Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2023
Ik zou geen enkel nummer van hem kunnen benoemen. Wel eens wat anders, maar vraag me inderdaad af hoeveel publiek het trekt.
Reply
(27-01-2023, 18:07)mattman Wrote: Stormzy en Lil Nas X als headliners/subs verraadt toch dat RW alsnog ballen heeft hangen.

Lil Nas X heeft natuurlijk dat hitje en zou ik hier eerder bestempelen als vulling. Die kreeg Vorst niet eens uitverkocht.
Reply
Lil Nas X op een relatief conservatief festival als Werchter met deze LGBTQ+ show op de vroege avond main stage vind ik ook gewaagd.

En Stormzy was al geprogrammeerd als headliner op Lowlands 2021, dus trekt buiten de UK ook wel volk.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(27-01-2023, 18:10)Uplift Wrote:
(27-01-2023, 18:07)mattman Wrote: Stormzy en Lil Nas X als headliners/subs verraadt toch dat RW alsnog ballen heeft hangen.

Lil Nas X heeft natuurlijk dat hitje en zou ik hier eerder bestempelen als vulling. Die kreeg Vorst niet eens uitverkocht.

Ik denk dat ook jij daar wel een 3-4 tal hitjes van zal herkennen.
Reply
(27-01-2023, 18:17)hythloth Wrote: Lil Nas X op een relatief conservatief festival als Werchter met deze LGBTQ+ show op de vroege avond main stage vind ik ook gewaagd.

En Stormzy was al geprogrammeerd als headliner op Lowlands 2021, dus trekt buiten de UK ook wel volk.

Brace yourself voor de homofobie en het racisme op het festival. Heb al verschillende keren (Janelle Monae, Years & Years etc.) meegemaakt dat er opmerkingen rondom me worden gemaakt over dat soort artiesten. Zal dan niet anders zijn. En dan al die mensen die reageren met 'haha, Lukaku' of iets in die trant.. Your racist ass is showing.
Reply
Ja, die reacties zag ik op FB voorbij komen (Lukaku). Ook op de post van Festileaks, waar wat mij betreft teveel van dat soort amoeben zich manifesteren.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Ik denk dat Stormzy op de main best kan zo hoog. Zijn Glastonbury headliner show was best indrukwekkend en hij heeft op zijnnieuwe album ook meer gezongen liedjes. Als hij het koor meeneemt, dan kan dat bestgoed uitpakken.
Reply
(27-01-2023, 23:48)Kreuz Wrote: Brace yourself voor de homofobie en het racisme op het festival. Heb al verschillende keren (Janelle Monae, Years & Years etc.) meegemaakt dat er opmerkingen rondom me worden gemaakt over dat soort artiesten. Zal dan niet anders zijn. En dan al die mensen die reageren met 'haha, Lukaku' of iets in die trant.. Your racist ass is showing.
Geloof dat je geen Werchter liefhebber bent, maar je stelt je ongelooflijk aan. Overal racisme in zien is wel vaardigheid waar je hoog op scoort. Is het niet vermoeiend?
Reply
Amper iets posten hier en dan kom je met dit soort verwijtende stront aan. Fuck een eind op.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Is toch geen twijfel over mogelijk dat dat racistisch is...
Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt op Werchter.

Ons kaartje is overigens van de week gekocht, dus ben er ook weer bij. :-) Met mijn ouders met camperplaats.
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
Reply
(28-01-2023, 23:50)Timothy\s Monster Wrote: Amper iets posten hier en dan kom je met dit soort verwijtende stront aan. Fuck een eind op.

Zomaar even wat reacties van je fwb. Maakt het niet gezelliger voor de Werchter gangers op dit forum. 

"Op festivals als Rock Werchter en Pukkelpop ben ik me er pas echt van bewust hoe wit het publiek is,"

"Sigur Rós ga je op honderd betere plekke kunnen zien dan fucking Rock Werchter, let's be real. Hetzelfde met Amenra, wat een grap."

Staan er goeie artiesten, mogen ze er niet staan.. sneu wel.

Verder gaat het in het begin alleen maar over gebrek aan vrouwen en artiesten van kleur op hogere spots en in zn algemeenheid. En nu een die wel aanwezig zijn, is weer een racistische bijeenkomst op de weide door een paar grapjassen op een forum of social media. Lekker sfeerverhogend.

Blijf lekker in zwarte en witte mensen denken en benoemen. Gaat echt helpen hoor! Het is pure discriminatie om niet verder te kijken dan alleen de huidskleur.
Reply
Zo daar zat je al even mee op je lever precies lol.
Reply
Aaah yes, de dead giveaway van 'je discrimineert zelf!', een variant op 'all lives matter'.

