Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2019 - 31 mei t/m 2 juni
Geen idee, ik zuip alleen het gemeenschappelijke bier op, zo hypocriet ben ik dan wel weer.
Mijn belangrijkste reden om niet te trouwen is dat ik mezelf die speeches door familieleden vol met al mijn fuck-ups van vroeger kan besparen.
(18-01-2019, 13:53)Melliw Naj Wrote:
(18-01-2019, 13:51)thomas9790 Wrote:
(18-01-2019, 13:46)Willie Wrote:
(18-01-2019, 13:43)thomas9790 Wrote: Trouwen is wel echt achterhaald hoor. Duidelijk door een Amerikaan geschreven.

Ik vind trouwen ook ouderwets en volslagen debiel, maar het zal je verbazen hoe veel mensen nog daadwerkelijk trouwen, ook nog na 15 jaar relatie met al schoolgaande kinderen.

Tuig van de richel. En dan ook nog in gemeenschap van goederen zeker?

Ik dacht dat jij ook in gemeenschap van goederen wilde trouwen?

Ik leer wel iets op mijn studie, kom op hee.
(18-01-2019, 13:09)Uplift Wrote: Bestaat er volgens jou ook zoiets als een zeikerige mannenact? En zou je je dan ook zorgen maken dat die er staan om een quotum te halen?

Léés/hoor je jezelf überhaupt als je zo'n onzin vertelt?

Zeker. Die staan er ook, maar behoorlijk minder dan de vrouwelijke wederhelften dus. Maar misschien had ik het vrouwelijke singer/songwriters moeten noemen. Klinkt wat sympathieker/objectiever en is in de praktijk even kut. Net als hun mannelijke tegenhangers overigens voordat ik dat verwijt weer krijg.

En ik ik lees/hoor mezelf als ik iets post en het is geen onzin. Nu jij weer.
(18-01-2019, 13:43)thomas9790 Wrote: Trouwen is wel echt achterhaald hoor. Duidelijk door een Amerikaan geschreven.

Da's fiscaal voordeliger in Amerika.

En per Blake moeten we vooral niet dat sad boy label gebruiken: https://www.billboard.com/articles/news/...-statement
Maar hoe doe je het als samenwonend stel in Amerika dan fiscaal netter door niet te trouwen?
Ach in Nederland denken we ook nog steeds dat een kind niet van een ander kan zijn als je getrouwd bent #hadmattiemaarmoetentrouwen
Ach, in Nederland denken veel mensen überhaupt nog dat kinderen krijgen een goed idee is..
[+] 2 users say Thank You to TheUncleG for this post
Dat is een wereldwijd probleem. Maar hoe is dat gelinkt aan trouwen?

Edit: natuurlijk, er bestaan zat landen waar je met kinderen mag trouwen.
(18-01-2019, 15:49)Willie Wrote: Dat is een wereldwijd probleem. Maar hoe is dat gelinkt aan trouwen?

Edit: natuurlijk, er bestaan zat landen waar je met kinderen mag trouwen.

Omdat trouwen en kinderen krijgen qua verwachtingen in elkaars verlengde liggen en wat mij betreft beide een achterhaald en slecht idee zijn.

Edit: en nu we het hier toch vaak hebben over toxic sterotyperingingen, vind ik het beeld van een standaard gezin bestaande uit vader, moeder en twee kinderen minstens zo dubieus als een vrouw met een stofzuiger.
[+] 2 users say Thank You to TheUncleG for this post
Het tweede deel is waar, maar ik ben het niet eens met het eerste.
(18-01-2019, 15:44)TheUncleG Wrote: Ach, in Nederland denken veel mensen überhaupt nog dat kinderen krijgen een goed idee is..

Ja man, wie moet er nog foto’s van verre reizen op Instagram gaan zetten als iedereen maar kinderen krijgt.
(18-01-2019, 16:01)Willie Wrote: Het tweede deel is waar, maar ik ben het niet eens met het eerste.

Dat snap ik, er is bijna niets persoonlijker dan een kinderwens. Er is in principe ook niets mis met het krijgen van kinderen vanuit een sterke kinderwens. 

Alleen vind ik de vanzelfsprekendheid en sociale druk rondom het (niet) krijgen (willen) van kinderen oprecht een groot probleem.
Kinderen verwekken draagt bij aan de sociale onderdrukking van vrouwen, daarom doe ik het.

BKS ben ik niet bij omdat ik met mijn kind in Japan zit, zodat mijn vriendin daar een Insta-verslag van kan maken. Zij stofzuigt ook.

Ik heb de nieuwe James Blake nog niet gehoord.
[+] 7 users say Thank You to Gunnar for this post
(18-01-2019, 16:13)TheUncleG Wrote:
(18-01-2019, 16:01)Willie Wrote: Het tweede deel is waar, maar ik ben het niet eens met het eerste.

Dat snap ik, er is bijna niets persoonlijker dan een kinderwens. Er is in principe ook niets mis met het krijgen van kinderen vanuit een sterke kinderwens. 

Alleen vind ik de vanzelfsprekendheid en sociale druk rondom het (niet) krijgen (willen) van kinderen oprecht een groot probleem.

