Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Stefan - 11-11-2014

Poster hangt er daadwerkelijk. Wel een perfecte act voor Primavera.


Primavera Sound - BigBird - 11-11-2014

Bij Arcade Fire stond het Primavera logo er wel bij, hier niet.


Primavera Sound - Stefan - 11-11-2014

[Image: The-Strokes-Barcelona-746x999.jpg]
Staat vast onder dat witte doek bovenaan.


Primavera Sound - BigBird - 11-11-2014

scherp gezien


Primavera Sound - Piet Knaak - 11-11-2014

Poeh, de kans dat ik naar PS kan ik enorm klein. En het feit dat The Strokes naar Europa komen (wellicht) zegt ook niets over een datum in de buurt helaas. Duimen maar. Laatste keer in Europa (Angles tour) deden ze wel landen als de UK, Spanje, Frankrijk, Portugal, Italië, Zweden en Denemarken aan maar niets in Duitsland, België en Nederland.


Primavera Sound - BigBird - 11-11-2014

ideale bks headliner.


Primavera Sound - Martijn - 11-11-2014

Ja en anders hoop ik dat ze ook gewoon in Porto staan.


Primavera Sound - Stefan - 11-11-2014

Zijn die niet te groot (lees te duur) voor BKS? Mochten ze al een festivaltour doen, zie ik ze ook best wel op Pinkpop staan als afsluiter van dat 2e podium. Of Mojo geeft hipjehopjekonijnenfestival een grote zak met geld.


Primavera Sound - Camiel46 - 11-11-2014

Strokes is denk ik een ideale naam als headliner voor BKS of DTRH. Ik denk dat LiveNation ze liever op DTRH heeft dan op een tweede podium van Pinkpop, lijkt me financieel ook interessanter. Maar Scorpio zal ook wel geïntereseerd zijn neem ik aan.


Primavera Sound - halfempty/full - 11-11-2014

Met een trits middelmatig ontvangen platen ben je tegenwoordig al te groot/te duur voor BKS etc?


Primavera Sound - Uplift - 11-11-2014

The Strokes zijn een briljante liveband.

PS wordt steeds waarschijnlijker voor mij. Ik heb veel heimwee naar 2011/2012 en zie steeds minder goeie clubshows opduiken. Veel zalige namen komen niet meer consequent naar België omdat programmatoren het steeds minder aandurven. Enter festivals als PS.


Primavera Sound - kruder - 11-11-2014

Had het volgens mij al eerder gezegd, Strokes twee keer live gezien op Roskilde 2 keer top.
Zie ze graag als headliner naar BKS komen.
Het is toch belachelijk hoe weinig we bands als the Strokes en Weezer hier op festivals hebben gezien.
En de Strokes hoort echt niet op een 2e podium thuis, gewoon afsluiter van het hoofdpdium.


Primavera Sound - Stefan - 11-11-2014

halfempty/full Wrote:Met een trits middelmatig ontvangen platen ben je tegenwoordig al te groot/te duur voor BKS etc?
Buiten Nederland en misschien België is het een gigantische band, die best te vergelijken is met bijv. Blur kwa grootte. Maja wij zijn dan weer een van de weinige landen waar artiesten als John Mayer, Ben Howard, Franz Ferdinand en Editors headliners zijn.


Primavera Sound - BigBird - 11-11-2014

Quote:Hey, hey you! Are you following The Strokes on instagram? Just because…
http://t.co/DKiJQgI8oq

Tweet van zojuist


Primavera Sound - BigBird - 11-11-2014

http://twitter.com/ElizaMolin1/status/532242049442250752/photo/1

Leuk gedaan met dat blacklight en dus 100% bevestiging.


Primavera Sound - Piet Knaak - 11-11-2014

Awesome. Nou ja, maar eens zien wat de tour plannen zijn van The Strokes voor de rest van Europa.


