status bij hotelketens is dat ze je altijd goeie kwaliteit wifi garanderen, maar minder dan "normale" kwaliteit vind ik ook onacceptabel.
Reply
Omdat ze nog steeds overal schijt aan hebben: De Infantiele FIFA
Reply
CDA.

Wat een walgelijke zaadpartij is dat toch. Wat een monumentale verzameling mislukte carrieristen en meeloopballen die in een ruggengraatverwijderingsoperatie hun laatste strohalm zagen om iets te maken van hun leven. Verdwijn. Sterf.
[+] 4 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#Uplift
Dat zal ze leren: de Carrière Draaideur Archetypes.
[+] 3 users say Thank You to Fenderboy for this post
Reply
(18-03-2023, 02:18)Uplift Wrote: CDA.

Verdwijn. Sterf.

Hier zijn ze wel echt werk van aan het maken.
Reply
Ik heb vandaag in mijn hoofd laten afspelen wat een val van de regering door toedoen van CDA, nieuwe verkiezingen en vervolgens een coalitie zonder D66 met (gedoog)steun van BBB zou betekenen voor de culturele sector en laat ik het zo stellen: Gent is nog steeds een mooie stad.

Kan CDA overleven door hun acties niét te laten overeenkomen met mijn omschrijving van hierboven? Het is haast een retorische vraag.
Reply
Geen andere EU landen waar je in de cultuursector aan de slag kan?
Reply
Taaltechnisch icm een sector die serieus wordt genomen... niet echt.
Reply
Ik wou voorstellen om te kijken wat het VK biedt, maar daar is cultuur vast ook de lul.
Reply
Ziggo


Quote:Beste meneer BigBird,

Met ingang van 1 juli 2023 passen we volgens onze voorwaarden een inflatiecorrectie toe, gebaseerd op het gemiddelde CBS inflatiecijfer van vorig jaar. Daar zijn we graag helder in, zodat je weet waar je aan toe bent. Het maandbedrag wordt dan 6,25 meer. Op de factuur van juli zie je het terug. Ook de tarieven voor bellen veranderen. Online vind je de nieuwe tarieven.

Meer weten?
Lees er alles over op ziggo.nl/inflatiecorrectie, daar vind je ook hoe je met ons contact opneemt.

Met vriendelijke groet,

Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt
Reply
Ze moeten toch ergens die grote personeelsfeesten (met overnachtingen in dure hotels, shows in de Ziggodome en uitgebreid dineren) van betalen.
Kreeg pas vrijwel hetzelfde bericht van de ANWB voor mijn reisverzekering. Oplichters.
Reply
Of van de woningcoöperatie.
Reply
3 voor 12
Reply
Waarom?
Reply
(20-03-2023, 11:00)Uplift Wrote: 3 voor 12

Het vijfhonderdste artikel over Goldband was voor jou de druppel?
Reply
Ja, gewoon hoe de homepage er vandaag uitziet. En - uit eigen ervaring - hoe verdomd lastig het is om hen Diets te maken wat hun fucking corebusiness is als VPRO-kanaal... het is werkelijk hemeltergend.

Maar goed, their loss. Die halen 2030 ook vast niet meer.
Reply
Hun homepage is toch al een tijdje hetzelfde?
Reply
Ik doelde op de inhoud
Reply
(19-03-2023, 12:03)Timothy's Monster Wrote: Ze moeten toch ergens die grote personeelsfeesten (met overnachtingen in dure hotels, shows in de Ziggodome en uitgebreid dineren) van betalen.
Kreeg pas vrijwel hetzelfde bericht van de ANWB voor mijn reisverzekering. Oplichters.

Mwahh personeelsfeest in de Ziggo hebben we eens in de 6 jaar en het hotelbeleid is mega streng Wink

Het is veel kwalijker dat ze opgelopen kosten volledig neerleggen bij de klanten maar het eigen personeel het vervolgens moet doen met 1,3% verhoging. Als de winst maar op peil blijft he.
Reply
(20-03-2023, 16:12)Gerblansky Wrote:
(19-03-2023, 12:03)Timothy\s Monster Wrote: Ze moeten toch ergens die grote personeelsfeesten (met overnachtingen in dure hotels, shows in de Ziggodome en uitgebreid dineren) van betalen.
Kreeg pas vrijwel hetzelfde bericht van de ANWB voor mijn reisverzekering. Oplichters.

Mwahh personeelsfeest in de Ziggo hebben we eens in de 6 jaar en het hotelbeleid is mega streng Wink

Het is veel kwalijker dat ze opgelopen kosten direct neerleggen bij de klanten maar het eigen personeel het vervolgens moet doen met 1,3% verhoging.

Haha, een maat van me werkt bij Ziggo en die flaneert altijd met dat personeelsfeest van Ziggo onder vrienden.
Reply
(20-03-2023, 16:15)Timothy's Monster Wrote:
(20-03-2023, 16:12)Gerblansky Wrote:
(19-03-2023, 12:03)Timothy\s Monster Wrote: Ze moeten toch ergens die grote personeelsfeesten (met overnachtingen in dure hotels, shows in de Ziggodome en uitgebreid dineren) van betalen.
Kreeg pas vrijwel hetzelfde bericht van de ANWB voor mijn reisverzekering. Oplichters.