In het beste geval snapt 7up niet wat racisme is
Reply
(28-01-2023, 00:09)Timothy\s Monster Wrote: Ja, die reacties zag ik op FB voorbij komen (Lukaku). Ook op de post van Festileaks, waar wat mij betreft teveel van dat soort amoeben zich manifesteren.
Hierover heb ik toen wat nagedacht en naar aanleiding van het Lowlands topic moest ik er weer aan denken, maar over Stormzy Lukaku noemen: ik vind het sowieso niet grappig, maar is het racistisch?

Stormzy en Lukaku hebben enigszins wat van elkaar weg, zoals Will Ferrell en Chad Smith dat ook hebben, waar ook grapjes over worden gemaakt. Het is niet uit de (overduidelijke racistische) categorie om een aziatische man Jackie Chan te noemen. 

Afijn, ik weet eigenlijk niet waarom ik deze overpeinsing precies deel, want ik ben het verder eens dat het simpele zielen zijn, die Lukaku reageren onder een bericht wat over Stormzy gaat.
[+] 1 user says Thank You to Empty030 for this post
Reply
Context is alles, dus ik kan er moeilijk over oordelen in dit geval. Maar op zich is er niets racistisch aan opmerken dat iemand als twee druppels water op iemand anders lijkt, nee.

Witte techno slaat dan weer 100% op de stijl en het veilige karakter ervan (wat context: techno is oorspronkelijk een zeer zwart genre, meer nog dan hiphop). Kwestie van de spillover tussen beide topics in leven te houden.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
(29-01-2023, 09:54)7up Wrote: Blijf lekker in zwarte en witte mensen denken en benoemen. Gaat echt helpen hoor! Het is pure discriminatie om niet verder te kijken dan alleen de huidskleur.

Martin Luther King zei het al: "I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character."

Toch?
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
7up>MLK
Reply
(01-02-2023, 13:49)Empty030 Wrote:
(28-01-2023, 00:09)Timothy\s Monster Wrote: Ja, die reacties zag ik op FB voorbij komen (Lukaku). Ook op de post van Festileaks, waar wat mij betreft teveel van dat soort amoeben zich manifesteren.
Hierover heb ik toen wat nagedacht en naar aanleiding van het Lowlands topic moest ik er weer aan denken, maar over Stormzy Lukaku noemen: ik vind het sowieso niet grappig, maar is het racistisch?

Stormzy en Lukaku hebben enigszins wat van elkaar weg, zoals Will Ferrell en Chad Smith dat ook hebben, waar ook grapjes over worden gemaakt. Het is niet uit de (overduidelijke racistische) categorie om een aziatische man Jackie Chan te noemen. 

Afijn, ik weet eigenlijk niet waarom ik deze overpeinsing precies deel, want ik ben het verder eens dat het simpele zielen zijn, die Lukaku reageren onder een bericht wat over Stormzy gaat.

In de reacties die ik heb gelezen wordt niet enkel over een gelijkenis gesproken, maar worden juist discriminerende termen erbij gepakt. Daar zit een belangrijk verschil in.
Reply
(01-02-2023, 15:56)Timothy\s Monster Wrote: In de reacties die ik heb gelezen wordt niet enkel over een gelijkenis gesproken, maar worden juist discriminerende termen erbij gepakt. Daar zit een belangrijk verschil in.

Oke, die heb ik niet gelezen, maar helemaal terecht dat je die hier ook niet herhaalt (als voorbeeld) inderdaad.
Reply
(01-02-2023, 15:58)Empty030 Wrote:
(01-02-2023, 15:56)Timothy\s Monster Wrote: In de reacties die ik heb gelezen wordt niet enkel over een gelijkenis gesproken, maar worden juist discriminerende termen erbij gepakt. Daar zit een belangrijk verschil in.

Oke, die heb ik niet gelezen, maar helemaal terecht dat je die hier ook niet herhaalt (als voorbeeld) inderdaad.

Dat vergif op social media kun je inderdaad beter vermijden.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Wat denken jullie, weer eens tijd voor nog wat namen?

Zal wel voornamelijk de slope en kleinere bandjes zijn, maar ik dacht dat er hier en daar ook hogerop nog wat gaten zaten.
Reply
(07-12-2022, 18:27)Timothy\s Monster Wrote: Die Xavier Rudd is toch wel één van de meest belachelijke en slechte acts die ik ooit heb gezien.

Paar leuke namen ertussen, maar volledig verdeeld over de 4 dagen. Hopelijk pakt BKS er een paar van dat rijtje.

(26-02-2023, 13:55)meisbaer2 Wrote: Wat denken jullie, weer eens tijd voor nog wat namen?

Zal wel voornamelijk de slope en kleinere bandjes zijn, maar ik dacht dat er hier en daar ook hogerop nog wat gaten zaten.
Vrijdag normaal
Reply
Ik was even op Festileaks aan het snuffelen, de zterdagtickets en de Hive regular zijn al uitverkocht. Dus gaat denk ik weer gewoon druk worden.
Reply
Morgen wordt de line up vervolledigd.
Reply
Kom maar door met die GIFjes...
[+] 1 user says Thank You to Roel87 for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)