Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glastonbury
(02-11-2022, 19:50)Stefan Wrote:
(01-11-2022, 14:16)thomas9790 Wrote:
(31-10-2022, 14:15)Stefan Wrote: Ik wil sowieso helpen zondag. Of ik zelf meedoe hangt een beetje van de Pulp presale af op vrijdag.

Welke Pulp show ga je doen?

Ik denk Dublin. Het is allemaal een beetje troosteloos waar ze spelen.

Exact mijn gedachte.
Reply
Ik moet stoppen met impuls aankopen.
Reply
(02-11-2022, 19:50)Stefan Wrote:
(01-11-2022, 14:16)thomas9790 Wrote:
(31-10-2022, 14:15)Stefan Wrote: Ik wil sowieso helpen zondag. Of ik zelf meedoe hangt een beetje van de Pulp presale af op vrijdag.

Welke Pulp show ga je doen?

Ik denk Dublin. Het is allemaal een beetje troosteloos waar ze spelen.

Kaartje voor Bridlington Spa en Dublin in de zak, zie wel even welke ik uiteindelijk ga doen.
Reply
(04-11-2022, 11:07)thomas9790 Wrote:
(02-11-2022, 19:50)Stefan Wrote:
(01-11-2022, 14:16)thomas9790 Wrote:
(31-10-2022, 14:15)Stefan Wrote: Ik wil sowieso helpen zondag. Of ik zelf meedoe hangt een beetje van de Pulp presale af op vrijdag.

Welke Pulp show ga je doen?

Ik denk Dublin. Het is allemaal een beetje troosteloos waar ze spelen.

Kaartje voor Bridlington Spa en Dublin in de zak, zie wel even welke ik uiteindelijk ga doen.

Bridlington Spa heel tof! Had er net ook een kaartje voor in mijn mandje, maar toch niet gedaan. Uiteindelijk is het 1e avond Sheffield geworden. Gister al een kaartje voor Glastonbury gekocht dus nog even afwachten wat het echt wordt.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Ik ben erbij in Londen, mogelijkheid om met de trein te gaan gaf voor mij doorslag. Veel zin in na de show die ik van ze zag in Hyde Park in 2011.
[+] 1 user says Thank You to Martijn for this post
Reply
Kan ik straks nog iemand helpen? Whatsapp groepje aanmaken of registratienummers door pm-en?
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
(06-11-2022, 10:21)Stefan Wrote: Kan ik straks nog iemand helpen? Whatsapp groepje aanmaken of registratienummers door pm-en?

Ah misschien wel! PM
Reply
Succes allemaal!
Reply
Dabei
[+] 11 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Mooi man!
Reply
Drie keer vastgelopen tijdens de betaling, maar uiteindelijk toch erbij! Hyped!
[+] 9 users say Thank You to teedeebee for this post
Reply
Woohohoooohooo!!! Tickets waren volgens Seetickets twitter al een half uur uitverkocht, maar het is dan toch nog gelukt! Thanks Uplift en Stefan voor de hulp!
[+] 8 users say Thank You to Locor for this post
Reply
Graztonbury confirmed. Dit is zo fucking cool.
[+] 5 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
(06-11-2022, 12:31)Uplift Wrote: Graztonbury confirmed. Dit is zo fucking cool.

Koop je dan wel een betere powerbank voor volgend jaar Wink.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Ja volgens mij moest dat ding een eerste keer 24 uur laden of zo. Grootste probleem is echter bereik, dus als m'n telefoon al aanstond kwamen je appjes er toch niet door.
Reply
Ahja bereik was hel inderdaad.
Reply
Dua Lipa - Elton John - Arctic Monkeys - Roxy Music

Pulp voor Other stage iig en Chemical Bros. Dj-set op Arcadia.

Verder hoop ik op betere headliners in de John Peel tent dan vorig jaar, zoals Porcupine Tree. Maar ach, verder boeit dat allemaal niet zo.
Reply
(06-11-2022, 14:42)Uplift Wrote: Verder hoop ik op betere headliners in de John Peel tent dan vorig jaar

Goeie plek voor GNR, gezien Axl Rose net als Peele van minderjarigen hield.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Ze zouden het beter veranderen in Tony Wilson stage of zo, ja. Vorig jaar geen enkel optreden in gezien, dus hopelijk komt het nu uit. Dat podium is ook heel dichtbij de Darble-zone, waar we kamperen.
Reply
Deze zomer was er een petitie begonnen om die naam te wijzigen: https://www.google.com/amp/s/thefortyfiv...tum/%3famp
Reply
Arctic Monkeys - Geen idee - Elton John - Roxy Music
Pulp - Florence and the Machine - PJ Harvey
Bon Iver (headliner Other Stage), QOTSA (headliner Other Stage), Rosalia (headliner West Holts), Sigur Ros (headliner John Peel), Lionel Richie

Verder echt geen flauw idee wat er überhaupt in Europa is komende zomer.

edit: Manic Street Preachers John Peel?
Reply
Bijzonder optimistisch.
Reply
Robbie Williams?
Reply
Te uitgerangeerd, lijkt me. Ten minste, voor headliner op Pyramid.
Reply
Harry Styles past ook nog. Maar 3 mannelijke headliners/bands lijkt me voor Glastonbury not done.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)