Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst?
Bwa, Martinez heeft wel z'n verdiensten hoor.

Ik vraag me trouwens af of het ooit nog zal gebeuren dat een bond en niet een club een toptrainer voor een toploon aantrekt. De concurrentie met de rijkste clubs is eigenlijk nogal oneerlijk. Guardiola klonk b.v. lang voor Brazilië, maar tekende net weer bij voor City.
Reply
Is ook niet zo gek toch? Voor een echte legacy moet je bij een club zijn. Ik denk dat je het dan van oude toptrainers moet hebben (zoals Van Gaal). Die niet per se meer iedere dag 12 uur willen werken. Bovendien denk ik dat de FA aardig betaalt.
Reply
Marokko-Frankrijk massaal op Urk of in de Zuidas volgen?
Reply
(11-12-2022, 15:50)Uplift Wrote: Marokko-Frankrijk massaal op Urk of in de Zuidas volgen?

Volgde nog steeds niets en spijt heb ik er niet van gehad. Het is op zich niet makkelijk... net als door de weeks wijn en pintjes laten staan, echter weet ik waarom...
Reply
Door de week wijn laten staan? Doe ik niet. Dat is een brug te ver.
Reply
(11-12-2022, 15:50)Uplift Wrote: Marokko-Frankrijk massaal op Urk of in de Zuidas volgen?

Heel veel snuiven?
Reply
2023, het jaar van........?

- De dood van Ye
- Het gevangenschap van Trump
- De val van Putin
- De laatste editie van BKS
- Het 25-jarig bestaan van Graz
- De verdere ineenstorting van Nederland
- Het afscheid van Tool
- Exploderende zilverprijs
- Dalende huizenprijzen
- Dure wijnen drinken
- Je huis verduurzamen
- Nog meer deugen
- Je socials deleten
- Samenzijn
- Leven in het moment
- Toenemende burgerlijke onrust
- De Elfstedentocht
- AOTY van PJ Harvey
- De onthulling van Fenderboy
- De terugkeer van Kurtje
- Je eigen kinderen opvoeden
- Echte liefde
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Uit de schulden blijven zoals ruim 45 jaar hiervoor en zoiets in onze huidige woning?
Een meer duurzame samenleving dankzij diplomatiek en wetenschappelijk vernuft?
Bedreigingen en vooroordelen verleden tijd?
De onnodig late en dus te diepe val van dit kabinet + ons land?
Meer boeren met verstand van bio cultuur?
De toch zo simpele redding van 't MKB en de de publieke sectoren?
Een einde aan 't bloedvergieten in ongeveer een dozijn revoluties en oorlogen?
Een VS waar 't intellect eens boven extreme winsten - of andere corrupte invloeden gaan?
Een meerderheid van de elite welke inziet dat onze planeet nu eenmaal geen ballon is?
Ongehoord NL, Baudet en Wilders die dankzij verse wetgevingen hun destructieve invloed verliezen? Musk die nabij de Maan erachter komt dat de raketbesturing gesaboteerd blijkt te zijn?
Chinese, Russische, Turkse en Iraanse journalisten, leraren en studenten die vrijkomen?
Objectieve vormen van hoor en wederhoor terug in ons media bestel?
Totale her - oplevingen van begrippen als samenleving en solidariteit?
Respectabele woningen en zorg voor een ieder?
Elkaar niet op persoonlijke persoonlijk wijze aanvallen via Graz 2.2?
De vrijheid van meningsuiting waar begrippen als nuchterheid aan redelijkheid grenst koesteren?
Gezonde en voorspoedige vooruitzichten voor een ieder in ons welvarende land?
Het op den duur weer willen afremmen van de wapenwedloop?
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
‘Ik stel alleen maar vragen?’
Reply
Gif Tuesday?
Reply
ChatGPT actief op het forum?
Reply
(16-02-2023, 15:54)BigBird Wrote: ChatGPT actief op het forum?

