Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2022
(08-06-2022, 07:34)reaper Wrote: Snakepit tickets gewonnen voor Metallica show.  Big Grin

Tof man!
sloper vervangt poorstacy op zaterdag
(08-06-2022, 07:34)reaper Wrote: Snakepit tickets gewonnen voor Metallica show.  Big Grin
Wat is een snakepit ticket?
(08-06-2022, 14:21)reaper Wrote: sloper vervangt poorstacy op zaterdag
Sloper op de Slope. Kon niet missen natuurlijk.
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
(08-06-2022, 19:57)Sphinx Wrote:
Wat is een snakepit ticket?
The Snake Pit is a section carved out of the middle of the band's stage where fans can stand and watch the band perform above and around them. 

Dus het stukje vanvoor omringd door de catwalk

Dit dus
Gaan ze dat op Werchter speciaal voor Metallica die dag invoeren? Of is dat gewoon het voorste vak die ze voor die show afsluiten en ticket controleren?
Dacht dat Werchter niet aan deze onzin deed. Niet dat ik interesse heb om Metallica nogmaals te zien verder maar bon.
(09-06-2022, 14:34)Sphinx Wrote: Gaan ze dat op Werchter speciaal voor Metallica die dag invoeren? Of is dat gewoon het voorste vak die ze voor die show afsluiten en ticket controleren?
Dacht dat Werchter niet aan deze onzin deed. Niet dat ik interesse heb om Metallica nogmaals te zien verder maar bon.

is letterlijk enkel en alleen voor de vrijdag

en gaat enkel en alleen over het middenstukje tussen de 2 catwalks
dus het voorste vak blijft gewoon toegankelijk hoor.
er wordt gewoon een stukje catwalk aan het podium bij gehangen
zie afbeelding als voorbeeld
[Image: D5aD8mwUIAASgry.jpg]
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Ah ok, dat valt me dan nog mee. Big Grin Danke!
Trek dan maar een luier aan, want waar moet je gaan pissen of mag je in en uit wandelen?
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
(09-06-2022, 16:42)pudpong3 Wrote: Trek dan maar een luier aan, want waar moet je gaan pissen of mag je in en uit wandelen?
Je kan gewoon binnen en buiten  Big Grin
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Ik was Big Thief aan het luisteren omdat ik daar zulke goede dingen over hoor, maar het valt nog niet bij me. Misschien omdat ik het laatste album aan het luisteren was?
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
(12-06-2022, 15:37)meisbaer2 Wrote: Ik was Big Thief aan het luisteren omdat ik daar zulke goede dingen over hoor, maar het valt nog niet bij me. Misschien omdat ik het laatste album aan het luisteren was?

Nieuwste plaat is IMO meest toegankelijke. Download anders deze opname van Pitchfork Fest vorig jaar die veel steviger is: https://drive.google.com/file/d/1L0LD6Z7...p=drivesdk
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
(12-06-2022, 16:05)hythloth Wrote:
(12-06-2022, 15:37)meisbaer2 Wrote: Ik was Big Thief aan het luisteren omdat ik daar zulke goede dingen over hoor, maar het valt nog niet bij me. Misschien omdat ik het laatste album aan het luisteren was?

Nieuwste plaat is IMO meest toegankelijke. Download anders deze opname van Pitchfork Fest vorig jaar die veel steviger is: https://drive.google.com/file/d/1L0LD6Z7...p=drivesdk
Morgen even doen. Bedankt
Big Thief was alvast het hoogtepunt van (mijn) BKS22. Ga dat zien, ook als het je niks doet op plaat.
Ik ga het proberen op Glastonbury, maar krijg a priori jeuk van die band en ook de zangeres (met wiens solowerk ik beter vertrouwd ben). Is het niet heel veel pathos allemaal?
Dit beetje pathos kan jij wel aan hoor, ze zwelgen er niet bepaald in. Of het muzikaal je ding is, dat is iets anders.
(12-06-2022, 20:14)Uplift Wrote: Ik ga het proberen op Glastonbury, maar krijg a priori jeuk van die band en ook de zangeres (met wiens solowerk ik beter vertrouwd ben). Is het niet heel veel pathos allemaal?
Neen. Het klopt gewoon.
[+] 1 user says Thank You to Roger for this post
mijn programma voor de 4 dagen

donderdag (trip down memory lane)
ILA -> Airbourne (spijtig van Fontaines DC maar werchter donderdag is trip down memorylane)-Altin Gun-> Carly Rae Jespen -> Cigarettes After Sex -> Reignwolf (memorylane 2) -> The War on Drugs (aka afscheid 2: ondergaande zon, met 2 goeie festivalmaten van mijn vader vooraanstaan en wat asse verspreiden tijdens thinking of a place, might be wierd maar dat wou hij dus we doen dat, uitstrooien op een aantal plaatsen met fijne herinneringen voor hem)-> lliana La Havas->Pearl Jam

vrijdag
Rhea-Stikstof->Turnstile->Waterparks->Girl In Red-> The last internationale-> eten/drinken-> Snakepit metallica

zaterdag
Marcus King->Sabrina Claudio->Phoebe->Bridgers->Clairo->Leon Bridges-Jorja Smith->Jamie xx

zondag
Fever333-> Big Thief-W Kacey Musgraves-> Modest Mouse-> The Record Company-> Jimmy Eat World->Snail Mail-> stukje Killers - Jehnny Beth - Peppers

mis ik nog iets graz approved dat ik zeker moet meepakken?
[+] 4 users say Thank You to reaper for this post
Volgens mij staat er niets wat echt als Graz approved beschouwd kan worden.
ik vind t echt een supercool idee, gewoon de laatste eer aan je pa bewijzen door zn as uit te strooien .
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post

Qua albums zou ik beginnen bij Two Hands en vooral single Not, is rauwer en dus wat dichter bij hun live sound in de buurt. Oudere single Masterpiece klonk ook niet heel anders dan op plaat. De rustiger en meer toegankelijke nummers van Dragon etc en U.F.O.F. (wat wel weer hun móóiste plaat is) worden live rauwer uitgevoerd.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Wie nog twijfelt tussen Turnstile en IDLES zou ik van harte Turnstile aanbevelen. Helaas werden ze aan het begin van hun set op Jera on Air geveld door geluid dat ze niet aan de praat kregen maar de moment nadien dat gefixt was was één grote ontlading. Smaakt naar meer.
Op Pinkppop hoefde je gelukkig niet te kiezen, maar het is beide geweldig. Kiezen zou ik op dit moment niet kunnen.
Wie gaat er eigenlijk allemaal dit jaar?
Ik ga dus vier dagen, met mijn zus en nicht.
(25-06-2022, 23:11)Sphinx Wrote: Wie nog twijfelt tussen Turnstile en IDLES zou ik van harte Turnstile aanbevelen. Helaas werden ze aan het begin van hun set op Jera on Air geveld door geluid dat ze niet aan de praat kregen maar de moment nadien dat gefixt was was één grote ontlading. Smaakt naar meer.

Afgelopen woensdag in Hasselt gezien en zondag daarvoor op Pinkpop. Absoluut naar Turnstile gaan, dat gaat legendarisch worden in de Barn. Absolute klasse.
[+] 2 users say Thank You to eloelo for this post

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)