Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WK 2022
#76
Ik was gisteren even de loting van de Champions League aan het bekijken waar echt een paar krakers tussen staan en met ook nog Manchester United - Barcelona en de wedstrijden van Ajax en PSV in de Europa League was ik me aan het verheugen op een mooie februari voetbalmaand. Pas toen besefte ik dat er ook nog een december voetbalmaand aankomt, ofwel het WK leeft bij mij nog totaal niet.
Reply
#77
belgische bond wil het contract van Martinez nog openbreken voor het WK begint....



ZUCHT
Reply
#78
[Image: FhJbFEnWAAE6bsD?format=jpg&name=900x900]

Wat een matig middenveld. Kwartfinale max.
Reply
#79
Kanté en Pogba zouden in deze ploeg niet gestart zijn. Onderschat dat middenveld niet, hoor. Alleen Camavinga zou ik nooit laten starten; Rabiot doet het momenteel prima bij Juve.

Enige wat ik niet begrijp is dat Mendy niet mee gaat. De Hernandez-broers zijn defensief echt onbetrouwbaar. Saliba-Upamecano centraal is ook het duo in vorm. Geen idee of Deschamps al te veel gaat leunen op zijn oude garde. Ook voorin moeten Nkunku en Dembele eigenlijk altijd starten gezien hun huidige vorm.

Of Frankrijk ver komt, zal echt afhangen van de teamspirit en daar heeft Deschamps volgens mij geen oplossing voor gevonden. Met figuren als Mbappé en vorige WK-winnaars die te veel te zeggen hebben, komt dat meestal inderdaad niet goed. Maar op papier samen met Engeland het beste team, met afstand.
Reply
#80
https://www.demorgen.be/snelnieuws/rober...u~bc56a527

Gewoon prima selectie hoewel verdediging onze zwakste schakel blijft. Vertonghen en Alderweireld spelen met de beste wil niet meer het niveau van 4, 6 jaar geleden. Hopen op Lukaku na de knock-out is als hopen dat Kompany fit geraakte vorig kampioenschap, hij heeft een alternatief plan nodig en dat blijkt hij niet écht te hebben. Ik hoop dat dit Martinez' laatste toernooi is, team heeft echt nieuwe invalshoeken nodig om te groeien.

Trossard speelt dit seizoen wel sterk, ik zou 'm persoonlijk boven Batshuayi zetten. Ik begrijp dat hij Witsel meeneemt, maar ergens is dit gewoon het toernooi voor Tielemans om te bevestigen.
Reply
#81
Spelen jullie 3-5-2? Ik zie wel veel aanvallers en weinig verdedigers. En met alle respect, (sorry Uncle) dit is toch wel de minste selectie van België in tijden.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
#82
We spelen al lang met wingbacks in principe. Geen Lukebakio ook. Maar verder was het vet al een poos van de Belgische soep. We hebben op het vorige WK gepiekt.

Courtois / Alderweireld - Faes - Vertonghen / Meunier - Tielemans - De Bruyne - Carrasco / Trossard - Openda - Batshuayi
Reply
#83
(10-11-2022, 13:36)Schobbeyak Wrote: Spelen jullie 3-5-2? Ik zie wel veel aanvallers en weinig verdedigers. En met alle respect, (sorry Uncle) dit is toch wel de minste selectie van België in tijden.

3-2-2-3 ofzoiets. Ofja, 3-4-3. Drie centrale verdedigers, twee wingers die de kant aflopen. Twee middenvelders (een echte nummer zes en dan vaak De Bruyne als echte centrale) en dan drie aanvallers.
Reply
#84
Courtois en De Bruyne zijn natuurlijk wereldtoppers. Faes en Trossard subtoppers in vorm, maar de rest is wel wat karig.
Reply
#85
Tielemans is gewoon goed, hoor. Carrasco in principe ook, maar bij Atletico draait alles vierkant.
Reply
#86
Carrasco meer dan prima imo en Tielemans ook wel een subtopper in vorm.
Reply
#87
Nou vooruit, Tielemans ook ok. Carrasco is gewoon de Lestienne van Ali Express
Reply
#88
https://twitter.com/DFB_Team/status/1590...93701?s=20

Selectie van Duitsland. Op het eerste oog niet spectaculair, maar als je een elftal gaat invullen toch wel erg indrukwekkend. Verwacht ik meer van dan van Frankrijk.
Reply
#89
(10-11-2022, 13:59)Schobbeyak Wrote: https://twitter.com/DFB_Team/status/1590...93701?s=20

Selectie van Duitsland. Op het eerste oog niet spectaculair, maar als je een elftal gaat invullen toch wel erg indrukwekkend. Verwacht ik meer van dan van Frankrijk.

Met Götze erbij? Bizar dat die geselecteerd is.
Reply
#90
Wat ik begrijp doet ie het heel goed bij Frankfurt. Lijkt me dan eigenlijk wel logisch.
Reply
#91
(10-11-2022, 14:09)Schobbeyak Wrote: Wat ik begrijp doet ie het heel goed bij Frankfurt. Lijkt me dan eigenlijk wel logisch.

Speelt daar inderdaad een stuk constanter, maar wel vrijwel nooit hele wedstrijden. Zal wel geselecteerd zijn om in te vallen (als het nodig is) en als vervanger voor de geblesseerde Reus.
Reply
#92
Götze is toch een beetje zoals Flekken bij Freiburg, niet? Wink

Maar ik hoop dat Duitsland inderdaad weer een grootse rol speelt. Neuer / Klostermann - Ginter - Rüdiger - Raum / Gündogan - Kimmich - Goretzka / Musiala - Müller - Gnabry is iig niet misselijk. Alleen die backs lijken me van onvoldoende niveau om een WK mee te winnen.
Reply
#93
Poeh, die Belgische voorhoede valt me niet mee hoor.
Reply
#94
(10-11-2022, 14:14)Uplift Wrote: Götze is toch een beetje zoals Flekken bij Freiburg, niet? Wink

Met het verschil dat de potentie van Götze al wel een tijdje bekend is en je ook bij PSV wekelijks wel de klasse kon zien.
Reply
#95
Had eerlijk gezegd nu wel gedacht dat ze Mechele gingen meenemen. Bij Brugge absoluut sterkhouder en vaste waarde. Zou zelfs durven beweren dat ie sterker voetbalt dan Vertonghen bij Anderlecht. Dat ie Boyata niet mee neemt kan ik dan weer wél begrijpen.
Reply
#96
[Image: FhNSnHMWYAAqad3?format=jpg&name=900x900]

*insert Harry Maguire sound*
Reply
#97
Ik word er niet warm van.

Wel vier goede rechtsbacks
Reply
#98
(10-11-2022, 16:20)Schobbeyak Wrote: Ik word er niet warm van.

Wel vier goede rechtsbacks

Ik zie een aantal eeuwige talenten met een paar gevestigde namen die wisselvallig zijn en nog wat jongens die in potentie/theorie echt wel heel goed zouden kunnen worden. Als alles meezit.
Reply
#99
Ik zie vooral spelers waarvan ze in Engeland denken dat ze wereldtop zijn, die het in werkelijkheid gewoon niet zijn.
Reply
Maguire wel, Tomori niet. Weer een kandidaat voor de eindoverwinning minder.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)