Al jaren… als Fender
Reply
Wanneer stopt het eens een keer, de cringe. Of ik ben met 28 jaar echt al een cynische treurige oude zak die nergens om kan lachen, maar dit is toch gewoon niet grappig.
Een of ander 'liedje' uit een of andere kutserie van een of andere nietszeggende streamingdienst waar collega's hun kop niet over kunnen houden duikt nu op in een appgroep want kijk eens hoe vet, iedereen gaat los, wat hebben we toch een plezier met z'n allen (als je wilt meegenieten even naar beneden scrollen).

https://www.gids.tv/video/542812/publiek...mijn-fluit

Ligt het nu aan mij of blijft het niveau maar dalen, er zit echt geen rem meer op, dat beloofd wat voor de toekomst, ik geef de schuld aan smartphones, social media en internet überhaupt, alles afschaffen?
[+] 1 user says Thank You to ahha for this post
Reply
(21-02-2023, 18:08)ahha Wrote: Ligt het nu aan mij

Dit ligt inderdaad aan jou.
Reply
(21-02-2023, 18:22)Koen Wrote:
(21-02-2023, 18:08)ahha Wrote: Ligt het nu aan mij

Dit ligt inderdaad aan jou.

Niet alle shit serieus nemen en elkaars (serieuze) mening respecteren scheelt al een jas.
Reply
Pfff... Net wat rekeningen waaronder 't Waterschap binnen. Lopen de maandlasten 't komende jaar gewoon zo verder op, of zullen er i.p.v. alle huidige prijzenstijgingen ook nog dalingen voor gaan komen?
Reply
Grieks protest aan de woning van Jeroen Dijsselbloem?
Reply
Is er nog een coalitie mogelijk?
Reply
(07-03-2023, 14:28)Fenderboy Wrote: Is er nog een coalitie mogelijk?

Zeker wel 
Meeste partijen willen gewoon met Rutte door hoor.

Trap niet in die schertsvertoning van PvdA/gl...  'we willen de grootste worden in de senaat...
Dat zijn ze al. En wat veranderen ze ..?  


Geen fuck
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
(07-03-2023, 17:38)Wailer Wrote:
(07-03-2023, 14:28)Fenderboy Wrote: Is er nog een coalitie mogelijk?

Zeker wel 
Meeste partijen willen gewoon met Rutte door hoor.

Trap niet in die schertsvertoning van PvdA/gl...  'we willen de grootste worden in de senaat...
Dat zijn ze al. En wat veranderen ze ..?  


Geen fuck

Deze verkiezingen gaan in eerste instantie om de Provinciale Staten, trap er vooral niet in dat het om de Eerste Kamer gaat. Die kunnen namelijk niet zoveel veranderen.
Reply
(07-03-2023, 18:46)Schobbeyak Wrote:
(07-03-2023, 17:38)Wailer Wrote:
(07-03-2023, 14:28)Fenderboy Wrote: Is er nog een coalitie mogelijk?

Zeker wel 
Meeste partijen willen gewoon met Rutte door hoor.

Trap niet in die schertsvertoning van PvdA/gl...  'we willen de grootste worden in de senaat...
Dat zijn ze al. En wat veranderen ze ..?  


Geen fuck

Deze verkiezingen gaan in eerste instantie om de Provinciale Staten, trap er vooral niet in dat het om de Eerste Kamer gaat. Die kunnen namelijk niet zoveel veranderen.

Maar wel wetten tegenhouden en of terugsturen.

Ja het gaat om de provinciale staten, maar in het verlengde daarvan de eerste Kamer is zeker niet onbelangrijk.
Reply
Zorg richting de 200 euro per maand, maar nog steeds minder toegang dan in landen waar het gratis is?
Reply
De premie gaat zeker nog stijgen komende jaren. Immers, de te leveren zorg wordt complexer en daardoor duurder. Verder zie ik dat de gehele zorgketen vaak stagneert. Als een patiënt naar huis mag gaan met thuiszorg, kan het soms enkele dagen duren om de thuiszorg te starten. Met als gevolg dat zo'n patiënt een bed bezet houdt.

Wat bedoel je met minder toegang?
Reply
Wat ik bedoel met minder toegang is letterlijk zoiets als 10 minuten bij de huisarts krijgen en vervolgens je klacht niet vanzelf zien verdwijnen, wat nogal logisch is. Efficiëntie in zorg heeft namelijk niets te maken met tijdswinst.
Reply
(10-03-2023, 13:59)Uplift Wrote: Wat ik bedoel met minder toegang is letterlijk zoiets als 10 minuten bij de huisarts krijgen en vervolgens je klacht niet vanzelf zien verdwijnen, wat nogal logisch is. Efficiëntie in zorg heeft namelijk niets te maken met tijdswinst.

Nee idd... heeft meer te maken met zorgvuldigheid, controle en een in samenspraak gekozen behandeling. Dat kan nu eenmaal niet in slechts 10 minuten. De zorg wordt juist zo duur onderliggende oorzaken welke niet op tijd worden herkend.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)