Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Loov - 22-01-2015

Swans in Audiotorium zou ik voor tekenen hoor. Ik hoop nog steeds dat ze die ook in het concertgebouw gaan plaatsen tijdens Incubate.


Primavera Sound - Uplift - 22-01-2015

Wow ja, fuck.

Nu doet het plots wel pijn Sad


Primavera Sound - Loov - 22-01-2015

Electronica dit jaar is wel meh.


Primavera Sound - Uplift - 22-01-2015

Enorm.


Primavera Sound - Beans - 22-01-2015

Loov Wrote:Electronica dit jaar is wel meh.
Dat viel mij ook op maar het gros van de interessante namen zal wel op Sonar staan natuurlijk.


Primavera Sound - Willie - 22-01-2015

Of er komt nog zo'n Bowers & Wilkins aankondiging. Het viel mij namelijk zelfs op.


Primavera Sound - BigBird - 22-01-2015

Ik sla m over dit jaar. Zeker goed programma, maar ik mis toch iets om speciaal naar Barcelona te gaan. Ik wacht BKS nog eens af, en eventueel PKP. Verder nog wat losse shows doen dit jaar en geld aan een mooie vakantie in sept besteden.


Primavera Sound - Willie - 22-01-2015

Het bijzondere is dat het op 1 festival staat. Ik heb wel vaker beweringen gezien dat sommige line-ups er overheen zouden gaan, maar as is verbrande turf en vaak valt het dan nog tegen.

Meerwaarde voor mij zit hem in The Replacements, Ride, Electric wizard en Spiritualized

Daarnaast vind ik Horses een briljant album, staan er acts die ik graag zie en kan ik wat in halen wat ik vorig jaar heb gemist.

Het is niet geniaal (maar ik heb Swans en Neubauten dus al wel gezien afgelopen jaar, dat geeft nu geen meerwaarde, hoewel ik daar zeker rekening mee hou in mijn schema), maar aangezien ik komend half jaar toch een stuk minder mogelijkheden heb om te pas en te onpas optredens te bekijken ben ik er wel erg blij mee.


Primavera Sound - Uplift - 22-01-2015

Mocht het voor mij financieel/praktisch passen in mei, dan zou ik ook gaan hoor. Dat Roskilde of Melt! hier nog over gaat is deels wishful thinking, deels gebaseerd op het feit dat PS amper met unieke namen afkomt dit jaar.

Voorts wacht ik op LGW? als event waar een shitload goeie dingen samen worden geprogrammeerd. Kijken we naar de affiche van vorig jaar, dan moest deze werkelijk nergens voor onder doen.


Primavera Sound - matthijs603 - 22-01-2015

Volgens mij had iemand het een tijdje terug hier over een (aanstaande) revival van de emo?

Ik vind het iig eigenlijk wel opvallend dat Brand New en American Football hier bij staan.


Primavera Sound - Snackbarharses - 22-01-2015

matthijs603 Wrote:Volgens mij had iemand het een tijdje terug hier over een (aanstaande) revival van de emo?

Ik vind het iig eigenlijk wel opvallend dat Brand New en American Football hier bij staan.
En Mineral.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 22-01-2015

matthijs603 Wrote:Volgens mij had iemand het een tijdje terug hier over een (aanstaande) revival van de emo?

Ik vind het iig eigenlijk wel opvallend dat Brand New en American Football hier bij staan.

Emo gaat echt weer hard tegenwoordig. Mineral staat er ook. Een wat nieuwere naam als The World Is A Beautiful Place & I Am No Longer Afraid To Die (post-rock/emo) zou op Primavera ook niet misstaan.


Primavera Sound - Piet Knaak - 22-01-2015

The Van Pelt waren afgelopen jaar ook ineens weer in Europa. Maar ja, dat was wel een bijzonder klein tourtje.


Primavera Sound - Eraser - 23-01-2015

Worden er ook dagtickets verkocht? Of enkel combi's?

Op Wikipedia stond dat dagtickets aangeboden worden als de affiche (grotendeels) bekend gemaakt is.

Dit jaar ook?


Primavera Sound - Snackbarharses - 23-01-2015

Eerdere jaren waren er altijd dagtickets. Of dat nu weer zo is, weet ik niet. Maar ben je van plan een dagje op en neer naar Barca te gaan?


Primavera Sound - Eraser - 23-01-2015

Iemand die meewil, maar de laatste dag niet kan gaan, dus dan is het beter twee dagtickets te kopen. Zie dat er dagtickets vorig jaar in februari aangekondigd werden (en in 2012 ook zo leert Google).


Primavera Sound - MeneerDeVries - 23-01-2015

Er komen nog namen voor ATP stage bij.


Primavera Sound - Stefan - 23-01-2015

Waar haal je die wijsheid vandaan?


Primavera Sound - Uplift - 23-01-2015

Was vorig jaar ook zo, hoor. Zeg maar, de zout-in-de-wonde namen.


Primavera Sound - Stefan - 23-01-2015

Vorig jaar zaten ze gewoon al in de poster. Kwam alleen nog Future Islands, FKA Twigs en die Hidden stage namen bij.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 23-01-2015

Stefan Wrote:Waar haal je die wijsheid vandaan?

Ik kan niet echt een screenshot plaatsen hier kennelijk, dus even zo:
https://www.facebook.com/atpfestival/photos/a.128022271575.116794.108343761575/10152548503361576/?type=1&theater
De bovenste reactie. Dan op de antwoorden op die reactie klikken en die van ATP zelf lezen.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 23-01-2015

Ik denk ook niet dat alle ATP-stage namen nog bekend gemaakt moeten worden, maar gewoon een paar.


Primavera Sound - Stefan - 23-01-2015

Ah laten we het hopen. Staan wel minder namen per dag op de poster dan vorig jaar.


Primavera Sound - Stefan - 29-01-2015

+ Tori Amos
- Eels


Primavera Sound - Uplift - 29-01-2015

Damn.