Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2020 - 12 t/m 14 juni
(11-12-2019, 20:36)Uplift Wrote:
(10-12-2019, 13:52)thomas9790 Wrote: Ik wilde vroeger eigenlijk architect worden. Komt Lana nog trouwens?

Tot je Willies comments over architecten las op Graz?

Heb effe "architect" ingetypt in de zoekbalk rechtsboven en heb een goede tijd gehad. Thanks.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
(11-12-2019, 21:04)thomas9790 Wrote:
(11-12-2019, 20:36)Uplift Wrote:
(10-12-2019, 13:52)thomas9790 Wrote: Ik wilde vroeger eigenlijk architect worden. Komt Lana nog trouwens?

Tot je Willies comments over architecten las op Graz?

Heb effe "architect" ingetypt in de zoekbalk rechtsboven en heb een goede tijd gehad. Thanks.

thx voor de tip
Underworld in Polen op de vrijdag, voor wat het waard is qua kansen op zaterdagheadliner.
(12-12-2019, 02:04)hythloth Wrote: Underworld in Polen op de vrijdag, voor wat het waard is qua kansen op zaterdagheadliner.
Lijkt me niet dat ze die al laatste bekend maken.
Lijkt me dat ze nog wachten op 1 grote naam, zoals de laatste keer met Arctic Monkeys, die hun hele tour ineens bekend maken. Echter geen idee welke act dat zou kunnen/moeten zijn.

Kijkende naar de ticketprijzen, en de huidige 2 headliners, verwacht ik nog wel iets 'groots', anders zou ik niet weten waarom de kaarten zo duur moeten zijn.
Arcade Fire viert 10 jaar The Suburbs.
15 jaar Funeral waren de geruchten. Dan kunnen ze The Suburbs over 5 jaar uit de kast trekken om nog eens te mogen headlinen.
Haha ik heb dit letterlijk uit mijn neus gepeuterd, maar het blijkt dus nog half waar te zijn ook.

Dat zou iig deze affiche van BKS compleet maken; een soort Efteling van de indie, zeg maar.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
The National en IDLES spelen op zondag 14 juni op Athene Rocks. Dus na daverende optredens op DTRH, Paaspop, en Lowlands, komt IDLES mogelijk eindelijk naar Best Kept!
Nog altijd niet live gezien, dus laat maar komen!
Afdankertje.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
(12-12-2019, 20:45)hythloth Wrote: The National en IDLES spelen op zondag 14 juni op Athene Rocks. Dus na daverende optredens op DTRH, Paaspop, en Lowlands, komt IDLES mogelijk eindelijk naar Best Kept!
Allebei op dezelfde dag en ik kom ook.
IDLES zou in de huidige situatie zelfs de meest edgy naam op de BKS-affiche zijn.
(12-12-2019, 13:53)Uplift Wrote: Haha ik heb dit letterlijk uit mijn neus gepeuterd, maar het blijkt dus nog half waar te zijn ook.

Dat zou iig deze affiche van BKS compleet maken; een soort Efteling van de indie, zeg maar.

niet letterlijk!!!!
ik heb daar zoooo een hekel aan.
mensen die zeggen:"ik heb daar letterlijk en figuurlijk........"

zeg tijdens t zappen een vrouw bij 'hotter dan my daughter' zeggen
"ik heb daar letterlijk en figuurlijk, schijt aan"!!!

GATVERDAMME!!!!!
[+] 7 users say Thank You to kesselman for this post
Zoals Joris al zegt.....

IDLES was cool in 2019.
Zzzzzz
(13-12-2019, 10:02)Indiaantje89 Wrote: Zoals Joris al zegt.....

IDLES was cool in 2019.

Hoor jezelf bezig man.
(13-12-2019, 11:54)mattman Wrote:
(13-12-2019, 10:02)Indiaantje89 Wrote: Zoals Joris al zegt.....

