Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Ik ook met de portal, ticketmaster en seetickets al open en ingelogd.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 11-06-2014

Ik koop later wel weer voor 175 een kaartje, bewaar nu toch liever mijn geld voor de zomer.


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Ticketmaster lijkt trouwens pas om 16.00 in de verkoop te gaan, Seetickets wel om 12.00 uur.


Primavera Sound - Loov - 11-06-2014

't is gewoon een actie dat je 24 uur lang je tickets kan kopen hoor jongens. Tot morgen 12:00 zijn die tickets dus gewoon nog beschikbaar: don't worry.


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Ja, maar met Spanjaarden weet je het nooit.


Primavera Sound - Cel - 11-06-2014

Got it, 116.10 euro op de Primavera Portal. Eitje deze keer ...


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Oh ja, altijd handig een creditcard lenen en dan natuurlijk niet de code vragen :S


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Cel Wrote:Got it, 116.10 euro op de Primavera Portal. Eitje deze keer ...

Waar blijft eigenlijk je pdf als je via de portal bestelt?


Primavera Sound - Roel87 - 11-06-2014

Willie Wrote:Oh ja, altijd handig een creditcard lenen en dan natuurlijk niet de code vragen :S
Jij ook al? Bij mij popt er een scherm op waarvoor ik Random Reader van Rabobank nodig heb...


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Ja, ING heeft schijnbaar een beveiliging er op zitten, nu weet ik wel het antwoord op de vraag, maar vriendin heeft schijnbaar een ander antwoord ingevuld Big Grin

Edit: oh nee toch niet, ik kan dus wel de code wijzigen, maar of mijn vriendin daar nu blij mee is.


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Ok, toch maar gekraakt, kaartje dus binnen en geprint.


Primavera Sound - Roel87 - 11-06-2014

Bij mij uiteindelijk ook gelukt. Schoonzus was gelukkig thuis Smile .


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

Toch wel maar weer via Seetickets, ging prima en die vragen niet expliciet om paspoortcodes en dergelijke, tevens weet ik hoe ik mijn tickets kan oproepen via dat account, die paar euro kan er ook nog wel vanaf,

Wel blij dat ik afgelopen jaar een aantal printjes had meegenomen, de eerste deed het dus gewoon niet, maar nu staat er tenminste wel een code onder de streepjes, dat moet goedkomen.


Primavera Sound - Roel87 - 11-06-2014

Dus, wanneer kunnen we de eerste naam verwachten?


Primavera Sound - MeneerDeVries - 11-06-2014

Maken ze elk jaar, zoals afgelopen keer, voor de hele release van de line-up al een naam of drie bekend? Beck en Flaming Lips lijken mij alvast twee reële headliners. Maar eigenlijk valt daar nu natuurlijk weinig over te voorspellen.


Primavera Sound - Aron - 11-06-2014

MeneerDeVries Wrote:Maken ze elk jaar, zoals afgelopen keer, voor de hele release van de line-up al een naam of drie bekend? Beck en Flaming Lips lijken mij alvast twee reële headliners. Maar eigenlijk valt daar nu natuurlijk weinig over te voorspellen.
Beck lijkt me inderdaad wel een headliner. Laat dit jaar de Europese festivals naast zich liggen (buiten wat Britse in september), en is een bona fide headliner voor Primavera. Flaming Lips touren altijd, dus waarom niet zeker? Voor de rest verwacht ik best wel weer een grote hip hop naam, naar het schijnt was Kendrick Lamar een serieuze topper voor die Spanjaarden. Nu ja, het is niet voor de headliners dat men naar Primavera moet.


Primavera Sound - Willie - 11-06-2014

En je weet nooit wat ze doen met de headliners, want wie is dat nu precies. Arcade fire leek me duidelijk, maar Qotsa dan? En was NiN nu de headliner of toch de afsluiter op het andere hoofdpodium Foals?

Eerste jaar dat ik ging waren Pavement, Pixies en Pet shop boys de headliners, dat zie je ook niet op elk festival.

Tweede jaar hadden ze een stuk of 6 grotere namen zonder dat die er echt boven uit sprongen (o.a. Grinderman en Animal collective)


Primavera Sound - Stefan - 11-06-2014

Pulp was in 2011 wel de headliner. Misschien wel de tofste show waar ik geweest ben tot op heden.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 11-06-2014

Het zat wel logisch dit jaar, tenminste hoe ik het zag. Main headliners waren dan afsluiters Sony stage. Arcade Fire, The National en NiN. Duidelijke subheadliners waren , ook qua speeltijd, de acts die daarvoor op Heineken stonden. Qotsa, Pixies en Kendrick Lamar. Elke dag werd er na de headliner nog een dansbare show gegeven op Sony met !!!, Disclosure en Foals. Alledrie niet echt headliners. Op de posters in de stad stonden dan ook nog Godspeed, Neutral Milk Hotel, Slowdive en Volcano Choir en St. Vincent, wat dus in de ogen van het promotieteam ook wel blikvangers zijn geweest.


Primavera Sound - Loov - 12-06-2014

Lekker last-minut maar mijn ticket ook gekocht.


Primavera Sound - Loov - 12-06-2014

https://www.youtube.com/watch?v=WMUUSG_dbss

En eindelijk mezelf een keer terug kunnen zien in een after movie. My life is complete.


Primavera Sound - Willie - 12-06-2014

Op 2.06, 2.07 en 2.08, ik wist het wel.

Ik heb mezelf nog niet gespot, mijn hoogtepunt blijft de opwarming van Roskilde waar ik lekker door het beeld slenterde.

Het is ook de eerste keer dat ik zo'n aftermovie heb gezien.


Primavera Sound - Piet Knaak - 12-06-2014

Ik ben op te veel Lowlands opnamen terug te vinden. Krijg je als je vaak vooraan staat Tongue


Primavera Sound - Loov - 12-06-2014

Willie Wrote:Op 2.06, 2.07 en 2.08, ik wist het wel.

Ik heb mezelf nog niet gespot, mijn hoogtepunt blijft de opwarming van Roskilde waar ik lekker door het beeld slenterde.

Het is ook de eerste keer dat ik zo'n aftermovie heb gezien.

Hahaha nope. 0.34, 0.35 en 0.36. 3 seconds of fame, in de linker hoek. Beetje mweh.


Primavera Sound - Stefan - 12-06-2014

The Unicorns zijn weer bij elkaar. Typische band voor Primavera 2015.