Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - 1996Customer - 20-01-2016

Piet Knaak Wrote:Ik zit te leren voor een hertentamen morgen. Maar dit is ook interessant. Ook al ga ik niet PS.

Damn you internet.
Nu al herexamens ? In december ? Whut ?


Primavera Sound - Sphinx - 20-01-2016

Mijn tentamen is pas dinsdag dus ik heb nog zat tijd. Big Grin


Primavera Sound - Piet Knaak - 20-01-2016

1996Customer Wrote:
Piet Knaak Wrote:Ik zit te leren voor een hertentamen morgen. Maar dit is ook interessant. Ook al ga ik niet PS.

Damn you internet.
Nu al herexamens ? In december ? Whut ?

Het is januari. Maar ja, ik heb vier lesblokken. Deze week is de hertentamen week van lesblok één. Volgende week de tentamens van lesblok twee. In februari start lesblok drie.


Primavera Sound - 1996Customer - 20-01-2016

Piet Knaak Wrote:
1996Customer Wrote:
Piet Knaak Wrote:Ik zit te leren voor een hertentamen morgen. Maar dit is ook interessant. Ook al ga ik niet PS.

Damn you internet.
Nu al herexamens ? In december ? Whut ?

Het is januari. Maar ja, ik heb vier lesblokken. Deze week is de hertentamen week van lesblok één. Volgende week de tentamens van lesblok twee. In februari start lesblok drie.
Soms vergeet ik dat dit een gemengd Nederland-België forum is, kan mijn verbazing wel verklaren. Alvast veel succes vriend


Primavera Sound - Uplift - 20-01-2016

Haha, het is nu al "gemengd"


Primavera Sound - 1996Customer - 20-01-2016

Uplift Wrote:Haha, het is nu al "gemengd"
Wat is er mis met die term misschien ?
Of verkies je "Het heterogeen geheel van muziek connaiseurs der lage landen" ?


Primavera Sound - Uplift - 20-01-2016

Gast, je hebt geen idee hoe oer-Nederlands Graz ooit is geweest. En dan vooral boven de rivieren-Nederlands. Nog niet zo lang geleden waren wij hier paria's.


Primavera Sound - Piet Knaak - 20-01-2016

Het is een Nederlands forum waar toevallig ook Belgen en Limburgers komen Wink

Maar bedankt, komt goed. Hoop ik.


Primavera Sound - Uplift - 20-01-2016

Volgens de site van PS nog een uur? Of wat voor domme mindfuck is dat nu weer?
In elk geval: hoe kutter de jamen, hoe meer gemarketeerd alles is. Dus LCD Soundsystem en Tame Impala of zo.


Primavera Sound - matthijs603 - 20-01-2016

Uplift Wrote:Gast, je hebt geen idee hoe oer-Nederlands Graz ooit is geweest. En dan vooral boven de rivieren-Nederlands. Nog niet zo lang geleden waren wij hier paria's.

Wat val je voor iemand die regelmatig (terecht) wijst op de veranderlijkheid van cultuur toch vaak terug op Graz 1.

Anyway, die launch is dus niet om 18:00. Zou lachen zijn als ze dit filmpje gewoon nog weken laten draaien.


Primavera Sound - BigBird - 20-01-2016

Dus Fanboys gaan nu uren naar een getekend raketje kijken?


Primavera Sound - eloelo - 20-01-2016

Hij telt wel af in ieder geval, 35 seconden nu.


Primavera Sound - Roel87 - 20-01-2016

Tot 21u naar een raket kijken Smile .


Primavera Sound - BigBird - 20-01-2016

Als ze met echt heel goed programma komen wil ik weer eens gaan. Maar dan moet Radiohead er minimaal bijzitten, of Lana.


Primavera Sound - Uplift - 20-01-2016

matthijs603 Wrote:
Uplift Wrote:Gast, je hebt geen idee hoe oer-Nederlands Graz ooit is geweest. En dan vooral boven de rivieren-Nederlands. Nog niet zo lang geleden waren wij hier paria's.

Wat val je voor iemand die regelmatig (terecht) wijst op de veranderlijkheid van cultuur toch vaak terug op Graz 1.

Anyway, die launch is dus niet om 18:00. Zou lachen zijn als ze dit filmpje gewoon nog weken laten draaien.
Graz nu is een veel leukere community. Graz meets zijn dan ook niet beperkt tot een soort van inner circle. Maar 1 was gewoon een beter forum, ja.

Maar nu hebben we Willie, dat biedt wel wat troost.


Primavera Sound - eloelo - 20-01-2016

Naar die raket kijken tot je een ons weegt, en dan alleen LCD bekend maken.


Primavera Sound - Uplift - 20-01-2016

BigBird Wrote:Als ze met echt heel goed programma komen wil ik weer eens gaan. Maar dan moet Radiohead er minimaal bijzitten, of Lana.
Jij was toch geen Radiohead fan?

En zoals bij andere majors komen de gouden jaren wellicht niet terug, hoor.


Primavera Sound - BigBird - 20-01-2016

Björk nog optie? Hoe zou het met haar gaan, arme vrouw na de scheiding.


Primavera Sound - Stefan - 20-01-2016

Die cancelt toch.


Primavera Sound - kurtje - 20-01-2016

Uplift Wrote:
matthijs603 Wrote:
Uplift Wrote:Gast, je hebt geen idee hoe oer-Nederlands Graz ooit is geweest. En dan vooral boven de rivieren-Nederlands. Nog niet zo lang geleden waren wij hier paria's.

Wat val je voor iemand die regelmatig (terecht) wijst op de veranderlijkheid van cultuur toch vaak terug op Graz 1.

Anyway, die launch is dus niet om 18:00. Zou lachen zijn als ze dit filmpje gewoon nog weken laten draaien.
Graz nu is een veel leukere community. Graz meets zijn dan ook niet beperkt tot een soort van inner circle. Maar 1 was gewoon een beter forum, ja.

Maar nu hebben we Willie, dat biedt wel wat troost.
Stelletje brave oude BKS'ers zijn de mensen geworden. Heb ook het idee dat er maar zo'n 6 mensen actief zijn hier. Veel te on-topic ook.


Primavera Sound - Uplift - 20-01-2016

BigBird Wrote:Björk nog optie? Hoe zou het met haar gaan, arme vrouw na de scheiding.
Ga je jezelf alsnog outen als "op zoek"?


Primavera Sound - BigBird - 20-01-2016

Ik ben altijd op zoek, sta ook op een datingsite, maar zonder resultaat. Die profielen van sommige vrouwen zijn trouwens goud.


Primavera Sound - Stefan - 20-01-2016

Pitch hint ook trouwens naar iets. LCD Soundsystem past daar ook wel.

Edit: Oh laat maar die namen zijn al bekend.


Primavera Sound - Uplift - 20-01-2016

BigBird Wrote:Ik ben altijd op zoek, sta ook op een datingsite, maar zonder resultaat. Die profielen van sommige vrouwen zijn trouwens goud.
Fascinerend.


Primavera Sound - BigBird - 20-01-2016

Van die vrouwen die zeggen: als je voor mij kiest, kies je ook voor mijn kat

Dan lig ik gewoon dubbel hoor