IDLES was cool in 2019.

Hoor jezelf bezig man.
Hap...

Nee zelfs Paaspop was BKS nog voor.
Het gaat niet om 'voor' of 'eerder', maar over beschikbaarheid. Als ze tijdens Paaspop wel touren en tijdens BKS dan houdt het toch snel op? Als jij dat dan gaat ophangen aan 'te laat geboekt' of 'mosterd na de maaltijd' zit je jezelf enkel in de weg. Met het huidige festivallandschap rouleren artiesten nu eenmaal veel, en ik zie daar geen probleem in.
IDLES was cool op paaspop en lowlands (ik was er zelf bij)
IDlES op BKS wordt weer net zo cool of nog cooler.
En eventueel in 2021 ook. Waarom? Omdat het een goede band is. PUNT.
(13-12-2019, 12:26)BigBird Wrote: Het gaat niet om 'voor' of 'eerder', maar over beschikbaarheid. Als ze tijdens Paaspop wel touren en tijdens BKS dan houdt het toch snel op? Als jij dat dan gaat ophangen aan 'te laat geboekt' of 'mosterd na de maaltijd' zit je jezelf enkel in de weg. Met het huidige festivallandschap rouleren artiesten nu eenmaal veel, en ik zie daar geen probleem in.
Dat gaat er wel degelijk om. Ondertussen heb ik IDLES nu al 3x gezien.. dan hoeft dat voor mij niet perse een 4e keer te zijn. Er zijn vast andere acts die eveneens kwalitatief zijn en iets vernieuwenders zijn in dat opzicht. Heel Graz heeft IDLES nu toch wel gezien ondertussen?

En heeft niet als enkele van dat soort bands er tussen zitten. Maar heel de line-up moet er niet uit bestaan. En dat is op dit moment nog wel het geval.
We zullen jouw betoog over de line-up van Pinkpop hier maar ff buiten beschouwing laten.
Er zijn zijn zeven podia, je hoeft niet per se naar IDLES te gaan moesten ze er staan. Wat is er trouwens mis met bands verschillende keren zien? Er zijn mensen die bands als The Cure, Tool, Radiohead gewoonweg volgen als ze door Europa touren - niet dat die vergelijking per se steek houdt, want ander kaliber maar toch. Verzadiging (want, daar lijk je naar te hinten volgens mij) begint inderdaad na x-aantal jaren bij een niche festival de kop op te steken maar volgens mij is een metalfestival als Graspop ofzo een beter voorbeeld in dit geval dan BKS, zeker nadat ze dit jaar een nieuw podium hebben geïntroduceerd om het festival wat meer diepgang te geven en in de breedte te werken.
Bands als Radiohead of The Cure (heel) vaak zien vind ik prima te onderbouwen. Die wisselen enorm af in hun setlists en iedere show is daarom uniek. IDLES speelt in principe al anderhalf jaar dezelfde setlist. Dat is niet te vergelijken.
(13-12-2019, 13:33)Flair Wrote: We zullen jouw betoog over de line-up van Pinkpop hier maar ff buiten beschouwing laten.
Dat hoeft niet hoor? Ik kan mezelf prima verantwoorden daarvoor.

Ieder festival bekijk ik uit ander perspectief. Mijn verwachtingen van Pinkpop zijn stukken anders dan dat van BKS. Dat is toch niet zo raar toch? En van Paaspop verwacht ik ook wat anders dan van Le Guess Who...

@Kreuz: En ja leuk 7 podia... maar daar kan je er ook gewoon 3 van af strepen als serieus podia. Er zal vast genoeg moois bij komen hoor, maar goed zolang die namen er niet zijn kan ik daar ook niks over zeggen. Ik zit alleen niet per direct op IDLES te wachten. Dat ze cool waren in 2019 was natuurlijk ook met een knipoog bedoeld. Maar staan niet bovenaan mijn wishlist op dit moment/


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)