Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - BigBird - 11-04-2014

Wanneer is tijdschema definitief bekend?

Over paar weken maar eens rustig lijstje maken wat ik wil zien.


Primavera Sound - Stefan - 11-04-2014

Eind van de maand of begin mei.


Primavera Sound - wokrerchter - 12-04-2014

Stefan Wrote:En die eerste nare overlap is bekend: Slint overlapt gedeeltelijk met Deafheaven (en The National). Oh en NMH vs St. Vincent.

Waar zie jij een tijdschema of podiumindeling staan? Ik vind niet meteen iets


Primavera Sound - Stefan - 12-04-2014

wokrerchter Wrote:
Stefan Wrote:En die eerste nare overlap is bekend: Slint overlapt gedeeltelijk met Deafheaven (en The National). Oh en NMH vs St. Vincent.

Waar zie jij een tijdschema of podiumindeling staan? Ik vind niet meteen iets
Is er nog niet. Organisator had wat vragen beantwoord op het Primavera forum.


Primavera Sound - BigBird - 12-04-2014

Quote:Los escenarios principales comienzan a las seis y acaban más allá de las tres de la mañana.
Cualquier banda que no toque en el principal se va a solapar con algo "importante". Pero el triángulo ATP-RayBan-Pitchfork es un winner.
Hay decenas de rutas interesantes en el #PS14, lo importante es encontrar la tuya. O dejarte llevar, o dejarte guiar, o...

Gabi Ruiz op Twitter


Primavera Sound - Uplift - 12-04-2014

O quedarte delante del escenario ATP todo el puto día.

Ook al is de locatie dus al lang niet meer optimaal.


Primavera Sound - Stefan - 12-04-2014

De om-en-om werking tussen ATP en Ray-Ban is wel echt heel tof. Alleen kut dat Slowdive in dat Llevante gedeelte speelt.


Primavera Sound - Schobbeyak - 12-04-2014

BigBird Wrote:
Quote:Los escenarios principales comienzan a las seis y acaban más allá de las tres de la mañana.
Cualquier banda que no toque en el principal se va a solapar con algo "importante". Pero el triángulo ATP-RayBan-Pitchfork es un winner.
Hay decenas de rutas interesantes en el #PS14, lo importante es encontrar la tuya. O dejarte llevar, o dejarte guiar, o...

Gabi Ruiz op Twitter

Dit versta ik niet.


Primavera Sound - Loov - 12-04-2014

Schobbeyak Wrote:
BigBird Wrote:
Quote:Los escenarios principales comienzan a las seis y acaban más allá de las tres de la mañana.
Cualquier banda que no toque en el principal se va a solapar con algo "importante". Pero el triángulo ATP-RayBan-Pitchfork es un winner.
Hay decenas de rutas interesantes en el #PS14, lo importante es encontrar la tuya. O dejarte llevar, o dejarte guiar, o...

Gabi Ruiz op Twitter

Dit versta ik niet.

De belangrijkste scenario's beginnen op zes net voorbij de 03:00.
Elke band die niet op de hoofdsom niet raakt zal overlappen met iets "belangrijk." Maar de Pitchfork ATP-RayBan-driehoek is een winnaar.
Er zijn tientallen interessante routes in # PS14, het belangrijkste is om jou te vinden. Of gepakt, of laat je leiden, of ...

Lang leven google translate.


Primavera Sound - Uplift - 12-04-2014

De eerste zin is al fout op één cruciaal vlak. Gebruik echt nooit Google Translate, serieus.

Er staat: "de hoofdpodia beginnen rond 6PM en eindigen iets na 3AM"

Dat "gepakt" laat ik gewoon staan, misschien komt het één van jullie nog van pas.


Primavera Sound - BigBird - 24-04-2014

De voorpret is al begonnen in huize vogel. Heb me een fietstour door de stad geboekt, soort rondtour om stad beter te leren kennen.
Verder moet ik nog wat inlezen en kijken wat ik graag wil doen en zien. Culinair genieten staat ook op programma.
Denk de dagen dat festival is zal het met name uitslapen zijn en in de middag op pad waarna richting festivalterrein.
Misschien nog n museum meepikken, en/of middagje strand. Als er verder nog tips en do's/dont's zijn dan hoor ik het wel.
Koelt het daar aan zee trouwens flink af in avond/nacht, of kun je om 2 uur snachts nog in t-shirt rondlopen?


Primavera Sound - Willie - 24-04-2014

BigBird Wrote:Misschien nog n museum meepikken, en/of middagje strand. Als er verder nog tips en do's/dont's zijn dan hoor ik het wel.
Koelt het daar aan zee trouwens flink af in avond/nacht, of kun je om 2 uur snachts nog in t-shirt rondlopen?

