Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
Blink 182 ook met een reünietour volgend jaar.
Reply
(11-10-2022, 18:22)Gerblansky Wrote: Blink 182 ook met een reünietour volgend jaar.
Erbij

presale code: WEARECOMING

[url=https://www.ticketmaster.nl/blink-182-ziggo-dome-amsterdam-tickets/venueartist/2717/3832?CL_ORIGIN=ORIGIN5][/url]
Reply
Ik ben er ook bij. Heerlijke nostalgietrip voor de rijke 35-plusser met een kutleven Wink
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
(15-03-2022, 16:05)thomas9790 Wrote: Gilla Band (fka Girl Band) 25 november in de Maassilo. Helaas op de dag dat The Cure in de Ziggo speelt.

Kaartverkoop ging kut dus 25 november gewoon in Rotown, nu heb ik ook een kaartje.
Reply
Al een tijdje bekend maaarrrrL 29 oktober staan Charlie & the Lesbians + Tramhaus in Katwijk voor de symbolische prijs van 5 euro.
Katwijk, dat wel....
[+] 1 user says Thank You to Fitz for this post
Reply
(14-10-2022, 08:45)Fitz Wrote: Al een tijdje bekend maaarrrrL 29 oktober staan Charlie & the Lesbians + Tramhaus in Katwijk voor de symbolische prijs van 5 euro.
Katwijk, dat wel....

Haha, Katwijk represent. Wees welkom.
Reply
(14-10-2022, 08:45)Fitz Wrote: Al een tijdje bekend maaarrrrL 29 oktober staan Charlie & the Lesbians + Tramhaus in Katwijk voor de symbolische prijs van 5 euro.
Katwijk, dat wel....
Ik heb ze in een vroeg stadium geboekt, dan is de vraagprijs nog relatief laag. Plus wij rekenen sowieso geen hoge prijs voor een ticket. Meevallertje dus!

En Katwijk is zo slecht nog niet Smile
[+] 2 users say Thank You to Derk-Jan for this post
Reply
(15-10-2022, 12:29)Derk-Jan Wrote:
Katwijk, dat wel....
Ik heb ze in een vroeg stadium geboekt, dan is de vraagprijs nog relatief laag. Plus wij rekenen sowieso geen hoge prijs voor een ticket. Meevallertje dus!

En Katwijk is zo slecht nog niet Smile

Nou ja...
[+] 2 users say Thank You to Roel87 for this post
Reply
Blink 182 in sportpaleis verkoopt harder dan ik had verwacht
Reply
(17-10-2022, 14:55)reaper Wrote: Blink 182 in sportpaleis verkoopt harder dan ik had verwacht

Reguliere staanplaatsen in Keulen waren in 2 minuten weg. Vrij bizar wel. Nu enkel nog een handjevol staanplaatsen en die peperdure specials over.
Reply
Dus Ticketmaster heeft nu ook dynamic pricing in Nederland? Staanplaatsen voor Blink gaan nu tot 221 euro!
Reply
Ik zag bij Kendrick Lamar ook al zoiets. Laterrrr
Reply
Zijn dat niet van die reseller tickets?
Reply
Net gekeken, zijn platinum tickets, dus geen resale.
Reply
Skullcrusher:

07 Februari - Brussels, BE - Witloof Bar
11 Februari - Cologne, DE - Die Wohngemeinschaft
12 Februari - Amsterdam, NL - Bitterzoet
Reply
https://www.bigidea.nu

Deze had ik hier nog niet langs zien komen. Donderdag t/m zaterdag spelen Bang On A Can All-Stars, samen met Rotterdamse muzikanten en dans van Sasha Waltz & Guests, 'in C' van Terry Riley. Ik zit te overwegen om nu toch nog een kaartje voor donderdag te kopen.
Reply
Bill Callahan

Di. 25-4 - Paradiso
[+] 1 user says Thank You to Roel87 for this post
Reply
Gelukkig een dag later in Lille en de 27e april in de Botanique. Misschien overweeg ik Lille wel i.v.m. koningsdag toch eens gedegen meemaken.
Reply
Aanstaande zaterdagavond Hiro Kone in De School (vóór de clubnacht begint). Ik overweeg wel om er naartoe te gaan, maar ben wel een beetje bang voor clubtoeristen die dit aangrijpen om ook weer eens naar DS te gaan.
Reply
(26-10-2022, 14:52)Locor Wrote: Aanstaande zaterdagavond Hiro Kone in De School (vóór de clubnacht begint). Ik overweeg wel om er naartoe te gaan, maar ben wel een beetje bang voor clubtoeristen die dit aangrijpen om ook weer eens naar DS te gaan.

Je moet een apart kaartje kopen zie ik voor het Kone-gedeelte. Ik durf het wel aan.

Tara Clerkin Trio + Able Noise 3 december in Cinetol
Reply
(27-10-2022, 12:46)greenlander Wrote:
(26-10-2022, 14:52)Locor Wrote: Aanstaande zaterdagavond Hiro Kone in De School (vóór de clubnacht begint). Ik overweeg wel om er naartoe te gaan, maar ben wel een beetje bang voor clubtoeristen die dit aangrijpen om ook weer eens naar DS te gaan.

Je moet een apart kaartje kopen zie ik voor het Kone-gedeelte. Ik durf het wel aan.

Tara Clerkin Trio + Able Noise 3 december in Cinetol

Yes ik durf het ook wel aan, vooral omdat ik na haar geweldige set eerder dit jaar behoefte heb aan een langere set. Alsnog vrees ik er wel voor.
Reply
Plaid, Pavel Milyakov en Alex Augier 11 december in Tivoli Pandora, ihkv Uncloud
[+] 2 users say Thank You to greenlander for this post
Reply
[Image: 2640.jpg?width=620&quality=85&dpr=1&s=none]
Reply
Hmm Primavera kan je met potlood opschrijven. Benieuwd of ze verder nog naar Europa komen. Twijfel nu wel weer een beetje over Glastonbury, ze daar zien is wel een bucketlist dingetje.
Reply
Zondag 11 juni BKS? Is twee dagen na Dublin dus moet te doen zijn. DTRH op vrijdag of zondag (met Londen ertussen) lijkt me lastiger.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)