Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2023
Klopt. Was weinig tot niets van te merken. Zet zoiets dan door... maar het winstmodel staat een dergelijke gestage opbouw naar een sterk, duurzaam concept veelal in de weg. Niet enkel dat; ook de strategie van het moederbedrijf. Als je op wil wegen tegen Mojo en niet kapot geconcurreerd wil worden, moet je snel kunnen groeien en op basis van volume/omzet groeien. Dat staat een doordachte programmering gewoon in de weg en dat zie je ook terug bij de overgrote meerderheid van de commerciële festivals..
Reply
Dat vind ik zo tof aan Misty Fields. Die blijven bij hun kleinschalige recept, maar weten wel ieder jaar pareltjes te boeken.
Al heeft dat kleinschalige wel tot gevolg dat de camping erbarmelijk is, wachttijden bij de eetstands bizar kunnen zijn (aanbod veel te karig) en de toiletten zijn berekend op een festival van 500 mensen of zo.
Reply
(29-01-2023, 15:26)Timothy\s Monster Wrote: Dat vind ik zo tof aan Misty Fields. Die blijven bij hun kleinschalige recept, maar weten wel ieder jaar pareltjes te boeken.
Al heeft dat kleinschalige wel tot gevolg dat de camping erbarmelijk is, wachttijden bij de eetstands bizar kunnen zijn (aanbod veel te karig) en de toiletten zijn berekend op een festival van 500 mensen of zo.
Maifeld Derby en Haldern Pop blijven dit ook goed doen. (Oordeel ik van een afstandje, nog niet geweest, maar affiches vallen mij al jaren op.) 

En LGW en ook Incubate waren iig tot en met 2017 partners. (Ze stonden vermeld op de posters, wat het verder precies inhield weet ik ook niet.)
Reply
Word net wakker uit een lange powernap, blijkt dat 'Sufjan Stevens plays Age of Adz' de zaterdagheadliner wordt. Is het al dinsdag?
Reply
(30-01-2023, 00:05)eloelo Wrote: Word net wakker uit een lange powernap, blijkt dat 'Sufjan Stevens plays Age of Adz' de zaterdagheadliner wordt. Is het al dinsdag?

En Bjork heeft net data bekend gemaakt, maar geen NLse. Dan moet ze wel op BKS staan!

(Want Nederland overslaan doet Bjork nooit, toch?)
Reply
Wat nieuwe namen vandaag van min of meer vergelijkbare festivals, min of meer in de buurt en min of meer in dezelfde periode maakt de optie 'headliner met embargo' nog niet veel waarschijnlijker. Northside komt bijvoorbeeld met een vreselijke lijst waar niet zo'n naam bij staat.
Reply
Ach, ik verwacht er ook niet veel van dit jaar. Na 10 jaar vind ik het ook wel welletjes eigenlijk, was een mooie tijd.
Reply
The Smile heeft net data bekend gemaakt voor Noord-Amerika in juno en julo. Verder zijn er ook geen geruchten of aanwijzingen dat een naam van het kaliber The Cure een tour bekend zal maken... sowieso is begin juni praktisch om de hoek. Veel festivals in juli zijn nu volop hun namen aan het bekend maken. Dit is gewoon één groot mysterie.
Reply
Ik heb een beetje zo'n gevoel als wanneer ik een oudejaarslot heb. Je weet dat je niets gaat winnen, maar je fantaseert over wat je met al je miljoenen gaat doen.

Ik weet wel dat het tegen gaat vallen, maar als je vandaag dan Björk en The Smile tours zie aankondigen, en als Pulp, Blur en The Cure ook nog evt wellicht heel misschien zouden kunnen, dan betrap ik mezelf er toch op dat ik hoop dat er toch 2 van zulke namen gaan komen.
Reply
Interpol / Bon Iver / M83
Reply
(30-01-2023, 15:41)Empty030 Wrote: Ik heb een beetje zo'n gevoel als wanneer ik een oudejaarslot heb. Je weet dat je niets gaat winnen, maar je fantaseert over wat je met al je miljoenen gaat doen.

Ik weet wel dat het tegen gaat vallen, maar als je vandaag dan Björk en The Smile tours zie aankondigen, en als Pulp, Blur en The Cure ook nog evt wellicht heel misschien zouden kunnen, dan betrap ik mezelf er toch op dat ik hoop dat er toch 2 van zulke namen gaan komen.

