Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WK 2022
Vrijdag tegen Australië. Die kijk ik in London, want The Cure weekend komt er nog aan.
Reply
De zuurgraad is behoorlijk hoog hier. Tweede helft was leuk. Benieuwd hoe ze dat afgaat tegen Argentinië.
Reply
Prachtige wedstrijd. Prima en heel erg efficiënt, mooi resultaat.

Nu Argentinië er met prachtig en wonderschoon voetbal met verlenging van het veld door een opportunistisch Australië.


Van Gaal: 19 wedstrijden ongeslagen, we doen hier niet aan schoonvoetballen of een andere showsport.
[+] 1 user says Thank You to Max for this post
Reply
Wat een ongelooflijke zeikerd is die Jeroen Stekelenburg. Verschrikkelijk gewoon. ik heb uit ergernis het geluid afgezet.
[+] 2 users say Thank You to Rael for this post
Reply
(03-12-2022, 18:57)Loov Wrote: De zuurgraad is behoorlijk hoog hier. Tweede helft was leuk. Benieuwd hoe ze dat afgaat tegen Argentinië.

Prachtig toch. Voordeel van Nederland op een zaterdagavond is dat we lekker rustig begonnen in het restaurant hier. En ik hoop dat Marokko de finale haalt. Gewoon om dat zogenaamd stoere kutwijf te pesten.
[+] 2 users say Thank You to Willie for this post
Reply
In de VS zien ze het wel voor wat het is, ze zijn met open ogen in de val van Van Gaal gelopen. Blijven aanvallen, geen verdedigers houden die de wingbacks konden afstoppen, geweldig ingestudeerde voorpasses van de wingbacks die resulteerden in doelpunten. Gakpo en Depay erg sterk in balbezit (behalve de 2x fuck-up van Memphis waaronder bij tegengoal).

En voor de 'voetballiefhebber' kijk even de passing voor het eerste doelpunt terug. Ik ben echt heel erg te spreken over deze wedstrijd, in de poule was ook ik van de azijnbrigade maar daar was het: winnen is winnen.

En nu nog een tandje scherper en beter uitvoeren voor de moeilijkere tegenstanders, maar daar schaalt het elftal zich ook wel aan.
[+] 1 user says Thank You to Max for this post
Reply
Ik ben echt blij dat deze wedstrijd veeeeeeeel beter is.
Reply
Argentiniëhanteert een veld van 60 meter. Die worden 100% zeker geen wereldkampioen.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(03-12-2022, 19:29)Rael Wrote: Wat een ongelooflijke zeikerd is die Jeroen Stekelenburg. Verschrikkelijk gewoon. ik heb uit ergernis het geluid afgezet.

Ik heb me ook behoorlijk zitten ergeren. Ik zat bij vrienden maar met mijn eigen afstandbediening had ik snel een einde aan zijn gezwets gemaakt. Hij zat onwijs te slijmen bij die Noppert kwibus maar zegt vervolgens geen woord over die wonderlijke Amerikaanse goal. Daar kon Noppert natuurlijk niks aan doen maar ik had toch wel willen weten hoe hij dat moment beleefd had.
Reply
(03-12-2022, 22:01)jodocus Wrote:
(03-12-2022, 19:29)Rael Wrote: Wat een ongelooflijke zeikerd is die Jeroen Stekelenburg. Verschrikkelijk gewoon. ik heb uit ergernis het geluid afgezet.

Ik heb me ook behoorlijk zitten ergeren. Ik zat bij vrienden maar met mijn eigen afstandbediening had ik snel een einde aan zijn gezwets gemaakt. Hij zat onwijs te slijmen bij die Noppert kwibus maar zegt vervolgens geen woord over die wonderlijke Amerikaanse goal. Daar kon Noppert natuurlijk niks aan doen maar ik had toch wel willen hoe hij dat moment beleefd had.