Mwahh personeelsfeest in de Ziggo hebben we eens in de 6 jaar en het hotelbeleid is mega streng Wink

Het is veel kwalijker dat ze opgelopen kosten direct neerleggen bij de klanten maar het eigen personeel het vervolgens moet doen met 1,3% verhoging.

Haha, een maat van me werkt bij Ziggo en die flaneert altijd met dat personeelsfeest van Ziggo onder vrienden.

Afgelopen woensdag waren we in de Ziggo Dome, de laatste keer daarvoor was 2017 Big Grin
Reply
(20-03-2023, 15:51)Uplift Wrote: Ik doelde op de inhoud

Ik las daar vijf dagen geleden een artikel waar Ronnie Flex en Frenna werden omschreven als iconen in de openingsparagraaf, en moest meteen terugdenken aan deze post.
Reply
(20-03-2023, 16:17)Gerblansky Wrote:
(20-03-2023, 16:15)Timothy\s Monster Wrote:
(20-03-2023, 16:12)Gerblansky Wrote:
(19-03-2023, 12:03)Timothy\s Monster Wrote: Ze moeten toch ergens die grote personeelsfeesten (met overnachtingen in dure hotels, shows in de Ziggodome en uitgebreid dineren) van betalen.
Kreeg pas vrijwel hetzelfde bericht van de ANWB voor mijn reisverzekering. Oplichters.

Mwahh personeelsfeest in de Ziggo hebben we eens in de 6 jaar en het hotelbeleid is mega streng Wink

Het is veel kwalijker dat ze opgelopen kosten direct neerleggen bij de klanten maar het eigen personeel het vervolgens moet doen met 1,3% verhoging.

Haha, een maat van me werkt bij Ziggo en die flaneert altijd met dat personeelsfeest van Ziggo onder vrienden.

Afgelopen woensdag waren we in de Ziggo Dome, de laatste keer daarvoor was 2017 Big Grin
 
Ik was daar aan het werk, de opkomst van de directeur zat tegen het meganomale aan, had sinds Rammstein niet zoveel special effects gezien. Was wel het hoogtepunt van de avond, nuchter zonder gratis bier was het een lange zit.
Reply
(20-03-2023, 16:53)jodocus Wrote:
(20-03-2023, 16:17)Gerblansky Wrote:
(20-03-2023, 16:15)Timothy\s Monster Wrote:
(20-03-2023, 16:12)Gerblansky Wrote:
(19-03-2023, 12:03)Timothy\s Monster Wrote: Ze moeten toch ergens die grote personeelsfeesten (met overnachtingen in dure hotels, shows in de Ziggodome en uitgebreid dineren) van betalen.
Kreeg pas vrijwel hetzelfde bericht van de ANWB voor mijn reisverzekering. Oplichters.

Mwahh personeelsfeest in de Ziggo hebben we eens in de 6 jaar en het hotelbeleid is mega streng Wink

Het is veel kwalijker dat ze opgelopen kosten direct neerleggen bij de klanten maar het eigen personeel het vervolgens moet doen met 1,3% verhoging.

Haha, een maat van me werkt bij Ziggo en die flaneert altijd met dat personeelsfeest van Ziggo onder vrienden.

Afgelopen woensdag waren we in de Ziggo Dome, de laatste keer daarvoor was 2017 Big Grin
 
Ik was daar aan het werk, de opkomst van de directeur zat tegen het meganomale aan, had sinds Rammstein niet zoveel special effects gezien. Was wel het hoogtepunt van de avond, nuchter zonder gratis bier was het een lange zit.

Wij gingen er vanuit dat ze gewoon alle shit gebruikten die er toch al stond voor Holland Zingt Hazes maar dat was dus niet zo?
Reply
(20-03-2023, 17:02)Gerblansky Wrote:
(20-03-2023, 16:53)jodocus Wrote:
(20-03-2023, 16:17)Gerblansky Wrote:
(20-03-2023, 16:15)Timothy\s Monster Wrote:
(20-03-2023, 16:12)Gerblansky Wrote: Mwahh personeelsfeest in de Ziggo hebben we eens in de 6 jaar en het hotelbeleid is mega streng Wink

Het is veel kwalijker dat ze opgelopen kosten direct neerleggen bij de klanten maar het eigen personeel het vervolgens moet doen met 1,3% verhoging.

Haha, een maat van me werkt bij Ziggo en die flaneert altijd met dat personeelsfeest van Ziggo onder vrienden.

Afgelopen woensdag waren we in de Ziggo Dome, de laatste keer daarvoor was 2017 Big Grin
 
Ik was daar aan het werk, de opkomst van de directeur zat tegen het meganomale aan, had sinds Rammstein niet zoveel special effects gezien. Was wel het hoogtepunt van de avond, nuchter zonder gratis bier was het een lange zit.

Wij gingen er vanuit dat ze gewoon alle shit gebruikten die er toch al stond voor Holland Zingt Hazes maar dat was dus niet zo?

Jawel, het podium en de meeste techniek waren hetzelfde, maar al dat vuurwerk en confetti is uiteraard eenmalig gebruik. Die videokubus en het platformpje dat er uit kwam zakken waren volgens mij speciaal ingehangen ter verhoging van de feestvreugde.
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)