Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2021
#26
Een leuk programma op Canvas was dat.

Toch redelijk grote nieuwe namen erbij. Benieuwd wie er weg valt...
#27
Ja, dat was erg leuk, zeker de optredens die ze van vorige versie lieten zien. O.a. Lianne La Havas en Radiohead. Verder nog indrukwekkende liedjes o.a. van Eefje Visser en Selah Sue vanad de weide. En interviews met mensen die normaal gesproken nu achter de schermen aan het werk zouden zijn.

Ook nog wat geschiedenis en zeer oude beelden. Heeft mij aardig opgevrolijkt.
#28
(05-07-2020, 22:10)VDB Wrote: Nothing But Thieves

Verstop uw chiromeisjes.
#29
Rock Werchter: we starten de ticketverkoop, maar jullie mogen raden voor wie dan de huidige 21 namen jullie een ticket kopen.
#30
(10-07-2020, 10:51)mattman Wrote: Rock Werchter: we starten de ticketverkoop, maar jullie mogen raden voor wie dan de huidige 21 namen jullie een ticket kopen.
Elke ticket die ze kunnen verkopen is er weer één. Die weten heus wel dat er niet veel tickets gekocht worden. Meedoen dus met de rest van de meute. (Festivals die ticketverkoop weer zijn gestart).
#31
Als de ticketverkoop normaal gesproken begint, dan is er ook nog maar een deel bekend? Alleen de dagtickets is nu wel raar, maar ik denk dat ze het allemaal gewoon al "aanzetten" zodat mensen met een ticket voor dit jaar alvast kunnen omzetten naar volgens jaar.
#32
Pearl Jam bevestigd voor de donderdag.
#33
+ dagindeling
#34
Zozo, Pearl Jam? Zeer unieke boeking Smile
#35
Pfew, die had ik echt nooit verwacht. Eindelijk is wat anders daar.
#36
Nu nog Editors en KoL
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
#37
(24-07-2020, 11:01)Indiaantje89 Wrote: Nu nog Editors en KoL

Leuk gevonden!
#38
(24-07-2020, 11:57)mattman Wrote:
(24-07-2020, 11:01)Indiaantje89 Wrote: Nu nog Editors en KoL

Leuk gevonden!
Thanks!
#39
+ Red Hot Chili Peppers
#40
Festivals van dit formaat kunnen aankondigen wat ze willen, maar de kans er in juni/juli al 50K+ bezoekers op een grasveld rond rennen is bijzonder klein.
#41
(11-09-2020, 11:08)7up Wrote: Festivals van dit formaat kunnen aankondigen wat ze willen, maar de kans er in juni/juli al 50K+ bezoekers op een grasveld rond rennen is bijzonder klein.

Zijn sneltestjes geen oplossing, als een vaccin (nog even) niks wordt?

Promotor van R+L is dat in ieder geval aan het bekijken en ik veronderstel dat ze niet de enigen zijn.
#42
Laten we aub wel positief blijven. Ik heb voor heeel veeeel concerten/festivals tickets liggen en wij willen er verdomme weer eens op uit in muziekland.
#43
(12-09-2020, 17:28)pudpong3 Wrote: Laten we aub wel positief blijven. Ik heb voor heeel veeeel concerten/festivals tickets liggen en wij willen er verdomme weer eens op uit in muziekland.

idem.
ik ben er onderhand wel helemaal klaar mee.
tijd voor muziek en een biertje.
dat 2021 maar een top jaar zal worden wat phoe, treurnis troef dit jaar tot dusver
#44
Kendrick Lamar naar Opener. Die komt dus gelukkig zijn data inhalen.

Op zich een prachtige combo met Gorillaz. 21P kan dan mooi in het FNM slot. Als ze op Pinkpop op het zijpodium willen staan, moet RW dit ook wel lukken.
#45
(16-09-2020, 15:03)mattman Wrote: Kendrick Lamar naar Opener. Die komt dus gelukkig zijn data inhalen.

Op zich een prachtige combo met Gorillaz. 21P kan dan mooi in het FNM slot. Als ze op Pinkpop op het zijpodium willen staan, moet RW dit ook wel lukken.
van mijn part mag men FNM op alle dagen zetten behalve zaterdag, of zelfs verzetten naar 2022. Want ik kan onmogelijk op de werchter zaterdag aanwezig zijn
#46
https://m.youtube.com/watch?v=UmN8Yfe7n0w

‘Alleen God kan u nog helpen. En Ticketswap.’
#47
Na de Mad Cool aankondiging zie ik HAIM, Anderson Paak en Phoebe Bridgers wel terugkeren naar RW volgend jaar. Driewerf hoera.
#48
Driewerf hoera voor giffriday bedoel je
#49
(25-11-2020, 14:34)mattman Wrote: Na de Mad Cool aankondiging zie ik HAIM, Anderson Paak en Phoebe Bridgers wel terugkeren naar RW volgend jaar. Driewerf hoera.

Volgend jaar? Misschien, als het een beetje meezit, 2023.
#50
Ik ben optimistisch voor 2022.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)