Maar Björk, The Smile en Blur kun je gezien hun tourschema toch al min of meer uitsluiten? Pulp als headliner zou ik een zwaktebod vinden (puur objectief hoor, ik vind Pulp prima al hoeft een 2e reünie niet natuurlijk) en The Cure is pure speculatie... ik gok dat The Cure eerder iets wordt voor de tweede helft van de zomer.
Reply
(30-01-2023, 15:54)Uplift Wrote:
(30-01-2023, 15:41)Empty030 Wrote: Ik heb een beetje zo'n gevoel als wanneer ik een oudejaarslot heb. Je weet dat je niets gaat winnen, maar je fantaseert over wat je met al je miljoenen gaat doen.

Ik weet wel dat het tegen gaat vallen, maar als je vandaag dan Björk en The Smile tours zie aankondigen, en als Pulp, Blur en The Cure ook nog evt wellicht heel misschien zouden kunnen, dan betrap ik mezelf er toch op dat ik hoop dat er toch 2 van zulke namen gaan komen.

Maar Björk, The Smile en Blur kun je gezien hun tourschema toch al min of meer uitsluiten? Pulp als headliner zou ik een zwaktebod vinden (puur objectief hoor, ik vind Pulp prima al hoeft een 2e reünie niet natuurlijk) en The Cure is pure speculatie... ik gok dat The Cure eerder iets wordt voor de tweede helft van de zomer.
Ja inderdaad, je kunt ze met 99,99% zekerheid uitsluiten, maar dat het nog zou kunnen omdat ze tijdens BKS weekend nog geen data hebben, (of nog 1 dag over zoals Blur), maakt bij mij dat ik er volledig onterecht toch een beetje op hoop. 

Pulp is misschien nog wel de meest waarschijnlijke, maar inderdaad ook de minst bijzondere van deze vijf. Maar wel een persoonlijke favoriet, zij mogen van mij zeker komen headlinen, hoewel ik je kritiek wel begrijp.

(En Lana Del Rey kan aan het lijstje toegevoegd worden, wat heel misschien komt, maar zeer waarschijnlijk niet, want zij staat eind mei begin juni (week voor BKS) in Brazilie.)
Reply
Eerste namen!!

https://www.bestkeptsecret.nl/line-up/
[+] 16 users say Thank You to Roel87 for this post
Reply
The Smile kan overigens obv die tourdata nog steeds.
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=0LTgNVwfMAE
Reply
Thom Yorke had al verklapt dat The Smile dit jaar geen festivals doen. Zullen dan wel in de herfst ofzo terugkeren naar Europa.
Reply
Volgende week komen ze (pas) met de line-up:

Next week we will release the vast majority of our program. After which all weekend ticket and accommodation sales will start as well.
Welcome to our three day infinity. Lose yourself in our spaceless haze of hidden secrets, and find us where music takes us...
Reply
Volgende week pas namen. Kansloos kutfestival is het geworden zeg.
Reply
Volgende week pas nieuwe namen. Wat een bizar slechte marketing...
Reply
Haha, 3 tegelijk.
Reply
Dat een van de twee zinnen DTRH-speak is, voorspelt ook weinig goeds.
Reply
(30-01-2023, 17:07)Uplift Wrote: Dat een van de twee zinnen DTRH-speak is, voorspelt ook weinig goeds.

Ze noemen het zelfs "a three day infinity". Ik voorzie echt enkel weekendtickets, kleinschaliger, geen ONE meer.
Reply
Een groot deel van BKS' merk is de ONE met het bijbehorende meer, die gaan ze echt niet afschaffen.
Reply
(30-01-2023, 17:23)hythloth Wrote: Een groot deel van BKS' merk is de ONE met het bijbehorende meer, die gaat ze echt niet afschaffen.

Dan moet je ook grote namen blijven boeken. De vraag is of ze dat gelukt is, deze vertraging is niet zomaar.
Reply
(30-01-2023, 17:07)Uplift Wrote: Dat een van de twee zinnen DTRH-speak is, voorspelt ook weinig goeds.

Ook gewoon de woorden "spaceless haze", heeft de discountversie van ChatGPT dat geschreven?
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)