Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Amenra - De Doorn
Reply
Romance & Dean Hurley - In Every Dream Home a Heartache

'Romance and Dean Hurley combine for ‘In Every Dream Home A Heartache’, an album-length celebration of the curdled glamour and heart rending melodrama of US daytime soap operas. Entirely sampled from VHS dubbed broadcasts bit-crunched by early YouTube codecs, plaintive claims of love and desperate accusations of betrayal reside against lossy drenched grand pianos and mirage-like synth pads under a canopied sonic gauze of low fidelity.'
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Utopia - Oops! Wrong Planet

Er zal geen alternatieve pop/rock artiest zijn die zoveel albums heeft opgenomen sinds de begin jaren 70 als Todd Rundgren. Utopia had 3 albums adventures In Utopia en Ra waren de andere 2. De gene die ik nu op had staan was wel 't meest toegankelijk van de 3.
Reply
Vijay Iyer, Tyshawn Sorey & Linda May Han Oh - Uneasy

Fijn album. Ben erg benieuwd naar de samenwerking van Vijay Iyer met Arooj Aftab, en hun gezamenlijke optreden in Tivoli natuurlijk.
Reply
Waclaw Zimpel & Hans Kulk - Breath of Brahma & Sri Crickets

nam-tso-core
Reply
Stanley Clarke - eerste solo album (lp 1974)

Deze (Hendrix type) jazzbassist + band uit de buitenklasse lieten ons overigens tijdens de editie van NSJ 1980 te Den Haag even zien waar speelplezier zoal toe kon leiden.
Reply
Dawuna - Glass Lit Dream

Redelijk saai. Op zich een logische evolutie van de James Blake sound, maar dude heeft te veel D'Angelo geluisterd. En James Blake. Het is bijgevolg een nagenoeg perfecte mix van beide en dat valt net iets te veel op.
Reply
(22-02-2023, 15:42)Gunnar Wrote: Caroline Polachek - Desire, I want To Turn Into You

Dit is, itt dEUS, wel een groeiplaat, het kwartje begint bij mij te vallen

Hele plaat is hier nog niet gevallen, track Welcome to my Island echter wel. Misschien maar kijken op Primavera, want die speelt ze toch als eerste.
Reply
Big Thief - Dallas 2023
Reply
Blur - The Magic Whip
Reply
Véras - Het Niets.

Dikke prima.

Ik merk sowieso dat ik het laatste jaar opeens poppy shit veel meer waardeer. Zowel nationaal (Gotu Jim, Véras, Joost) als internationaal (Caroline Polacheck, Halsey, Sudan Archives etc.

Meer mensen die dit hebben?
Reply
Nee.

OT: VULVA - Woe to the Wicked

Een feministische The Body. Goed hoor.
Reply
(27-02-2023, 12:21)thomas9790 Wrote: Men I Trust - Oncle Jazz.

Best wel verslavend, alhoewel het eigenlijk non-muziek is. Maar ik hoor dit graag bij de tandarts in plaats van Qmusic.


Lol dit is zo schaamteloos dat het gewoon goed wordt. Extreem chille muziek.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
(01-03-2023, 13:23)Fitz Wrote: Véras - Het Niets.

Dikke prima.

Ik merk sowieso dat ik het laatste jaar opeens poppy shit veel meer waardeer. Zowel nationaal (Gotu Jim, Véras, Joost) als internationaal (Caroline Polacheck, Halsey, Sudan Archives etc.

Meer mensen die dit hebben?

Niet zozeer meer dan vroeger, maar waardeer het nog steeds wel.

Die Véras plaat net opgezet, maar dat doet mij dan weer niks.
Reply
Men I Trust - Oncle Jazz

Bedankt voor de tip, heren.
Reply
Hermanos Gutiérrez - El Bueno Y El Malo

.. is zo gek nog niet
Reply
Tijdens het werk vandaag o.a.:
Wet leg- Wet leg
KT Tunstall- Eye to the telescope

Tijdens het eten:
The Prodigy - The prodigy experience.
Mijn hamster hyperde gezellig met de muziek mee.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Ethel Cain - Preacher's Daughter

Kom maar op met een zaalshow.
Reply
Goedemorgen.

Songs: Ohia - Didn’t It Rain
Reply
NZE NZE - Adzi Akal
Reply
Men I Trust - Untourable Album

Ik ga gewoon een kaart kopen voor die show in Düsseldorf. Verbaasde me om te zien dat die gewoon twee keer in Paradiso staan.
[+] 2 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Designers - Designers

Voor wie van The Necks en Piazzola houdt.
Reply
MF Tomlinson - We Are Still Wild Horses
Verrassende plaat, mooi geproduceerd, in buurt van Lambchop of Bill Callahan, 4 nummers in 40 minuten, oplopend in lengte en kwaliteit.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
Ahab - The Coral Tombs
Reply
Thurston Moore - Rock N Roll Consciousness

Vanwege Smoke Of Dreams die iemand via een collage tape draaide waar ik op bezoek kwam, nu zelf maar eens opgezet. Ook Aphrodite wist me bij nadere beluistering danig te bekoren. Ondanks dat 't album zich overwegend buiten m 'n comfortzone afspeelt een vondst...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)