Dat is als vragen hoe Hans Kazan het doet. Eenmalig en klaar!
Reply
Met een half oog de wedstrijd van NL tegen de VS gezien, moest op teletekst lezen dat Simons blijkbaar nog is ingevallen. Kan dus niet echt over het spel oordelen, maar heeft er alle schijn van dat we met afbraakvoetbal wereldkampioen gaan worden. Ach ja, een lelijk WK verdient ook een lelijke kampioen. Finale tegen Marokko lijkt me wel mooi inderdaad, met een derde helft op het Mercatorplein.
Reply
Zo te zien gaan we het met die paar honderd expats in oranje qua supportersaantallen en enthousiasme wel zwaar afleggen tegen de Argentijnen.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
(03-12-2022, 23:00)Enzo Wrote: Zo te zien gaan we het met die paar honderd expats in oranje qua supportersaantallen en enthousiasme wel zwaar afleggen tegen de Argentijnen.

Die zijn na 10 minuten stil, dus waar hebben we het over?
Reply
Dit wordt een mooie wedstrijd tussen de linksbacks. Blind: kan voetballen, maar niet lopen. Acuna: kan lopen maar niet voetballen.
Reply
Uitstekende pot van Nederland. Minimale inspanning maximaal resultaat. Vrijdag wordt wel een totale zaadpot.
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
https://twitter.com/klaasha/status/15991...TQ_G_TqTxg
[+] 3 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Lol we gaan nu ook wel erg hard kea opportunisme. Maar goed met de beste verdediger van de wereld van dit moment zijn we zeker niet kansloos. Nathan Akè!
[+] 2 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(04-12-2022, 00:28)Schobbeyak Wrote: https://twitter.com/klaasha/status/15991...TQ_G_TqTxg

Toen stond ik op Werchter vooraan bij Moby. Overal op de weide oranjevlaggen en juichende Nederlanders. Er zat een NL dude op het terrein met een kleine draagbare tv met antenne waar ik de goal van Bergkamp zag. Om nooit meer te vergeten. Na de wedstrijd gevierd met live shows van Björk, Sonic Youth, Nick Cave, Beastie Boys, Pulp, Underworld.
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Iemand zin om al eens een ploeg van het toernooi op te stellen?

Mbappé (fra - Gakpo (ned) - Messi (arg)
Gavi (spa) - Modric (kro) - Ito (jap)
Davies (can) - Gvardiol (kro) - Milenkovic (ser) - Hakimi (mar)
Szczesny (pol)
Reply
Misschien na het einde van deze speelronde? Want hier horen Dumfries en Aké wel al in... Pedri trouwens in de plaats van Gavi ook.
Reply
(04-12-2022, 12:14)Uplift Wrote: Misschien na het einde van deze speelronde? Want hier horen Dumfries en Aké wel al in... Pedri trouwens in de plaats van Gavi ook.

Ik wilde graag de Jappen op de een of andere manier belonen met hoe ze én Spanje én Duitsland hebben verslagen. Dumfries had ik overigens daar eerst staan. Pedri, Gavi.. Kan beide imo.
Reply
Ik lees.hier wat. Zie wat headlines...af en toe een stukje wedstrijd .

Maar wat zou het toch mooi zijn als gewoon een Japan eens kampioen wordt.
Reply
(04-12-2022, 12:14)Uplift Wrote: Misschien na het einde van deze speelronde? Want hier horen Dumfries en Aké wel al in... Pedri trouwens in de plaats van Gavi ook.

Ake is inderdaad het hele toernooi al heel goed. Dumfries nu eindelijk tijdens deze wedstrijd.
Reply
Mooi zo’n Aké hoor. Welliswaar te vroeg naar Engeland gegaan maar daarna (al dan niet gedwongen) wel de weg der geleidelijkheid gekozen en kijk nu eens.
Reply
Neymar is bijna speelklaar.

Wordt moeilijk kiezen over vijf dagen: Messi of LvG. Maar ik denk dat Nederland aan het langste eind trekt. Jammer wel, want dit is Messi's beste WK tot dusver.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)