Primavera Sound - Beans - 11-11-2014

Ik moet The Strokes ook sowieso ergens zien maar dit gaat mijn eerste optie worden.
Primavera moet er een keer van komen en hier in Nederland zie ik ze niet snel een goede spot krijgen, er vanuit gaande dat ze te duur zijn voor BKS.


Primavera Sound - Piet Knaak - 11-11-2014

Ik ga maar even afwachten wat BKS gaat doen. Mochten ze daar komen zal het ongetwijfeld een knaller zijn in de eerste aankondiging. Dit is niet het type naam waar je mee gaat wachten. Mocht er tegen die tijd nog niet veel meer bekend zijn moet ik toch maar eens nadenken over hoe ik in Barcelona terecht kan komen. Normaliter gebruik ik altijd m'n kranten fooien om meerdere festivals hier te bezoeken (en concerten). Maar met een bedrag van tussen de 400 en 500 euro moet ik toch ook een eind kunnen komen met PS ticket, vliegticket en accommodatie.

Onder geen beding dat ik ze niet ga zien in ieder geval. Ik wacht hier nou al belachelijk lang op.


Primavera Sound - Loov - 12-11-2014

The Strokes ja? Ik voel 'm niet.. Zit er aan te denken om van het geld van het Primavera ticket dit jaar lekker naar Sonar te gaan.


Primavera Sound - Beans - 12-11-2014

Loov Wrote:The Strokes ja? Ik voel 'm niet.. Zit er aan te denken om van het geld van het Primavera ticket dit jaar lekker naar Sonar te gaan.
Ik vond het jammer dat BKS vorig jaar niet meer namen had van Sonar, briljante line up hadden die.


Primavera Sound - BigBird - 12-11-2014


THE STROKES: FIRST LINE-UP ANNOUNCEMENT FOR THE FIFTEENTH ANNIVERSARY OF PRIMAVERA SOUND


The Strokes are the first band to be confirmed for Primavera Sound 2015 that will take place from the 28th to 30th May on its usual site Parc del Fòrum in Barcelona. Yesterday the organization and Heineken, who will for the third consecutive year be the festival's main sponsor, caught us off our guard once again with the unannounced appearance of a huge advertising hoarding, this time on the emblematic Passeig del Born in the Catalan capital, bearing the unmistakeable logo of the New York band. The fact that Primavera Sound is behind this impressive canvas was only revealed at nightfall using ultraviolet light after a day rich in speculation.

The first edition of the event took place in 2001, the year that also saw the release of “Is This It” the debut album of the band which, at the beginning of the last decade, put rock back onto the covers of music magazines and prepared the ground for a great number of bands from both sides of the Atlantic who have followed in their footsteps.

The quintet formed by Julian Casablancas, Albert Hammond Jr., Nikolai Fraiture, Nick Valensi and Fabrizio Moretti have released a total of five albums to date and have become one of the most significant references of alternative music of the last twenty years.


Primavera Sound - Uplift - 12-11-2014

Loov Wrote:The Strokes ja? Ik voel 'm niet.. Zit er aan te denken om van het geld van het Primavera ticket dit jaar lekker naar Sonar te gaan.
Bij mij is Sonar ook nog steeds een optie, want het is toch lang niet zeker dat ik naar Roskilde ga, b.v. (verlof mag niet te dicht bij elkaar liggen).


Primavera Sound - BigBird - 12-11-2014

Foo Fighters eind mei in Europa. Het is vloeken in de kerk, maar zijn die niet gewoon geboekt? Ik lach me kapot als die komen.


Primavera Sound - Aron - 12-11-2014

BigBird Wrote:Foo Fighters eind mei in Europa. Het is vloeken in de kerk, maar zijn die niet gewoon geboekt? Ik lach me kapot als die komen.
Te duur.


Primavera Sound - BigBird - 12-11-2014

Zal wel ja. Zitten toch inmiddels ook op 1.5 miljoen ofzo.