Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klein en minder fijn popnieuws
Extreem rechts in Jeruzalem zal in de handen klappen.
Reply
(28-02-2023, 13:53)Uplift Wrote: Stel je voor dat je zou worden geboycot omwille van Russofobie of anti-Qatarese uitspraken. Want dat is het letterlijke equivalent.

Ja, slaat echt nergens op. Wist niet dat de Israëlische lobby ook in Europa zo'n invloed heeft.
Reply
Die lobby is wereldwijd heel erg sterk. En het is eigenlijk vrij simpel, want elke kritiek op Israël wordt afgedaan als anti-semitisme, en dan is de kous snel af. Daarom durven de meeste politici zich niet te branden aan als het aankomt op kritiek op Israël.
Reply
Overigens wel een aanrader om het land te bezoeken. Ben er ooit week geweest, en Jerusalem was wel echt bijzonder. Het holocaust-museum was echt zeer heftig om te bezoeken, maar zeker een aanrader.
Reply
Voor mij is Israël bezoeken momenteel zowat hetzelfde als Rusland bezoeken, of in mindere mate China of de V.S.

Ja, graag. Maar misschien eerst 'cool it with the war crimes' of zo.
Reply
Dripping Trees + Aestrid 1 april Slachthuis Haarlem
Dripping Trees 6 april Hedon Zwolle
Dripping Trees 22 april RSD Waaghals Arnhem
Dripping Trees + Aestrid 29 april Kaapse Will'ns Rotterdam
Dripping Trees + Aestrid 13 mei Come out and play festival Oss
Dripping Trees 14 mei Stroomhuisje Eindhoven

Hopelijk tot daar doen we een drankje
Reply
[Image: FqIE454X0AAtyG-?format=jpg&name=medium]
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
Nog zo'n ''BKS, lees je mee'' post.

Hopelijk lukt het om Spiritualized nog te zien dit jaar (fuck Paradiso).
Reply
Ja, inderdaad, al staan er eigenlijk nog best wel wat namen op de poster die dit jaar ook op BKS staan. En zou First Aid Kit op ONE hier ook wel kritiek krijgen. Maar ja, eigenlijk mis ik wel een festival als dit in NL; de namen zijn er in augustus dus wel en Lowlands pakt hier nagenoeg niets van (ITGWO wel een deel).
Reply
Heerlijke line-up zonder overbodige headliners. Verdomme, ik hoop toch Slowdive en Spiritualized ergens nog te zien in NL/BE dit jaar.
Reply
Ik zie meerdere namen van Haldern (2 weken eerder), dus er zal nog wel wat overlap zijn.
Reply
Ik vooral Devo en dan vooral dat het niet in een vakantie valt, in 2 weken tijd zakken ze af vanuit Oslo naar Portugal, met daartussen Engelse shows, woensdag 16 augustus lijkt me een prima datum Big Grin
Reply
Jammer al uitverkocht. Overweeg om Glasto te skippen (die line-up wordt echt tergend slecht) en voor een augustus festival te gaan.
Reply
(01-03-2023, 13:09)Stefan Wrote: Jammer al uitverkocht. Overweeg om Glasto te skippen (die line-up wordt echt tergend slecht) en voor een augustus festival te gaan.


Ik overwoog ook even spontaan een weekje Wales, met Green Man en wat wandelen (Snowdonia bijv.), maar zag idd al gauw dat er geen kaart meer te krijgen is. Bummer.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Wel een festival om inderdaad in combinatie met een vakantie in Wales een keer te doen. De line-up is eigenlijk altijd wel in orde.
Reply
Ziet er inderdaad interessant uit! De omgeving van de Brecon beacons is ook erg mooi. En redelijk dicht bij Cardiff.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Morgen aankondiging van (ws) een nieuw album van Protomartyr. Héél fijn dat die band weer terug komt!
[+] 3 users say Thank You to marcorenton for this post
Reply
https://pitchfork.com/news/protomartyr-a...ong-watch/

7 augustus in Paradiso, in de Grote Zaal. Dat vind ik een verrassend grote sprong gegeven de zalen waar ze tot nu toe stonden, maar het is verdiend natuurlijk.

Edit: de 14e ook nog eens in de Effenaar.
Reply
Kut, middenin m'n vakantie, heerlijke 1e single weer, wat mij betreft DE band van de afgelopen 10 jaar.
[+] 1 user says Thank You to kruder for this post
Reply
Voor wie er in de buurt is, is dit een lekker festival.

https://www.punkrockholiday.com/
Reply
Streaming in the Dark: Where Music Listeners’ Money Goes – and Doesn’t

https://publicknowledge.org/wp-content/u...h-2023.pdf
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Programma Mama's Pride bekend. Het festival is overigens gratis toegankelijk en ik ben verheugd dat Tower Crane Towers er staat.

https://www.mamaspride.nl/mamas-pride-en...enwerking/
Reply
[Image: img-1-1679135277668.jpg]
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Zelf blij met Personal Trainer, Massada, Ila, Sophie Straat, The Vices en Hugh Cornwell (The Stranglers). Lekker in de achtertuin bovendien.

Ook zeer verheugd met het goedgekeurde nieuwe plan voor dit park en Laco Glanerbrook. Mijn ingezonden ideeën zijn allebei doorgevoerd: uitgebreid hondenspeelpark en Pinkpop boulevard.
Reply
(18-03-2023, 12:29)Timothy\s Monster Wrote: [Image: img-1-1679135277668.jpg]

Ik weet nog steeds niet hoe ik een foto moet inplakken.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)