Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Uplift - 07-01-2015

BigBird Wrote:Waarom staat Amenra eigenlijk niet op Primavera? Dat zou pas vet zijn
Te hoge productiekost t.o.v. hun DIY-gehalte. Kunnen er weinig of niets uithalen en voor festivals blijft het vaak een te obscure naam. Plus op een Fortarock na tredens ze bijna altijd op in het donker.

Vandaar dat ze ook nog maar één keer in de V.S. tourden.


Primavera Sound - Roel87 - 07-01-2015

Net via Transavia voor een prima prijs mijn vlucht geboekt.


Primavera Sound - Willie - 07-01-2015

Het is ook fucking goedkoop nu, ik heb mijn vlucht al een paar maanden, maar had nu 25 euro goedkoper uitgeweest, als ik een dag langer had gekund zelfs meer (maar dat was een paar maanden geleden ook), dat zit er dit jaar helaas niet in.

Edit: Maar een kamer had dan wel weer duurder geweest en zeker niet meer vlak bij Placa Catalunya.


Primavera Sound - BigBird - 07-01-2015

Ik weet nog niet of ik ga, maar als, dan 124 euro vanaf Eindhoven.


Primavera Sound - Stefan - 07-01-2015

Phoe 69 euro. Als ze vanavond nou gewoon even de line-up droppen.


Primavera Sound - BigBird - 07-01-2015

Vanaf waar vlieg je dan?


Primavera Sound - Stefan - 07-01-2015

Heen dinsdag 26/5 Amsterdam - Barca
Terug maandag 1/6 Barca - Rotterdam

Komt nog 5 euro bij zie ik. Dus 74 euro.


Primavera Sound - Willie - 07-01-2015

Rotterdam - Barcelona van dinsdag tot en met zondag of maandag is 74 incl. administratie, geen koffers, hou daar rekening mee!


Primavera Sound - BigBird - 07-01-2015

Vliegen jullie met Transavia? Stefan, voor die prijs vind ik toch niks met Skyscanner.

Eindhoven is voor mij maar uurtje met trein en ik reis gratis. Koffer pak ik sowieso wel.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 07-01-2015

Ik wacht nog op de line-up, maar als ik ga ga ik wel vliegen dit keer. Eurolines was een ervaring, maar met bij elkaar 52 uur heb ik dat wel genoeg ervaren. Naar het schijnt gaat het me heel veel geld schelen als ik vanaf Brussel vlieg, en tot daar met de bus ga ik wel trekken.


Primavera Sound - MyMusic - 07-01-2015

Charleroi kun je vaak ook voor een paar tientjes vandaan vliegen.


Primavera Sound - Stefan - 07-01-2015

Yes, via transavia.nl


Primavera Sound - Loov - 07-01-2015

IK HEB NOG EEN GOEDKOOP KAARTJE!!!!! VOOR DE MENSEN DIE WILLEN.

Einde mededeling.


Primavera Sound - Snackbarharses - 07-01-2015

Check anders ook even Ryanair vanaf Maastricht naar Girona, Bigbird. Vorige maand heb ik voor 57 euro mijn retourvlucht gescoord.


Primavera Sound - BigBird - 07-01-2015

Snackbarharses Wrote:Check anders ook even Ryanair vanaf Maastricht naar Girona, Bigbird. Vorige maand heb ik voor 57 euro mijn retourvlucht gescoord.

Die hebben pas 2 juni retourvlucht. Week is me te lang.
Vanaf ehv op dinsdag en zondag terug is 106 euro zie ik net. Ook prima eigenlijk.


Primavera Sound - Snackbarharses - 07-01-2015

BigBird Wrote:
Snackbarharses Wrote:Check anders ook even Ryanair vanaf Maastricht naar Girona, Bigbird. Vorige maand heb ik voor 57 euro mijn retourvlucht gescoord.

Die hebben pas 2 juni retourvlucht. Week is me te lang.
Vanaf ehv op dinsdag en zondag terug is 106 euro zie ik net. Ook prima eigenlijk.
Ik ga inderdaad een week. En op zondag terug is geen optie, zul je net zien dat je die avond nog een van de meest geniale optredens mist, zoals afgelopen jaar de combi Cloud Nothings en Ty Segall in de Apolo.


Primavera Sound - Stefan - 07-01-2015

Werd dat vorig jaar nou ook meteen aangekondigd? Wel echt benieuwd naar de line-up, voorgaande jaren was het wel te voorspellen. Nu dus echt niet.


Primavera Sound - Stefan - 08-01-2015

21e pas de line-up


Primavera Sound - Uplift - 08-01-2015

Dat is vroeger dan gehoopt. De kansen stijgen alweer dat ik ga (dat heeft bij PS voor meer dan de helft te maken met m'n persoonlijke leven, voor alle duidelijkheid), dus Loov... hou die nog even bij als je wil. Thx.


Primavera Sound - Bas - 11-01-2015

https://twitter.com/gabiruizps/status/554236132582780928
https://twitter.com/gabiruizps/status/554236797824532480


Primavera Sound - Roel87 - 11-01-2015

Watte?


Primavera Sound - Aron - 11-01-2015

Gabri is zeker stomdronken.


Primavera Sound - Stefan - 11-01-2015

Toen het nog niet helemaal zo commercieel was als nu gaf hij weleens namen als FC Barca een wedstrijd won.


Primavera Sound - KraaijCheck - 12-01-2015

“Line-App”, the mobile application that will reveal the full Primavera Sound 2015 line up

Teaser “Line-App"
The full line up of the fifteenth anniversary of Primavera Sound will be revealed through an application for mobile devices of which the contents will be disclosed on Wednesday 21st January, although it is already available for free pre-download and the festival recommends that all those who want to discover the exclusive preview of the extensive list of artists who will perform at the festival download it right away.

Primavera Sound and Heineken will present “Line-App” in public with an act that will take place from 7pm (GMT+1) on the aforementioned date in the Sala Apolo of Barcelona, where those present will discover first hand all the details of the line-up and see an exclusive show by the British band Cinerama backed by an impressive formation of twelve musicians, followed by guest djs on the decks. Heineken, Primavera Sound’s strategic partner, will offer finger food and beer for all those who attend.

Those of you who wish to come to celebration can get an invitation on the Primavera Sound Portal from this Wednesday 14th January at 12pm until full capacity is reached. There will also be a small number of physical invitations available in La Botiga del Primavera Sound in Barcelona (Ases, 1) on the same day at 1pm.


Primavera Sound - BigBird - 15-01-2015

Gabi op Twitter

Quote:Va a ser histórico!