Strand is altijd fijn, mits je zelf er overheen kan zetten dat er verkopers zijn (die ook je tas jatten als je niet oplet, laat je spullen niet onbewaakt achter)

Verder vind ik de toeristische dingen die ik gedaan heb eigenlijk allemaal wel leuk.

's nachts is het ontzettend verschillend, vorig jaar was het stervenskoud, want veel (koude) wind, maar ook wel eens jaren gehad waar ik tot 5 in mijn t-shirt rondliep en sommige jaren moest er een jasje/truitje aan. Maar gewoon lekker tegen mensen aanschuren en je blijft ook wel warm Big Grin


Primavera Sound - BigBird - 24-04-2014

Ik neem me wel een hoodie mee, altijd fijn voor in de avond/nacht.
Strand zal wel zondag worden, even bijkomen en energie tanken. sowieso klein beursje mee voor Barcelona die ik in voorkant zak stop van jeans.


En een pas voor week lang tram/ov is neem ik aan ook wel idee?


Primavera Sound - Willie - 24-04-2014

Ik koop altijd een tienrittenkaart, is over het algemeen voordeliger, kan je ook mee de tram in. Kan je altijd nog als je een dag van plan bent veel te reizen met de metro een dagkaart kopen.


Primavera Sound - Stefan - 24-04-2014

Het ligt er aan waar je hotel ligt. Ik neem eigenlijk elk jaar zo'n 10-ritten kaart en daar kom ik meestal wel mee rond.

Picasso museum is heel tof, maar ga wel in de ochtend. Later op de dag sta je zo een uur in de rij. Mocht je nooit in Camp Nou zijn geweest is dat wel de moeite waard. Is met rond de 20 euro alleen niet heel goedkoop. Op de zondag speelt trouwens Barca B (ovb kan nog wijzigen), kan misschien ook leuk zijn als je na 4 dagen een beetje muziek moe bent geworden.


Primavera Sound - Willie - 24-04-2014

Barca Experience is inderdaad zeer de moeite waard. Tenzij je het niet aan kan om alle successen te zien Big Grin


Primavera Sound - Martijn - 24-04-2014

Vind het stadion zelf alleen totaal niet mooi, het is eigenlijk alleen maar erg groot.


Primavera Sound - BigBird - 24-04-2014

Stefan Wrote:Op de zondag speelt trouwens Barca B (ovb kan nog wijzigen), kan misschien ook leuk zijn als je na 4 dagen een beetje muziek moe bent geworden.

Ah dat is wellicht wel leuk om te doen, moet ik even onthouden.


Primavera Sound - Bas - 24-04-2014

BigBird Wrote:De voorpret is al begonnen in huize vogel. Heb me een fietstour door de stad geboekt, soort rondtour om stad beter te leren kennen.
Verder moet ik nog wat inlezen en kijken wat ik graag wil doen en zien. Culinair genieten staat ook op programma.
Denk de dagen dat festival is zal het met name uitslapen zijn en in de middag op pad waarna richting festivalterrein.
Misschien nog n museum meepikken, en/of middagje strand. Als er verder nog tips en do's/dont's zijn dan hoor ik het wel.
Koelt het daar aan zee trouwens flink af in avond/nacht, of kun je om 2 uur snachts nog in t-shirt rondlopen?
fiets dan ook effe de montjuic op. paar korte steile klimmetjes, best lekker. bovenop een kasteel en wat uitzicht.


Primavera Sound - BigBird - 24-04-2014

als dat kan doe ik het wel, maar ga met een georganiseerde rit. Misschien zelf nog dagje fiets huren als het kan.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 24-04-2014

Kunnen we al een beetje een blokkenschema verwachten intussen? Daar ben ik nog zenuwachtiger voor dan voor mijn examens op het moment.


Primavera Sound - Willie - 24-04-2014

Ik zou niet wachten op een blokkenschema, die komt namelijk niet.

Wel een tijdschema waar lieve mensen dan weer zelf een blokkenschema van knutselen.


Primavera Sound - BigBird - 24-04-2014

Zullen wel drukke 3 dagen worden vermoed ik zo. Veel heen en weer lopen en zorgen dat je op tijd bent voor mooie plekjes.


Primavera Sound - Enzo - 24-04-2014

Stalpoten verzekerd.


Primavera Sound - Stefan - 24-04-2014

Daarom ook de tip doe ook weer niet al te veel in de dagen voor het festival.