Het omgekeerde is natuurlijk ook waar. Dat we ons met z’n allen wijsmaken dat je tot je 40ste vooral zo hard mogelijk moet werken, alles van de wereld moet zien en geen enkel evenement mag missen. Zo hard dat mensen inderdaad gaan geloven dat ze geen kinderen willen.
Net zoals het soyboy ding is dit wel een heel erg twijfelachtige definitie vol met interne tegenstellingen.
(18-01-2019, 16:17)Gerblansky Wrote:
(18-01-2019, 16:13)TheUncleG Wrote:
(18-01-2019, 16:01)Willie Wrote: Het tweede deel is waar, maar ik ben het niet eens met het eerste.

Dat snap ik, er is bijna niets persoonlijker dan een kinderwens. Er is in principe ook niets mis met het krijgen van kinderen vanuit een sterke kinderwens. 

Alleen vind ik de vanzelfsprekendheid en sociale druk rondom het (niet) krijgen (willen) van kinderen oprecht een groot probleem.

Het omgekeerde is natuurlijk ook waar. Dat we ons met z’n allen wijsmaken dat je tot je 40ste vooral zo hard mogelijk moet werken, alles van de wereld moet zien en geen enkel evenement mag missen. Zo hard dat mensen inderdaad gaan geloven dat ze geen kinderen willen.

Waarvan is dit exact het tegenovergestelde?
(18-01-2019, 16:26)TheUncleG Wrote:
(18-01-2019, 16:17)Gerblansky Wrote:
(18-01-2019, 16:13)TheUncleG Wrote:
(18-01-2019, 16:01)Willie Wrote: Het tweede deel is waar, maar ik ben het niet eens met het eerste.

Dat snap ik, er is bijna niets persoonlijker dan een kinderwens. Er is in principe ook niets mis met het krijgen van kinderen vanuit een sterke kinderwens. 

Alleen vind ik de vanzelfsprekendheid en sociale druk rondom het (niet) krijgen (willen) van kinderen oprecht een groot probleem.

Het omgekeerde is natuurlijk ook waar. Dat we ons met z’n allen wijsmaken dat je tot je 40ste vooral zo hard mogelijk moet werken, alles van de wereld moet zien en geen enkel evenement mag missen. Zo hard dat mensen inderdaad gaan geloven dat ze geen kinderen willen.

Waarvan is dit exact het tegenovergestelde?

Van de sociale druk die voorschrijft dat je kinderen moet krijgen omdat dat nou eenmaal zo hoort.

Het is inderdaad extreem persoonlijk dus het generiek definieren als “een slecht idee” is wel erg zwart wit.
Makkelijk antwoord: ‘Dat ongeveer’
Ik geef de moeder van JW de schuld, dat werkt altijd.
(18-01-2019, 16:19)Uplift Wrote: Net zoals het soyboy ding is dit wel een heel erg twijfelachtige definitie vol met interne tegenstellingen.

Kom, jij hebt stiekem de karoakeversie van Proud of your boy de hele dag aan staan. Welke ontbijtgraansoorten heb jij trouwens genoemd bij je inauguratie?
Dat ik als gitaarbandjes fetisjist dat Crack Cloud volledig heb gemist..damn wat een fijn bandje zeg!
Even terugkomend hierop,

(18-01-2019, 16:17)Gerblansky Wrote:
(18-01-2019, 16:13)TheUncleG Wrote:
(18-01-2019, 16:01)Willie Wrote: Het tweede deel is waar, maar ik ben het niet eens met het eerste.

Dat snap ik, er is bijna niets persoonlijker dan een kinderwens. Er is in principe ook niets mis met het krijgen van kinderen vanuit een sterke kinderwens. 

Alleen vind ik de vanzelfsprekendheid en sociale druk rondom het (niet) krijgen (willen) van kinderen oprecht een groot probleem.

Het omgekeerde is natuurlijk ook waar. Dat we ons met z’n allen wijsmaken dat je tot je 40ste vooral zo hard mogelijk moet werken, alles van de wereld moet zien en geen enkel evenement mag missen. Zo hard dat mensen inderdaad gaan geloven dat ze geen kinderen willen.

Het verschil is dat het maatschappelijk geaccepteerd is om aan mensen die in redelijk lange relaties zitten te vragen wanneer de kinderen eraan komen, terwijl je niemand hoort vragen wanneer iemand nou zijn/haar eerste Glastonbury/Berlin Atonal/Berghain-watersport-feestje gaat beleven.
(18-01-2019, 20:07)dave Wrote: Dat ik als gitaarbandjes fetisjist dat Crack Cloud volledig heb gemist..damn wat een fijn bandje zeg!

Hier nog zo eentje
(19-01-2019, 11:25)pixie6666 Wrote:
(18-01-2019, 20:07)dave Wrote: Dat ik als gitaarbandjes fetisjist dat Crack Cloud volledig heb gemist..damn wat een fijn bandje zeg!

Hier nog zo eentje

Heb het gisteravond ook geluisterd, klinkt zeker goed.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)