Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dude kan ik niet uitstaan...
Sander Schimmelpenninck. 100% op basis van zijn spotje.

Steek die Brand New Day samen met je kloof in je reet, hypocriete lul.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Hahaha, ik zag hem ook net, 100% eens
Reply
Steek het in je kloof, had ik moeten zeggen. Hoezo bedenk ik dat pas achteraf.

Prototype van de D66'er die gast.
Reply
Salt Bae.
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
(20-12-2022, 14:54)Gerblansky Wrote: Salt Bae.
Je bent me voor.
Reply
(20-12-2022, 14:54)Gerblansky Wrote: Salt Bae.

Die moest ik even googelen, geen idee wie het was.
Reply
Ik dacht dat het om een rapper ging, maar het is blijkbaar een slager??
Reply
Die keeper van Argentinië mag wel een toontje lager gaan zingen. Wat een eikel is dat zeg.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
Salt Bae is toch gewoon een alter ego van Ronaldo?
Reply
Salt Bae is een ordinaire oplichter die teert op de wansmaak van veels te rijke voetballers. Hij maakt deel uit van dat analfabete, geestensdode ecosysteem zoals een teek deel uitmaakt van het bos-ecosysteem.
[+] 5 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
(21-12-2022, 10:10)pudpong3 Wrote: Die keeper van Argentinië mag wel een toontje lager gaan zingen. Wat een eikel is dat zeg.

https://speld.nl/2022/12/21/emiliano-mar...irmingham/
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Cristiano Ronaldo
Reply
Die snuifduif van Goldband
Reply
Srdjan Djokovic

https://www.ad.nl/tennis/vader-van-novak...aa8fadbe2/

"Het was nooit mijn bedoeling om voor zo’n verstoring te zorgen”
Reply
In de driehoek 'deze mensen zijn slecht nieuws' vormen de Servische nationaliteit en hun wappieness al twee hoeken die zeg maar een derde garanderen.

Zo jammer dat hij alsnog de allergrootste tennisser lijkt te gaan worden.
Reply
Reply
De echte tragedie is niet zozeer dat zo'n figuren bestaan (Kelder is vooral een cheerleader en provocateur, geen pure kapitalist/ondernemer), maar dat ze op straat kunnen komen zonder in pek en veren te eindigen.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Maar het is echt erg, helaas voor Jort is zijn maatje Mark druk bezig met het de nek omdraaien van het demonstratierecht. Volgende week Jort.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Hoelang mag Johan Derksen eigenlijk nog racistische en andere extreemrechtse drek uitkotsen bij Vandaag Inside?
Reply
(21-02-2023, 13:07)Gerblansky Wrote: Hoelang mag Johan Derksen eigenlijk nog racistische en andere extreemrechtse drek uitkotsen bij Vandaag Inside?

Waar deze commerciële omroep op dergelijk gebied eigenlijk staat? Geen idee eigenlijk. Het gaat dikwijls alle kanten op. Zoiets geeft toch wel een tamelijk objectief beeld weer. Iets wat ik van NPO niet kan zeggen op dit moment. Bij O.N. is 't bv wel tamelijk duidelijk dat men extreemrechtse standpunten aanhangt.
Reply
(21-02-2023, 13:07)Gerblansky Wrote: Hoelang mag Johan Derksen eigenlijk nog racistische en andere extreemrechtse drek uitkotsen bij Vandaag Inside?

Zolang veel te veel onmensen naar deze drek kijken, de Mol hem z'n gang laat gaan en hij nog niet omver wordt gereden.
Reply
(21-02-2023, 13:17)Fenderboy Wrote:
(21-02-2023, 13:07)Gerblansky Wrote: Hoelang mag Johan Derksen eigenlijk nog racistische en andere extreemrechtse drek uitkotsen bij Vandaag Inside?

Waar deze commerciële omroep op dergelijk gebied eigenlijk staat? Geen idee eigenlijk. Het gaat dikwijls alle kanten op. Zoiets geeft toch wel een tamelijk objectief beeld weer. Iets wat ik van NPO niet kan zeggen op dit moment. Bij O.N. is 't bv wel tamelijk duidelijk dat men extreemrechtse standpunten aanhangt.

In de fragmenten die ik voorbij zie komen wordt hij in elk geval niet tegengesproken, laat staan gecorrigeerd. Daaruit maak ik op dat je laatste punt ook voor Vandaag Inside geldt.
Reply
(21-02-2023, 14:01)Gerblansky Wrote:
(21-02-2023, 13:17)Fenderboy Wrote:
(21-02-2023, 13:07)Gerblansky Wrote: Hoelang mag Johan Derksen eigenlijk nog racistische en andere extreemrechtse drek uitkotsen bij Vandaag Inside?

Waar deze commerciële omroep op dergelijk gebied eigenlijk staat? Geen idee eigenlijk. Het gaat dikwijls alle kanten op. Zoiets geeft toch wel een tamelijk objectief beeld weer. Iets wat ik van NPO niet kan zeggen op dit moment. Bij O.N. is 't bv wel tamelijk duidelijk dat men extreemrechtse standpunten aanhangt.

In de fragmenten die ik voorbij zie komen wordt hij in elk geval niet tegengesproken, laat staan gecorrigeerd. Daaruit maak ik op dat je laatste punt ook voor Vandaag Inside geldt.

Ik denk dat een gesprek alle kanten op kan gaan wanneer je ongekleurd een uitzending modereert. Van extreem/sociaal links tot aan conservatief/extreem rechts zou men dan wel 't gehele spectrum qua uitingsmogelijkheden kunnen bestrijken. Echter: De diverse tafels worden tegenwoordig overal nogal voorspelbaar samengesteld.
Reply
Wat is extreem/sociaal links? Is dat net zo'n verzonnen begrip als woke?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)