Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - meisbaer2 - 12-10-2015

BigBird Wrote:Op Werchter vond ze haar set op mainstage wel goed gaan in die intieme setting. Kan me nog interview op tv herinneren toen vraag werd gesteld op podium niet te groot was. Geen idee wat de recensies toen waren van dat optreden, zag er wel mooi uit op tv.

Ik kan me herinneren dat de rustige nummers wel wat wegvielen, maar zodra ze wat hardere (oudere) nummers deed, ging het veel beter. Was wel een mooi optreden, voor zover ik me het kan herinneren. We vonden toen ook wel dat ze in de tent waarschijnlijk veel beter uit de verf was gekomen.


Primavera Sound - Stefan - 13-10-2015

In houten letters schijnt ergens in Barcelona Wilco te staan. Dus schrijf maar op.

Edit: kan ook voor Vida Festival zijn.

Edit 2: Het is voor Vida Festival


Primavera Sound - Diet - 02-11-2015

In principe komt er morgen of dinsdag een eerste naam indien ze hetzelfde patroon van de voorbije jaren aanhouden (grote naam aankondigen vlak voor de ticketprijs omhoog gaat).


Primavera Sound - BigBird - 02-11-2015

Ik vermoed dat ze een act hebben die een The Strokes-achtige booking zal zijn, dus een 1-off optreden.


Primavera Sound - Stefan - 02-11-2015

Zal wel iets worden als Beck - Black Sabbath - Beach House. Of een one-off als Tool idd.


Primavera Sound - Uplift - 02-11-2015

Black Sabbath? Tool?


Primavera Sound - Stefan - 02-11-2015

Nee, laat maar. Black Sabbath kan niet meer helaas.


Primavera Sound - timvank - 12-11-2015

Quote:Record Store Day ES @RSD_Spain 9 nov
Hoy lunes sólo vamos a decir una cosa: huele a Radiohead en el Primavera Sound Festival 2016.
(GoogleTranslate zegt: This Monday we're just going to say one thing: it smells of Radiohead on the Primavera Sound Festival 2016)

Hoe serieus je dit moet nemen weet natuurlijk niemand, maar Yorke met z'n showtje is wel een reële optie?


Primavera Sound - Uplift - 12-11-2015

Dat is inderdaad waar het op zal neerkomen. Als ze natuurlijk ook nog eens Greenwood strikken, moet men het wel gaan overwegen.


Primavera Sound - Indiaantje89 - 10-12-2015

Hier blijft het ook best stil overigens?


Primavera Sound - BigBird - 10-12-2015

De hype reunie lcd-soundsystem mag pas door coachella bekend gemaakt worden.


Primavera Sound - Uplift - 10-12-2015

Als daar een hype rond is, mogen we zowel de boeken dicht doen.


Primavera Sound - Diet - 10-12-2015

Volgens een van de organisatoren komt er dit jaar geen aankondiging voorafgaand aan de poster release, vermoedelijk omdat ze geen enkele naam hebben waar echt een wow-gevoel aan vasthangt.

Met andere woorden: Beck - PJ Harvey - Sigur Ros - LCD Soundsystem - Massive Attack - Tame Impala. Zoiets.


Primavera Sound - Loov - 10-12-2015

Ja hoef ik ook niet te gaan.


Primavera Sound - Snackbarharses - 10-12-2015

Diet Wrote:Volgens een van de organisatoren komt er dit jaar geen aankondiging voorafgaand aan de poster release, vermoedelijk omdat ze geen enkele naam hebben waar echt een wow-gevoel aan vasthangt.

Met andere woorden: Beck - PJ Harvey - Sigur Ros - LCD Soundsystem - Massive Attack - Tame Impala. Zoiets.
Dat zou betekenen dat ze elke avond 2 headliners op de podia tegenover elkaar hebben staan die samen een dag prima kunnen dragen. En een poster van een groot festival met deze 6 namen groot ipv die uitgekauwde meuk zou een verademing zijn.


Primavera Sound - Uplift - 10-12-2015

Laat me raden...


Primavera Sound - Aron - 10-12-2015

Maar met wat geluk kunnen we al deze acts in onze contreien zien. En het is nu niet dat Sigur Ros of Tame Impala nog hoog op m'n lijstje staan.

Los daarvan: 't is Primavera. Die affiche gaat weer om vingers en duimen bij af te likken zijn. En als je dan 's avonds PJ Harvey kan zien en perfect omkadert (in tegenstelling toch kuch Werchter), tja dan ga je gewoon weer.


Primavera Sound - Stefan - 24-12-2015

Toutpartout heeft in een mailing laten weten dat Wolf Parade weer boekbaar is voor 2016. Ik zeg goed nieuws.


Primavera Sound - Roel87 - 24-12-2015

Tof!!


Primavera Sound - Stefan - 04-01-2016

+ Tortoise


Primavera Sound - Stefan - 12-01-2016

+ Beach House

06-01 Bordeaux, France - Theatre Barbey
06-06 Nantes, France - Stereolux
06-07 Toulouse, France - Bikini
06-12 London, England - Field Day


Primavera Sound - JorisR - 13-01-2016

PJ Harvey zal er ook wel staan, in het weekend van 3-5 juni in de buurt op een festival in Parijs meen ik.


Primavera Sound - BigBird - 13-01-2016

Normaliter eind januari meen ik


Primavera Sound - JorisR - 13-01-2016

Ik ving 26 januari op.


Primavera Sound - Diet - 13-01-2016

In ieder geval 22 januari de poster van This Is Not A Love Song (zelfde weekend in Frankrijk). Elk jaar een stevige overlapping met de 'kleinere' namen op de affiche van Primavera, dus een goede indicatie van wat komen zal.