Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met welk kutnummer loop je nu in je hoofd?
0906 0666

Is van lang lang geleden . Naar letterlijk een kutnummer
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
(22-05-2021, 12:53)meisbaer2 Wrote: Euphoria - Loreen. You're welcome.

Zag vanochtend stukje van dit nummer in ander topic voorbij komen. Helaas is het ook blij mij blijven hangen. Sad
Reply
(22-05-2021, 12:53)meisbaer2 Wrote: Euphoria - Loreen. You're welcome.

Bedankt, hoor. Dat is nog erger, dat doet pas echt zeer aan je oren. Hebben ze goed gedaan bij de NPO, die opbouw naar een climax van ergernis. Zodra ik dat spotje zie en vooral hoor, krijg ik meteen een hevige aandrang om mijn TV uit te zetten. Een perfecte stimulans ook om vooral niet naar het Songfestival te gaan kijken. En onvermijdelijk heeft dat klote nummer zich nu natuurlijk in mijn hoofd vastgezet.
[+] 1 user says Thank You to Rael for this post
Reply
I.h.k.v. mijn dagelijkse portie zelfkastijding wou ik weten of het Wuppie-lied van AH nu tijdens het WK 2006 dan wel 2010 was.

Dat had ik beter niet gedaan.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Asere he, ha, de he, dehebe, sere nuba he ja, se da de habbie an der bougie an der dubiedubie.
Reply
Poooo po po po po poooo po, poooo po po po po poooo po, poooo po po po po poooo po
Reply
It`s coming home.
Reply
Panic At The Disco - Nine in the afternoon
Reply
Nu:
Comment ça va.

De laatste tijd regelmatig tijdens het fietsen:
Uche uche uche uche uche, het stikt hier van de muggen, ieche ieche ieche ieche ieche, het stikt hier van de vliegen (Vader Abraham).
Laatst nog op de Zeedijk langs het Haringvliet, eerder o.a. op het jaagpad langs de Vlaardingervaart.
Reply
Hier was iemand zo kien om radiio 10 even op te zetten en Barry White kwam voorbij met Let The Music Play. I.m.o. met afstand de kutplaat van de afgelopen eeuw. Maar snel even op Kink teruggezet.
Reply
Ik wil zwemmen! In Bacardi Lemon! Een echte tijger, is niet te temmen.
Reply
(17-08-2021, 20:45)Indiaantje89 Wrote: Ik wil zwemmen! In Bacardi Lemon! Een echte tijger, is niet te temmen.

Fuck!
Reply
sommige liedjes hoef je hier echt niet te posten. ALSJEBLIEF!!!!

Er is toch ook een topic metmensen die je niet moet he
met stip op 1: mart hoogkamer
Reply
Tutti Frutti Tequila van Kovacs.
Reply
(18-08-2021, 16:34)kesselman Wrote: sommige liedjes hoef je hier echt niet te posten. ALSJEBLIEF!!!!

Er is toch ook een topic metmensen die je niet moet he
met stip op 1: mart hoogkamer
Prima nummer niks mis mee.
Reply
Barry Manilow - Mandy
Reply
(20-08-2021, 09:11)Gerblansky Wrote: Barry Manilow - Mandy

Heel erg...
Reply
De hele dag... help!
Reply
What's Up van 4 Non Blondes...
Reply
(09-09-2021, 20:51)Roel87 Wrote: De hele dag... help!

Dit is iets wat ze in Guatanamo Bay zouden draaien.
Reply
(12-09-2021, 15:05)hythloth Wrote:
(09-09-2021, 20:51)Roel87 Wrote: De hele dag... help!

Dit is iets wat ze in Guatanamo Bay zouden draaien.

ja maar pOsTiRoNiScH
Reply
(30-08-2021, 15:11)Fenderboy Wrote:
(20-08-2021, 09:11)Gerblansky Wrote: Barry Manilow - Mandy

Heel erg...

Het kan erger, er is ook nog de versie van Westlife.
Reply


Ik moet de laatste dagen steeds aan dit nummer uit 1999 denken. Een tijd waarin een nummer over de angst voor de nucleaire bom een nummer kon worden dat enkel nog 'feest' betekende. En nu zijn we weer terug in de tijd van Doe Maar. 

Ik weet allereerst niet zo goed te plaatsen waarom de oorlog in Oekraïne me nu precies zo aangrijpt (op een manier dat ik een ander topic dan het daarvoor bedoelde topic aangrijp om er mijn ei over kwijt te raken, want alleen al het min-of-meer volgen van dat topix stemt me te somber). Misschien is het omdat ik nu een kind heb, omdat ik een paar keer in Kiev ben geweest, omdat het nu (i.t.t. andere oorlogen deze eeuw) met Putin achter de knop ook wat bedreigender is voor mijzelf: ik weet het niet, waarschijnlijk al deze dingen, maar nog veel meer dan de coronacrisis voelt dit zo verdrietig, uitzichtloos, machteloos.. 

Kon ik Def Rhymz maar weer gewoon tof vinden en verder niets.
[+] 5 users say Thank You to matthijs603 for this post
Reply
Volgens mij is het evident waarom dit zo aangrijpend is: de combo nabijheid-schaal is gewoon in 80 jaar ongezien voor ons. En puur als invasieoorlog heeft zelfs de hele wereld niet zo'n oorlog gekend na 1945... de methodes en dus de gruwel zijn in zo'n oorlog weinig of niet veranderd tegenover 1945, dat speelt zeker ook een rol.
Reply
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel dus totaal niet heb. Ik volg het verloop van deze oorlog uiteraard wel, maar niet met meer angst dan andere oorlogen. Ik zie er ook niet per se een bedreiging voor mijn eigen bestaan in. Wellicht wat naïef, dat kan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)